Van hulladék is 900-ért. Én váztisztára szétszedve láttam a csuklósom a vétel előtt 2 évvel. Tudtam miért adom ki a pénzt.
Ha egybe van és nem nyúltak hozzá csak kívülről, akkor bizony lehetnek meglepetések a vázon. Ha felújításra várót veszel, akkor vagy legyen 12 Misid rá, vagy tudj vázat építeni. A mai árak mellett nem utolsó szempont.
Szia! Sajnos erre a kérdésedre nem tudok érdemleges választ adni. Annyit tudok, hogy amikor én, két hete körül rátaláltam a maradványokra, a műszerfal bal paneljét találtam meg, amiben már csak a fordulatszámmérő óra volt, az is vezeték, vagy bowden nélkül. Hiába keresgéltem, csak egy pár karosszéria elemet találtam meg. Egyébként míg ott voltam, kb 1 órahosszat, jöttek mentek a vasszállító teherautók, "kis" konténerestől a nagy nyergesig, szóval nem tudom, hogy mit mikor vittek a kohóba... Legelőször a műszerfal panelra lettem figyelmes, akkor megkérdeztem, hogy miből való, és akkor mutatták meg azt a kupacot, ahol a maradványai voltak a lemezes kupacban. Sajnos nem igazán tudtak, vagy nem akartak válaszolni a kérdéseimre, ezért nem is faggattam a dolgozókat, a főnök meg elvolt foglalva a rakodásirányítással, ezért nem is lábatlankodtam a telepen tovább. Sajnos láttam amit láttam, de ennek a busznak a Csongrádról való elkerülése utáni története, hogy kihezis került, miért került megsemmisítésre, ez továbbra is homályos, és érthetetlen, de ez a dolgon már nem változtat, szóval én le is zártam részemről a "nyomozást". Egyébként voltak érdekes megoldások a buszon amiről könnyen be lehetett azonosítani, a vastelepen is. Pl: a motortér ajtón, jobb és bal oldalon függőlegesen elhelyezve olyan rács, mint ami a jobb oldalon az utolsó oldalsó ablak után volt. Meg ugye a nagy ablak az ajtókon, és a műszerfal panel, az valami alumíniumból lehetett, és úgy volt ráragasztva a famintás tapéta, nem lemezből, vagy faroslemezből, mint a későbbi 200asokon. A műszerfal panel az teljesen más helyen volt ledobva nem ott ahol a többi alkatrésze, az nem tuom megvane még esetleg...és ha meglenne, tudnád e használni.
Ha jól emlékszem te jártál utánna a csongrádi IK 255.70-esnek (BPE-365).
Azt szertném megkérdezni tőled mivel mailt nem tudtam írni neked,hogy a műszerfalból maradt e valami vagy annak a csatlakozó részeiből pl erősítő és a két műanyag műszerfali panel vagy a km óra esetleg.