Keresés

Részletes keresés

trlpx Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76902

A B híd alatt gondolom a hajtott C tengelyre gondoltál, a szériakocsik mind MVG 118-as híddal készültek eredetileg.

A szabadonfutó B híd MVG 571-es.

Előzmény: BPI-791 (76895)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76901

köszi :)

Előzmény: torqmatic (76900)
torqmatic Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76900

BPY-149: D10UTS155 E1

BPY-150: D10UTS180 E1

Előzmény: BPI-791 (76895)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76899

Tector, trlpx:

köszönöm a válaszokat! :)

trlpx Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76898

BPA-121: Rába D10 + Voith
JOY-222: Rába D10 + Prága 2M70

Előzmény: BPI-791 (76895)
Tector Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76897

JOY-222 úgy emléxem, D10UTS133, és tán a két BPY is.

Előzmény: BPI-791 (76895)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76896

Ja, a lista korántsem pontos, eltérés előfordulhat, kiegészítéseket/javításokat szívesen fogadom! :)

Előzmény: BPI-791 (76895)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76895

Amúgy én kíváncsi lennék, a megmaradt példányok motor/váltó típusára ill. B-hídjukra:

 

Rendszám:   Motor:                  Váltó:                B-híd:

BPY-149        Rába D10 ....       Voith D851         MVG 318 ?

BPY-150        Rába D10 ....       Voith D851         MVG 318 ?

BPA-121         ????                       ????                   ????

JOY-222        Rába D2156 ?       Prága                 MVG 118?

Előzmény: Aron_son (76884)
GARAZSMENET Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76893

Az, hogy mennyibe kerül az az állapottól is függ.

Van hulladék is 900-ért. Én váztisztára szétszedve láttam a csuklósom a vétel előtt 2 évvel. Tudtam miért adom ki a pénzt.

Ha egybe van és nem nyúltak hozzá csak kívülről, akkor bizony lehetnek meglepetések a vázon. Ha felújításra várót veszel, akkor vagy legyen 12 Misid rá, vagy tudj vázat építeni. A mai árak mellett nem utolsó szempont.

Telephely és tető sem árt felé.

 

Előzmény: lacika31 (76800)
GARAZSMENET Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76892

Köszi, minden érdekel, ami karbantartás. :)

Előzmény: Tector (76879)
Aron_son Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76891

1 db.

Előzmény: ckg471 (76888)
BENczúr utca Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76890

Tudtommal csak egy, a HB 52-66.

Előzmény: ckg471 (76888)
Oleever07 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76889

akkor elvileg 4 db van még. köszönöm a segítségeteket! :-)

Előzmény: BPI-791 (76886)
ckg471 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76888

Hmm, ilyen terepzöld 256-osból vajon hány van?

Előzmény: vadász2 (76887)
vadász2 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76887

"Reklámfotó..."

BPI-791 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76886

BPY-149 is meg van, elvileg a HV Berettyóujfalui telepen áll.

És szerintem a JOY-222 is ,,csak" rohad a telepen.

Előzmény: Aron_son (76884)
HCA-758 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76885

BPY-149 Berettyóújfaluban szintén eltéve.

Előzmény: Aron_son (76884)
Aron_son Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76884

BPY-150 tuti.

JOY-222 szétvágásában én nem vagyok olyan biztos.

BPA-121 is létezik még, de rohad.

Előzmény: Oleever07 (76882)
Oleever07 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76883

igen, mivel tényleg egy elég egyedi darab, így további sok sikert kívánok a felújításához! :-)

Előzmény: BP-02-25 (76818)
Oleever07 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76882

maradjon is egyben! ebből a típusból is alig van már Mo.-n. tudtommal a JOY-222-t a VT-sek szétvágták...

hány db 284-es van még Mo.-n?

Előzmény: zsitvica (76819)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76881

Köszönöm a válaszokat!

Előzmény: Volvik (76861)
buszosjocó Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76880

Szia! Sajnos erre a kérdésedre nem tudok érdemleges választ adni. Annyit tudok, hogy amikor én, két hete körül rátaláltam a maradványokra, a műszerfal bal paneljét találtam meg, amiben már csak a fordulatszámmérő óra volt, az is vezeték, vagy bowden nélkül. Hiába keresgéltem, csak egy pár karosszéria elemet találtam meg. Egyébként míg ott voltam, kb 1 órahosszat, jöttek mentek a vasszállító teherautók, "kis" konténerestől a nagy nyergesig, szóval nem tudom, hogy mit mikor vittek a kohóba... Legelőször a műszerfal panelra lettem figyelmes, akkor megkérdeztem, hogy miből való, és akkor mutatták meg azt a kupacot, ahol a maradványai voltak a lemezes kupacban. Sajnos nem igazán tudtak, vagy nem akartak válaszolni a kérdéseimre, ezért nem is faggattam a dolgozókat, a főnök meg elvolt foglalva a rakodásirányítással, ezért nem is lábatlankodtam a telepen tovább. Sajnos láttam amit láttam, de ennek a busznak a Csongrádról való elkerülése utáni története, hogy kihezis került, miért került megsemmisítésre, ez továbbra is homályos, és érthetetlen, de ez a dolgon már nem változtat, szóval én le is zártam részemről a "nyomozást". Egyébként voltak érdekes megoldások a buszon amiről könnyen be lehetett azonosítani, a vastelepen is. Pl: a motortér ajtón, jobb és bal oldalon függőlegesen elhelyezve olyan rács, mint ami a jobb oldalon az utolsó oldalsó ablak után volt. Meg ugye a nagy ablak az ajtókon, és a műszerfal panel, az valami alumíniumból lehetett, és úgy volt ráragasztva a famintás tapéta, nem lemezből, vagy faroslemezből, mint a későbbi 200asokon. A műszerfal panel az teljesen más helyen volt ledobva nem ott ahol a többi alkatrésze, az nem tuom megvane még esetleg...és ha meglenne, tudnád e használni.

Előzmény: BP-02-25 (76877)
Tector Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76879

Ha még aktuális a kérdésed, ma láttam a garázsban egy Peugeot Boxert, megpakolva 280-ashoz való harmonikákkal, és rajta egy matricát, miszerint:

 

Csuklóharmonika felújítás-csere MINDEN autóbusztípushoz
budapeto.atw.hu
2851 Környe, Széchenyi út 5.
Tel: (30) 325-5957

Fax: (34)473-541.

Előzmény: GARAZSMENET (76193)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76878

A CKC-822-es adattábláján IK 280.51-es szerepel de a Nógrádos topikban folyt erről eszme csere,hogy ő is 15-ös.

 

Minden esetre a utastere mindkét oldalon szimpla üléssoros a mennyezeten pedig középen hosszanti irányban fekete kapaszkodó van.

Előzmény: P.stephenson (76841)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76877

Szia!

Ha jól emlékszem te jártál utánna a csongrádi IK 255.70-esnek (BPE-365).

 

Azt szertném megkérdezni tőled mivel mailt nem tudtam írni neked,hogy a műszerfalból maradt e valami vagy annak a csatlakozó részeiből pl erősítő és a két műanyag műszerfali panel vagy a km óra esetleg.

 

Köszi a választ előre is.

Előzmény: buszosjocó (76876)
buszosjocó Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76876
FAV 20 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76875

Legalább lesz alkatrészed. A rács nagyon jónak látszik.

Előzmény: ik630 (76865)
FAV 20 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76874

Jól elrontotta aki készítette.

Előzmény: Törölt nick (76873)
Volvik Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76872

Csak nyitva tartom a szemem(:

Előzmény: hajdubus (76867)
blue_screen Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76871
Köszi!
Előzmény: bandikaikarus (76815)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!