Keresés

Részletes keresés

Blackdolphin Creative Commons License 2008.02.23 0 0 300
Ez egy ARC buszokkal foglalkozó topik.Nem tudom érted-e vagy nem.Te se kezelj le másokat.És akkor majd beszélgethetünk.

Az ilyen szörnyszülött troliaidat meg először műszakilag gondoldd át.
Előzmény: IKARUS Egyedi (297)
Columbo_hadnagy Creative Commons License 2008.02.23 0 0 299
Húzzál már innen az Ikarus rajzaiddal együtt!
Előzmény: IKARUS Egyedi (297)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.23 0 0 298
Az ARC-busznak nagyon is sok köze van az IKARUS-hoz!
A tervezők, a munkások többsége, és maga a termék is sok IKARUS-os vonást tartalmaz, alkatrészeiben és szerkezetében is.
Előzmény: ARC 187.01 (294)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.23 0 0 297
A metró egy harmadik sínből veszi fel az elektromos áramot.
Ezt a lekezelő stílust kérlek mellőzd!
Előzmény: Blackdolphin (289)
Blackdolphin Creative Commons License 2008.02.23 0 0 296
Ne bántsd már szegény Colombót, nem látod, hogy ő is ezért szólt...;)
Előzmény: ARC 187.01 (294)
Columbo_hadnagy Creative Commons License 2008.02.23 0 0 295
Te *****, ne engem cseszegessél már. Én sem értem miért ide írták és emiatt kérdeztem én is ugyanezt, ha nem tünt volna fel.....
Előzmény: ARC 187.01 (294)
ARC 187.01 Creative Commons License 2008.02.23 0 0 294
Miért ide írjátok ezt az Ikarus fantomképet? Ez a topick az ARC buszokról szól!

Pontosan két évvel ezelőtt a mai napon mutatták be a nagyközönségnek az első ARC buszt!
Én ezt a napot tartom születésnapnak! Boldog 2. születésnapot ARC busz! Minél több és minél jobb buszokat kívánunk a következő esztendőben is! :D :D
Előzmény: Columbo_hadnagy (293)
Columbo_hadnagy Creative Commons License 2008.02.23 0 0 293
És ennek az Ikarus (fantom) grafikának mi keresnivalója van az ARC buszokról szóló topikban?
Előzmény: IKARUS Egyedi (281)
Blackdolphin Creative Commons License 2008.02.23 0 0 292
Uff, jogos.:D Reggel volt.
Előzmény: ..Nadine.. (291)
..Nadine.. Creative Commons License 2008.02.23 0 0 291
Félinfos, a metrónál a harmadik sin ráz :D Bocs Delfin, de ez most magas labda volt :)
Előzmény: Blackdolphin (289)
..Nadine.. Creative Commons License 2008.02.23 0 0 290
Szereltél már villanyt?

Van a fázis meg a null vezeték.

Erre jo példa, szöke barátosnémmel kimentünk a vasutállomásra, s ráált a sinekre ott táncikált. Mondom neki a sinben 25 ezer volt van, erre ilyedten feludrott a peronra, s utána nem értette miért nem ütötte meg az áram. Mondom neki, hát mert nem zártad az áramkört, te csak a nullvezetéket fogtad. :)

Fázis ráz.

Ez elég konyhanyelvű, de remélem a szaktopikosoknál nem veri ki a villanyt.
Előzmény: IKARUS Egyedi (285)
Blackdolphin Creative Commons License 2008.02.23 0 0 289
Ember, fizika órán ez tétel, nem tudom, hogy hol tanulsz, hányadikos vagy stb. Szerintem házifeladatnak tényleg olvasd el a villamos működéséről szóló wikipediás részt.

Jah a metrónál ne lépj rá a két sínre egyszerre, mert az meg már megint érdekes történet.Házi feladat miért.:P
Előzmény: IKARUS Egyedi (285)
7-es troli Creative Commons License 2008.02.22 0 0 288
a félpantográf szedő nélkül jól néz(ne) ki! Ötletes a külső megjelenése.
Előzmény: IKARUS Egyedi (281)
Zahnrad Creative Commons License 2008.02.22 0 0 287
Ha egy elem negatív sarkához hozzáérinted egy izzó egyik végét még nem világít... Akkor világít ha a pozitív sarkát is csatlakoztatod. Jelen esetben a pozitív sarok a felsővezeték a negatív(visszavezetés) a sín. A trolibusz gumikerekű, ezért kell neki két drót.
De ha nekem nem hiszel:Ívet húzó villamosok
Trolibusz - wikipédia
Előzmény: IKARUS Egyedi (285)
PalM23 Creative Commons License 2008.02.22 0 0 286

Szerintem kiváló kis rajz, kíváncsi is lennék rá, hogy miyen programmal készítetted ezt a buszt. Az ötlet alapvetően nem butaság, szerintem egész jó!

Előzmény: IKARUS Egyedi (285)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.22 0 0 285
Ez érdekes......
Ezek szerint, ha bárki is hozzá érne egy villamos kerekéhez, azonnal agyonvágná az áram?
Előzmény: Zahnrad (284)
Zahnrad Creative Commons License 2008.02.22 0 0 284
,, a busz használhatja a troli és a villamos felsővezetéket is"

A szándék szép, csak nem véletlenül van a trolinak kettős áramszedője. Az áramút a trolinál a két vezetéken keresztül zárodik, a villamosnál a felsővezeték-motor-fém kerekeken át a síneken keresztül.
Előzmény: IKARUS Egyedi (283)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.22 0 0 283

Azért mert nincs mindenhol Troli-felsővezeték.

A jármű Budapesti  használatra készült, ahol sajnos nem vagyunk elhalmozva troli felsővezetékkel, villamoshálózat valamivel tágabb teret fed le.

 

A környezetbarát működés érdekében a busz használhatja a troli és a villamos felsővezetéket is, ezzel nagyban megnövelve a hatótávolságát illetve azt a területet ahol hálózatról közlekedhet.

Emellett a dupla tető jóval nagyobb mint egy átlagos buszban hogy helyet kaphassanak az akumlátorok, ugyanis, ahol nincs felsővezeték pl. van pár km távolság a troli és a villamos felsővezeték között, ott a buszt az akumlátorok adta energia hajtaná.

 

 

Előzmény: adi83 (282)
adi83 Creative Commons License 2008.02.22 0 0 282
Jól néz ki, de nem értem mi célból van rajta 2 áramfelvevő?
Előzmény: IKARUS Egyedi (281)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2008.02.22 0 0 281

 

 

Egy kis véleményt szeretnék kérni erről a saját fejlesztésű buszról!

ARC 187.01 Creative Commons License 2008.02.06 0 0 280
Ó ennek nagyon örülök!
Jó lenne mellé év végéig még 3 csuklós.
A Szombathelyi helyi állomány romokban van. A buszok már szerintem balesetveszélyesek. Ideje lenne az állományt fiatalítani. AAT-267 a legveszélyesebb tapasztalatom szerint.
Bár a győri buszok jó állapotban vannak de a motorhangjuk furcsa.
Várjuk a az új alacsonypadlós buszokat.
Előzmény: szabo111 (278)
v_peti Creative Commons License 2008.02.06 0 0 279

Csuklós sem ártana, de helyette vettek kettő öreg busz Győrtől. :(

 

Előzmény: szabo111 (278)
szabo111 Creative Commons License 2008.02.06 0 0 278
3 szóló készül még a vasi volánnak. Többről nem tudok.
Előzmény: ARC 187.01 (274)
v_peti Creative Commons License 2008.02.05 0 0 277

Ok.

 

Előzmény: ARC 187.01 (276)
ARC 187.01 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 276
Tudom én is Szombathelyi vagyok! de a témát inkább a Vasi Voán topickban folytassuk légyszíves. ;)
Előzmény: v_peti (275)
v_peti Creative Commons License 2008.02.04 0 0 275

Szombathely most két régi 280-ast vett.  Pedig igértek idénre már tavalyra is ARC-ot. De akkor csak a tavalyelőttre igért szólók jöttek meg. Talán az idén jön 1-2 ARC.

 

 

 

Előzmény: ARC 187.01 (274)
ARC 187.01 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 274
okés! Köszönöm válaszodat.
Remélem ezt a buszt tökéletesen összerakjátok, semmilyen hiba ne hátráltassa az utasszállítást Egerben. Remélem megtetszik a busz az Agriának és azt is hogy sokat vesznek még. ;) Jó munkát hozzá.
Szombathelyre nem vesznek egyenlőre több ARC-ot? pedig jó lenne mert a helyi állomány nagyon rossz állapotban van sajnos. :(
köszönöm válaszodat elöre is.
Előzmény: szabo111 (272)
szabo111 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 273
Már csak 187.03 készül.
A 187.01 a motor és külső miatt, a 187.02 pedig a sofőr mögötti válaszfal és a vezető melletti doboz változásai miatt nem.
Előzmény: v_peti (271)
szabo111 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 272
Helló!
187.02 kinézetű, de továbbfejlesztett elektromos rendszerű, úgyhogy ez 187.03 lesz.
Előzmény: ARC 187.01 (270)
v_peti Creative Commons License 2008.02.04 0 0 271

Készül egyáltalán még 187.01, vagy már csak a továbbfejlesztett 187.02-t gyártják?

 

Előzmény: ARC 187.01 (270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!