valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, hogyan lehetne egyszerűen AUX bemenetre csatlakozni? jó lenne a telefont valahogy rácsatlakoztatni (mondjuk jack dugóval), és úgy zenét hallgatni. valami olyan megoldás érdekelne amihez nem kell fúrni-faragni-bontani. jó lenne ha megoldható lenne egy egyszerű előrevezetett csatlakozó kábellel megoldani.
MQB... Ez a környezetemben sokaknak vörös posztó volt, és még lesz is hosszú ideig... :-) Ezt leszámítva igen, a súly sokat számít. Ezért döntöttem úgy, hogy ha komolyabb tuningra adom a fejem, akkor a 950 kilós micrához nyúlok hozzá. :-D
Hogy ne csak mindig negatív meglepetésekről írjunk: http://totalcar.hu/tesztek/2013/04/22/skoda_octavia_1_4_tsi/1/ Engem meglep, hogy gyári 140 lóval 8,4-es sprintet tud papíron, és 215 a vége... Ha ez igaz, akkor jól eltalált karakterisztikája lehet ennek is, plusz ugye 5,3-as az átlagfogyija. :-D
Á, dehogy... 2 mp-et elbámészkodna volna, 80-ig "alázom". :-D Az ilyen tényleg csak poénnak jó, mint pl.: mikor belefogtam egy lambo, vagy épp egy corvette kergetésébe. :-)
A gyorsuláshoz és a sebességhez könnyen hozzá lehet szokni, és ez a két érték egy motornál adott, nem fog változni. Viszont adott motoron ahogy egyre jobban megtanulod kezelni a kanyarsebessége és dőlése egyre inkább fokozható. Ezért is mosolygok azokon akik eljönnek egy túrára egy 150+ lovas motorral, aztán a szerpentinen a robogós csávó letolja őket (650 burgman, 56 ló, a csávó meg jó motoros nagyon).
Én motor kapcsán gyorsan rájöttem, hogy a motor ereje bizonyos keretek között másodlagos, mert nem a gyorsulás adja az igazi élményt (és pláne nem a végsebességen tartó száguldás), hanem a kanyarok. Egy robogóval is lehet jókat döntögetni (már amelyikkel), a lényeg hogy legyél mindig kicsit bevállalós és jön az adrenalin.
Az endurónál meg nálam az a jó ha minnél meredekebb és magasabb "fal" jön szembe.