Mielőtt bármit csinálnál fogj egy mérőszallagot és mérd meg,hogy a jelenlegi 2 gumiabroncsod között mennyi hely van!!!
Nehogy felszerelés után derüljön ki, hogy nem tudod felszerelni a kereket avagy összeér a gumik oldalfala.Legjobb lenne teljesen terhelt állapotban mérni,mert akkor kicsit oldalirányban lapul a gumi.
Mivel teherautó így elég sok mindenre kell figyelni,mert ugye a sebesség is változhat vagyis a km óra amit mutat,lehetnek különbségek pluszba is és minuszba is.Mindenképp olyat válassz ami megfelel és ugyazon értékeket fogja hozni.
A másik dolog pedig,hogy hiába van a fülkébe 26 fok (a naptól) de ha kint csak 5 fok van akkor nem kapcsol be.Pontosan nem tudom,de mintha olyan 7-10 fok alatt nem kapcsol be a klíma.
Tudja esetleg valaki, hogy 2007-es Dailyben hol van az a hőmérő a fülkében, ami az automata klímát vezérli?
Azért nem mindegy, hogy a szélvédő mögött van és süti a nap, vagy esetleg lent a lábrésznél valahol...
Csak azért kérdem, mert nekem mostanában csinál érdekes dolgokat a klíma. Az oké, hogy kint hideg van, de mivel süt a nap, a fülkében meleg van (akár 25-26 fok is lehet), mégis fűt, pedig 21 fokra van állítva. Ilyenkor hűtenie kéne, nem?
A km óra jeladó a váltón szokott lenni.A fordszámét azt passzolom.Lehet vezeték szakadás is sajnos,nem kimondottan kontakt hiba,de persze azt sem lehet kizárni.Sajnos végig kell mérni azt/azokat a szálakat amik elérnek a jeladótól a műszerig.
96-os Iveco 35-10-es vettem. Nem működik sem a kilóméter órám. sem a fordulatszámmérő. Kicseréltem az órákat és a km. jeladóját, de így sem működik. Hol keressem szerintetek a hibát? Hol van a fordulatszámmérő jeladója?
A biztosítéktáblát kiszereltem minden csatlakozót kontakt sprayval kitisztítottam, de semmi változás.
Vagy az adattábláját nézd meg ha még megvan vagy a kardánra csatlakozó tengely végében bele van ütve a fogszám
pl: 12/47 R=1:3,92
11/46 R=1:4,18
9/40 R=1:4,44
9/44 R=1:4,89
Ha a nagyobb számot (nevező) elosztod a / előttivel (számláló) akkor megkapod a diffi áttételét.
Ennyi féle áttétel minimum van, de előfordulhat, hogy több is. Azért az is lényeges, hogy 5.be fel tudj kapcsolni, mert volt egy vevőm aki futózott és a hosszú diffiáttétel miatt nem tudta szinte használni az 5-iket.