Szerintem ez a km mennyiség pont arra elég, hogy megspórolj annyit az üzemanyagon, amit az első szervíznél rá is költesz, még ha sikerül is T-Jet árban megvenni.
Sajnos pont ez az aggályom nekem is, hogy egy marketing bullshitnek tartom a 35K-s szervizintervallumot, viszont ha a becsületes júzer betartotta és csak 35 ezrenként vitte szervízbe az autót, akkor lehet hogy pont 100e km felett fog visszaütni.
Nem tudod véletlenül a DPF feltöltése/cseréje/tisztítása hány km után esedékes és kb mennyibe kerül (tudom tied nem az volt, bár én úgy tudtam, mindegyik 1.6-os azzal jött ki)
Persze, tuti jó a T-Jet, elhiszem, jó kis móka lehet a benzin+turbó, de nekem napi bejárásra kell és havi 1300-1400km-nél már nekem nem mindegy hogy 5,5 vagy 7,5 liter a fogyi.
Ha kevesebbet fogyasztana, mondjuk megállna 6 körül akkor el is gondolkodnék rajta, de ahogy olvasgattam itt a fórumon, erre meglehetősen kevés esély van :)
Ez az olasztalanság a lényeg. Az autó bármi lehetne, attól függ, milyem embléma kerül rá. Mellette szól, hogy Kínában nem hiszem, hogy a Fiat-hagyomány olyan lényeges lenne.
A Fluansz-hasonlatot viszont tagadom, ez - képen . egységes és harmonikus, a Fluansznál a fészlift is ciki.
Lehet féltengely. A terhelés váltáskor jelentkező hang, daráló érzés jellemező rá.
Ha ilyen durva hangja van (és féltengely) akkor valószínű cserés már. Általában a porvédő gumi szakad ki vagy csak a bilincse lazul le és az okoz gondot. De ha már ilyen hangja van akkor ott szerkezeti károk is lehetnek.
Egy mezei szerelő is megmondja hogy az e egy aknáról (talán ha alá tudsz rendesen nézni te is megláthatod mert a zsír (vagy minek hívjam a kenőanyagot benne) ilyenkor kiverődik és össze ken ezt azt. Persze ha már por szárazra hajtottad akkor ezt nem fogod látni).
Féltengely árat nem tudok, általában párban javasolják a cseréjét amit én korábbi kocsimnál nem tettem meg és nem lett belőle semmilyen gondom (igaz az egy swift volt, ami nem egy erőművész).
Van némi problémám a kocsival. Tipp, hogy a féltengely, de kell a megerősítés...
Gáz adás közben nem érezni különösebben semmit, amikor elveszem a pedált (akár üresben akár sebességben), akkor a kocsi aljából elkezd egy szörnyű vasúti kocsikra jellemző ütemes csattogó-kerregő hang előtörni.
Tapasztalt valaki hasonlót?
Amennyiben szerintetek ez féltengely akkor pár kérdés:
Ezt a hibát futóműves egyértelműen be tudja lőni, ha pl nézi aknából?
Kb mibe fáj egy féltengely és milyet érdemes venni (1.4 T-jet sport) ?
Mennyi ideig lehet ezzel így közlekedni? (kb. addig mennék vele amíg nem találok alkatrészt...)
valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, hogyan lehetne egyszerűen AUX bemenetre csatlakozni? jó lenne a telefont valahogy rácsatlakoztatni (mondjuk jack dugóval), és úgy zenét hallgatni. valami olyan megoldás érdekelne amihez nem kell fúrni-faragni-bontani. jó lenne ha megoldható lenne egy egyszerű előrevezetett csatlakozó kábellel megoldani.