Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

realist_ Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133844

Esetleg tudnál segíteni a beszerzésben, ha holnap szükséges lesz?

Előzmény: dirige (133834)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133843

Pedig szoktam használni...:-P

Csak az egyik oldalon nem olyat fúj, mint kellene.:-)

Előzmény: exrészletjankó (133841)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133842

Szerintem ez a km mennyiség pont arra elég, hogy megspórolj annyit az üzemanyagon, amit az első szervíznél rá is költesz, még ha sikerül is T-Jet árban megvenni.

 

 

Előzmény: Corporate (133836)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133841

Úgy könnyű, hogy a klíma nem terheli a motort.

(bocsi) :-)

Előzmény: -carcass- (133839)
vinjo Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133840
Ennyiért majdnem 2 db Honda PCX 125-öt adnak, úgyhogy inkább az lesz, meg marad 500 e Ft tankolni. :-)
Előzmény: bajan122 (133817)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133839

Én naponta megyek hegyi terepen 70-100 km között.

16-os kerékkel 6,2-6,6.

17-es kerékkel 6,4-6,9.

Sík terepen ettől jobbat is el lehet érni. A múlt héten Eger-Gödöllő oda-vissza 6,3 volt 17-es kerékkel.

 

Előzmény: Corporate (133836)
Corporate Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133838

Köszi az infót.

Sajnos pont ez az aggályom nekem is, hogy egy marketing bullshitnek tartom a 35K-s szervizintervallumot, viszont ha a becsületes júzer betartotta és csak 35 ezrenként vitte szervízbe az autót, akkor lehet hogy pont 100e km felett fog visszaütni.

 

Nem tudod véletlenül a DPF feltöltése/cseréje/tisztítása hány km után esedékes és kb mennyibe kerül (tudom tied nem az volt, bár én úgy tudtam, mindegyik 1.6-os azzal jött ki)

Előzmény: MBTom (133787)
gambl-R Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133837

...mondjuk megállna 6 körül akkor el is gondolkodnék rajta, de ahogy olvasgattam itt a fórumon, erre meglehetősen kevés esély van :)

Van itt olyan júzer, akinek simán megállt ennyiből! :)

Előzmény: Corporate (133836)
Corporate Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133836

Persze, tuti jó a T-Jet, elhiszem, jó kis móka lehet a benzin+turbó, de nekem napi bejárásra kell és havi 1300-1400km-nél már nekem nem mindegy hogy 5,5 vagy 7,5 liter a fogyi.

 

Ha kevesebbet fogyasztana, mondjuk megállna 6 körül akkor el is gondolkodnék rajta, de ahogy olvasgattam itt a fórumon, erre meglehetősen kevés esély van :)

Előzmény: vinjo (133784)
dirige Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133835

Ez az olasztalanság a lényeg. Az autó bármi lehetne, attól függ, milyem embléma kerül rá. Mellette szól, hogy Kínában nem hiszem, hogy a Fiat-hagyomány olyan lényeges lenne.

A Fluansz-hasonlatot viszont tagadom, ez - képen . egységes és harmonikus, a Fluansznál a fészlift is ciki.

Előzmény: bajan122 (133827)
dirige Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133834

Féltengelycsukló, Unix:br 26.000,-Ft, de ebből még lejön a kedvezmény (nekünk tán 40%)

Előzmény: realist_ (133829)
MBTom Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133833

Ha szerelt féltengő, akkor lehet van hozzá külön csukló is. Ha csak azt kell cserélni, az olcsóbb.

Szerintem ha kéred, e-Perből itt a hozzáértő kollégák megkeresik neked cikkszámra....

Előzmény: realist_ (133829)
MBTom Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133832

Igazán nincs mit.

A vaterán szokott egy srác árulni, ott vettem én is, igaz akkor 2200 Ft. volt.

A rádiót kiemelő szerszám elkészítése meg kb. 20 perc - alulemezből. Azért sem érdemes pénzt kiadni!

Előzmény: El Robotnyk (133824)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133831

off

 

Vettem egy versenybiciklit. Aki ért az ilyesmihez szóljon kérem mert lenne pár kérdésem.

 

Pontosítok, csak fél off mert olasz, scapin márkájú. Minden olaszul van rajta.

bajan122 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133830

Lehet féltengely. A terhelés váltáskor jelentkező hang, daráló érzés jellemező rá.

 

Ha ilyen durva hangja van (és féltengely) akkor valószínű cserés már. Általában a porvédő gumi szakad ki vagy csak a bilincse lazul le és az okoz gondot. De ha már ilyen hangja van akkor ott szerkezeti károk is lehetnek.

 

Egy mezei szerelő is megmondja hogy az e egy aknáról (talán ha alá tudsz rendesen nézni te is megláthatod mert a zsír (vagy minek hívjam a kenőanyagot benne) ilyenkor kiverődik és össze ken ezt azt. Persze ha már por szárazra hajtottad akkor ezt nem fogod látni).

 

Féltengely árat nem tudok, általában párban javasolják a cseréjét amit én korábbi kocsimnál nem tettem meg és nem lett belőle semmilyen gondom (igaz az egy swift volt, ami nem egy erőművész).

Előzmény: realist_ (133829)
realist_ Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133829

 

HELP

 

Van némi problémám a kocsival. Tipp, hogy a féltengely, de kell a megerősítés...

 

Gáz adás közben nem érezni különösebben semmit, amikor elveszem a pedált (akár üresben akár sebességben), akkor a kocsi aljából elkezd egy szörnyű vasúti kocsikra jellemző ütemes csattogó-kerregő hang előtörni.

 

Tapasztalt valaki hasonlót?

 

Amennyiben szerintetek ez féltengely akkor pár kérdés:

 

Ezt a hibát futóműves egyértelműen be tudja lőni, ha pl nézi aknából?

 

Kb mibe fáj egy féltengely és milyet érdemes venni (1.4 T-jet sport) ?

 

Mennyi ideig lehet ezzel így közlekedni? (kb. addig mennék vele amíg nem találok alkatrészt...)

 

Kösz a válaszokat!

 

bajan122 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133828

Egy ilyet én is be fogok szerezni.

Előzmény: MBTom (133822)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133827

Most, hogy mondod.. tényleg Fluance. Amúgy nekem tetszik, de egyáltalán nem olaszos sem kívül, sem belül.

Előzmény: -carcass- (133825)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133826

Jaja, csak kicsi.A múltkor beültem, szűkebb mint a Bravo.

Előzmény: gambl-R (133810)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133825

Hááát, valami nagyon gyenge Renó Fluensz változat.A belső meg egyenesen szörnyű...

Előzmény: bajan122 (133820)
El Robotnyk Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133824

köszi!

Előzmény: MBTom (133822)
zgi521 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133823

ez nem nekünk (Európának) készül sajna.. :(

 

az enyémnek pont ilyen a színe sztem.. :)

Előzmény: bajan122 (133820)
MBTom Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133822

Vásárolsz egy ilyen kábelt, majd kiveszed a rádiót és csatlakoztatod...

http://elektronika.zsibvasar.hu/auto-hifi/tartozek/fiat-uj-bravo-aux-in-stereo-hangbemenet-uj-termek-5612042.html

Már csak az marad hátra, hogy keress egy jó helyet a csatlakozónak, ahová az mp3 lejátszót, vagy a telefonodat rakod.

 

Előzmény: El Robotnyk (133821)
El Robotnyk Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133821

üdv!

 

valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, hogyan lehetne egyszerűen AUX bemenetre csatlakozni? jó lenne a telefont valahogy rácsatlakoztatni (mondjuk jack dugóval), és úgy zenét hallgatni. valami olyan megoldás érdekelne amihez nem kell fúrni-faragni-bontani. jó lenne ha megoldható lenne egy egyszerű előrevezetett csatlakozó kábellel megoldani.

bajan122 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133820
gambl-R Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133819
Nem kell mentegetoznod, az igaziak se kulonbek! :)
Előzmény: seewer (133818)
seewer Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133818

:DDD

Mondtam valaha is, hogy autószerelő vagyok:-)))

Előzmény: gambl-R (133816)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133817
Előzmény: vinjo (133791)
gambl-R Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133816
Akkor Te inkabb pszichologus vagy, mint autoszerelo! :)
Előzmény: seewer (133814)
seewer Creative Commons License 2013.04.23 0 0 133815

Persze, ha muszáj:-)

Előzmény: vinjo (133803)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!