Keresés

Részletes keresés

Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 127

Gratula Jirzsij!

 azért ez szép teljesítmény volt! nekem is van egy dédelgetett tervem ,s kb úgy néz ki a dolog,hogy amikor az asszony felidegel,felhívom a Horit(VFR750-es barátom),földgömb a kezemben,persze szándékosan hogy hallja a kedvesem: Gibraltár????!!!! mikor indulunk? és máris szent a béke otthon....:))))

Előzmény: Jirzsij (121)
GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 126

Állatos. Köszi!

(Úgy látom garázsajtóban is márkatársak vagyunk. Na falazóelemben már nem. Az mégis túlzás lenne :) )

 

Gada

Előzmény: Macipapaa (125)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 125

Na komolyra forditva

 

lerohantam a garázsba és íme a remekmű:))

max 1-1.5cm ha elcsúszott de nem biztos ja meg sok sok csoki a lányomnak a segítségért:)))

 

Macipapa

 

 

Előzmény: GADA (120)
GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 124

Naggyonjó! Köszi a lehetőséget! Csak legyen egy jóidős hétvége, aztán jól megkerüljük Kecskemétet.

 

Gada

Előzmény: Macipapaa (123)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 123

Hali 

 

Gada nekem Kappa túraplexim van a gépen. A gyárihoz képest nem tudom, hogy milyen mert én evvel vettem igaz megvan a gyári is viszont én csak 180 vagyok. Ha megakarod vizslatni csak rajta pattanj fel a vasra kövér gáz Kecskemét és már viheted is egy körre a gépemet kipróbálni, hogy mennyiben más:))))))))))))) (legalább szaporodik a km.)

 

Macipapa

Előzmény: GADA (120)
GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 122

Feca,

Most nézem az új web oldalt. Nagyon jól néz ki! Nem lenne érdemes az oldal "fórum"-át átirányítani ide? Csak mert itt már összegyült jó sok minden, és nem vagyunk olyan sokan, hogy mindkettő megéljen. (szerintem)

 

Gada

Jirzsij Creative Commons License 2005.01.10 0 0 121

Szia Petya!

 

Egy korábbi munkahelyem megszűntével gondoltam egy nagyot és az angliai motorozás lett a vége :))). Apámból eltört a szülői féltés és (Anyuval és hugommal) elkísért Calais-ig. Osztottunk-szoroztunk és megállapítottuk, hogy óriási plusz költség, ha ő jön mellettem autóval, ráadásul nem egyforma tempóban utazunk, úgyhogy jó bulinak tűnt, ha a Transitba betessékeljük a picit :). Ez úgy sikerült, hogy az első tengelyre egy fűnyíró kerekét illesztettem és a plexi levételével így simán fölgurult egy pallón és elfoglalta helyét belül. Egy nagyon jó hangulatú utazás lett a vége. Nem is emlékszem, a szüleim mikor utaztak így együtt utoljára :)). Node a lényeg. Calais: A motort összeszereltem, koffereket fölcsattintottam, sporttáskát fölgumipókoztam és irány a komp. Szikrázó napsütésből ködbe, esőbe és hidegbe értem egy óra alatt. A baloldali közlekedés könnyedén megoldható motorral és a szél-, esővédelme is kitűnő az XL-nek, de azért nem volt egy leányálom az elkövetkező kb 150km Londonig. Persze egy pár hét alatt megszokja az ember. Kint töltöttem ez alkalommal 2 hónapot egy ismerősömnél. Jópárszor bejártam Londont motorral, a motorostársak ott is nagyon barátságosak egymással. Lámpáknál általában összegyűlt elöl a brancs és volt gyakran gyorsulgatás a következőig :))). Aztán néha beszélgetés, mert a gyorsulás alkalmával gyakran csak a rendszámomat látták :))))) és ritka arra a magyar motoros. Leghosszabb túrám Yorkig vitt, ott lakik egy nagyon jó barátom. Érdekes állatfaj vagyunk, ahogy olvastam más élménybeszámolóját is: ~370km autópálya, szitáló eső, 5°C, 170km/h. Kockára fagytam, de élveztem minden másodpercét az útnak oda és vissza is (a visszaút nem aznap volt :)). Valamikor július végére döntöttem úgy, hogy hazajövök. Ottani idő szerint este 10-kor húztam egy kövéret (10°C, szitáló eső, de a Taft tart :), egy óra alatt Doverben voltam, megvettem a jegyet és egy csapat skót motorossal vártam a kompot. Azért az sem pite, hogy Skóciából lemotoroztak a francia riviérára. Tök jó fejek voltak, bár elég érdekesen nyomják az angolt :)))) Éjfélkor elindult a komp és itthoni idő szerint éjfélkor partot ért. Onnan jöttem végig (160-170), nagyjából 250km-ként megálltam tankolni, meg anyagcserélni. Belgiumban az autópályák végig ki vannak világítva, a németekhez pedig már világosban érkeztem. 15 óra alatt értem haza Calaisból Budapestre. A táv London-BP 1750km. Itthon, du 3-kor 38°C volt és tűző nap. Nem is a táv, hanem ez a különbség volt megterhelő. Az egész út végig autópálya, ennek ellenére nem unalmas. Bármikor újra elmennék! Akár holnap reggel indulnék.

 

Hűűű! Jó hosszú lett :)))

 

 

Jirzsij

 

u.i.: Sió egy igazi Genya!!! És egy gagyesz sornégy boldogtalan gazdája :)))))) De legalább Hndaaaa!!!

Előzmény: Petyavara (119)
GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 120

Két kérdésem volna:

 

1.Van valakinek Kappa túraplexije? Érdekelne a tapasztalata, esetleg meg is vizsgálnám. Leginkább, hogy mennyivel halkabb az eredetinél. (187 cm vagyok, a gyári plexi  felső állásban eléggé csapkodja a szél a sisakom)

 

2. 3000-es fordulat környékén a motor sípoló hangot kezd adni. Noooormális?

Az eddigi 1 hengereseim után kicsit még szokatlan a villanymotoros feeling. (514 km van még csak benne a vasban dec 7. óta)

 

Gada

Petyavara Creative Commons License 2005.01.10 0 0 119
Helló mindenkinek! nemrég fordultam egyet Macipapa járgányával...:))))))))) király volt!!! ja,meg trécseltünk picit.... Jirzsij: milyen volt az angliai túra? vázolhatnád...úgy nagy vonalakban. nekem az utóbbi 4 évben sikerült 11 azaz tizenegy motort birtokolnom!de átlagosan csak 3 ezer km-t tettem meg mindegyikkel.
Előzmény: Jirzsij (117)
Siorac_BlackCB Creative Commons License 2005.01.10 0 0 118

Jirzsij!

 

A félreértések elkerülése érdekében azt is meséld el a márkatársaidnak, hogy nem lábon mentél Englandba a Varacskossal, hanem egy Ford Transittal hurcoltad át fél Európán! ;)) Persze az sem kissebbíti az érdemeidet, hiszen te már vezettél baloldalon (ugyebár az angolok hülyék:), én nem szívesen próbálnám ki. Motorral pláne! ;)

 

Siorac

Előzmény: Jirzsij (117)
Jirzsij Creative Commons License 2005.01.10 0 0 117

Jó reggelt márkatársak!

 

Olyan ez, mintha hazajönnék :))) Várom már a közös gurulásokat. Előre is szeretnék elnézést kérni, ha minden igaz, én az őrültebb fajtát képviselem. De azért az épségben hazaérkezés nálam is fő szempont. Pláne, hogy otthon engem is várnak.

 

Nyerőszám: 28

Mobil: 20/9561-484

Megtett km: 30000 (és ezt 80%-ban Varaderoval :)))(mivelhogy első motor :)))

Legtávolabbi pont, ahova a drágasággal eljutottam: York, England :))) Király volt!!!

 

 

Jirzsij

GADA Creative Commons License 2005.01.10 0 0 116

A mai infarktusos világban ez már teljesítmény ;))

 

Gada

Előzmény: Varapapa (114)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.10 0 0 115

Úgylátszik öregszem:)) mert mindig lemaradt a számom most pótolom

30/9851-256 vagy s.o.s -ben 70/2089-333

 

Macipapa

Varapapa Creative Commons License 2005.01.09 0 0 114

Gyermekeim!

 

Nálam a nyerő szám a 45  :(

GADA Creative Commons License 2005.01.09 0 0 113

Úgy látom ez a 39 taposás népszerű dolog itten. Én is ezzel vagyok elfoglalva, bár még csak 1 hónapja.

Jan 1-i évnyitó gurulászás óta navégre ma én is kijutottam. Sok időm nem volt, csak egy 60 km itt a Pilisben, meg egy jóízű motormosás.

 

Csapatban motorozásról annyit, hogy én nagy híve vagyok a dolognak. Annál kevés szarabb dolog van, mint egyedül bajbakerülni. Nyáron pl. Ausztriában, szombat délután 4-5 órán keresztül szaladgáltunk alkatrészért, és szereltünk egy HD-t szó szerint zöld kerítésdrót, szigszalag, és egy bringásboltból szerzett pár hasonló alkatrész segítségével, mire visszavarázsoltuk az alapjáratát. (végigcsinálta a túrát)

 

Naakkor az én elérhetőségemet is közzé teszem: 30-202-0060

 

Gada

Varapapa Creative Commons License 2005.01.09 0 0 112

Macipapa!

 

Amíg én gépeltem, te elküldted a beszámolót.

Szóval nem én jöttem szemben, az előzőekben leírtam, hogy miért.

 

A telefonom meg kijelezte, hogy volt egy nem fog. hívás, de gondoltam egy megrendelő, az meg várjon hétfő reggelig, mert most motorozok :)

 

Kérem, hogy küldd el a számodat, mert akkor kiírja a varázsszót, hogy Macipapa,

és akkor a tanktáskámon lévő mobilra nézve azonnal fékezek és visszahívlak!

 

Ahogy olvasom, a Mátra lazább szakaszán voltatok, jól tettétek!

Varapapa Creative Commons License 2005.01.09 0 0 111

Halihó mindenkinek!

 

Milyen érdekes, hogy a kecskeméti fiúk a Mátrában akartak (vagy jöttek is) motorozni, mi pedig a Alföld felé vettük az irányt innen a hegyek lábától.

Szóval két egri, szintén nemnormálissal kanyarodtam egyet a tiszafüredi Tisza hídig.

Azért nem mentünk a hegyekbe, mert még a helyi rádió is bemondta, hogy jegesek az utak a Mátrában és Bükkben. Még az autósokra is elég veszélyes mértékben.

Még mi is észrevettük, hogy még a sík részeken is pl. egy nagyobb útjelző tábla is elég volt, hogy árnyékot adjon és ott ne száradjon fel az út. A facsoportok pedig szabályosan más klímát okoztak. Szóval óvatosak voltunk ill. voltam, mert a harmadik ember egy 750-es Ducatival néha egykerekezett, meg csutka gázt húzott, nem tudtam eldönteni, hogy hülye vagy bátor.

 

Sok motorosnak integettünk, tehát ment a gurulás javából. Ha valaki jönni akar a környékre, előbb inkább telefonáljon és mondok egy helyzetjelentést, mert szombaton pl. itt Egerben hideg, egész nap ködös, nyálkás idő volt, más megyékben ezzel szemben rövidgatyára vetkőztek.

 

Azt biztosra mondhatom, hogy jó darabig NE gyertek a hegyekbe motoroni, mert teljesen alkalmatlan erre!!!! Azt pedig nem hiszem, hogy a szerpentin déli oldalán bedöntitek, az északin meg korcsolyát fogtok rákötözni...

 

Üdv: Varapapa

Macipapaa Creative Commons License 2005.01.09 0 0 110

üdv!

Igy lenni igaz ahogyan mondod. Most hámoztam ki magam a tundrabugyiból és ültem le a gép elé. Hát egy kicsit hosszúra sikeredett ez a mai nap és mitagadás kissé elfáradtam 470km. Indulás 9.30 Kecskemét , Gyöngyös, Mátra oda meg vissza meg össze visznya:) csak olyan papás tempóban Parádsasvárnál egy kis úton felfelé Salgótarján felé Szuhán keresztül. Itt bevoltak fagyva a kis tócsák igy csak korcsolyázó tempóban, Szécsény és utána irány torony iránt haza.

Varadero

Nem Te jöttél velem szembe Eger felé húzva Parádnál? Éppen előtte kb 5perccel telefonáltam, de nem vetted fel különben elgurultam volna Egerig. Egy sötét színű varával találkoztam ezek után Parádon csak éppen ellenkező irányba. Na majd legközelebb.

Hát röviden ennyi, ja majd el felejtett mikor leálltam a garázsba akkor jubilált a motorom kerek 20 000km csak sajna nem együtt tettük meg ezt a távot, nagyrészét előző gazdájával élte át.

Előzmény: Petyavara (109)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.09 0 0 109

Üdv !

köszi az elérhetőséget. élni fogunk vele...:)))

az enyémet is közreadom,ha valaki jár kecskemét felé.

gyanítom: Macipapa motorozik ezerrel,mert nem vette fel az előbb a telefonját.

gondolom mások is élvezkedtek a minap.:)))

Petyavara:30/9466-222

Előzmény: Varapapa (107)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.01.09 0 0 108

Nekem a tavalyi használat miatt a küllőanyák megrozsdáltak és az alu is csúnyán bemattult. Az utóbbit jó napig políroztam (annyit, hogy még fúróval is fájt tőle a kezem), segített is rajta, de nem erőltetném legközelebb, ha nem muszáj. Pláne, hogy egy kis odafigyeléssel megúszható.

 

Szepy

Előzmény: GADA (96)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.08 0 0 107

No ti Kecskemétiek!

 

Én meg egri vagyok, így aztán szeretném - elvárnám -, hogy amennyiben kis városomon keresztül vezet az utatok a Mátrába vagy Bükkbe, akkor értesítetek. Ha tudok, akkor megyek, ha nem, akkor pedig arra jó lesz a telefonom, hogy valami kérdés, gond esetén tudok segíteni.

 

20/9428-094

 

Macipapaa Creative Commons License 2005.01.08 0 0 106

Kicsi az 'világ' ennél már csak az volna jobb ha két házzal lentebb laknál:) Irok mailt nézd meg majd ott megdumáljuk, hogy ne untassuk a többieket.

Ez jóóóó:)))))))))))

 

Macipapa

 

Előzmény: Petyavara (105)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.08 0 0 105

Macipapa! kiver a víz..! én is kecskeméti vagyok!

jó lenne összehozni most már egy talit,nem?

Előzmény: Macipapaa (104)
Macipapaa Creative Commons License 2005.01.08 0 0 104

Hali Mindenki!

 

Igazad van Petyavara én most értem haza igaz csak itt a környéken gurultam egy 100ast.

Úgy gondolom jobban össze sem lehetett volna foglalni, hogy mi kell egy jó kis társas guruláshoz mint az tette Varadero (99, 100) és számomra is ami nagyon fontos szinte mindenekfelett amit Petyavara írt, hogy épségben hazaérni. 

Magamról csak annyit, hogy én is csak kishazánkban gurultam eddig és nem voltam még határainkon kívül hasonlóan Petyavarához. Nekem sajnos mindig az idő a legnagyobb ellenségem és nagyon ritkán tudok két- három napot elszabadulni és arra szánni amit igazán szeretnék. Tavasszal nem tudom mennyire tudok csatlakozni a társasághoz, de nekem még ez az év eléggé 'húzós' lesz júliusig. Ami a koromat illeti én is a 39-ediket taposom.

Ha holnap is ilyen szép idő lesz akkor valószinű felmegyek a Mátrába gurulni egy kicsit nagyobbat. Az időjósok szerint akár 10fok is lehet napközben. Én sajnos csak irígykedni tudok azokra akik kilépnek a kapun és már fent is vannak a hegyekben, én itt lakom a nagy sikságban (Kecskeméten) és egy 100-as oda 100-as vissza rengeteg 'bolond' autós között akik ha tehetnék 'tisztelet a kivételnek' kitiltanának bennünket az utakról, de az is lehet hogy csak nekem van sok rossz tapasztalatom.  

 

Macipapa

Petyavara Creative Commons License 2005.01.08 0 0 103

nem gond! ezen segít majd a tavasz....:))

ja, igen ,tavasz.... biztos vagyok benne,hogy egy-két márkatárs most motorozik....

 

Előzmény: Varapapa (102)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.08 0 0 102
Nulla    :)
Petyavara Creative Commons License 2005.01.08 0 0 101

Hali Varadero!

elgondolkodtató amit írtál. bennem minden csoportos indulás előtt hasonló gondolatok jutnak az eszembe.nálam az épségben hazaérni elv érvényesül de úgy hogy a lehető legjobban érezzem  magam az úton.

azt tudnotok kell: azért mert nem túráztam még a határokon kívül,nem vagyok kezdő motoros. 39 elmúltam,és gyerek korom óta húzom a gázt,kisseb/inkább nagyobb/ megszakításokkal.sajnos csak most értem el azt a "szintet" hogy nagyobb lélegzetvételű túrákat tehessek,s kimerészkedjek európa útjaira. tisztában vagyok a falkában való motorozás írott és íratlan szabályaival.

felmerül a kérdés:  személyesen hány tagot ismersz akivel itt komunikálsz?

ki motorozott itt egymással már? új csapat,új szokások?

mindegy,ami a legfontosabb:mindenki imád motorozni!

üdv: Petyavara

 

Előzmény: Varadero (99)
Varapapa Creative Commons License 2005.01.08 0 0 100

 

A legfontosabbat meg kihagytam:

 

Nulladik pont: Legyél nemnormális, megszállott, agyament, mert ennyi pénzből klímatizált kényelmes autóval is mehetnél.

Te mégis vacogsz/megsülsz a motoron, néha elfúj a szél, lucskos mocskos sárlével terít be minden kamion ..... de te mégis ezt szereted :)

Varadero Creative Commons License 2005.01.08 0 0 99

Halihó!

 

Szerintem a hosszú utakhoz a következőknek kell teljesülniük, hogy valóban jól érezd magad:

 

1. Azonos gondolkodású emberek, akik hajlandók a közösség érdekében néha áldozatot hozni. Tehát ha valaki pl. nem tud csutka gázon menni a szerpentinen, vagy valami műszaki gondja van, akkor azt nem illik otthagyni, max. néhány kilométerre előre menni, és bevárni a kereszteződéseknél.
2. Közel azonos teljesítményű, kifogástalan állapotú motorok. Ez itt nem lehet kérdés :))

3. Mindenki érjen rá arra az időszakra, hogy ne szakadjon szét a csapat, mert valakinek 1 nappal hamarabb haza kell érni.

4. Az előre megsaccolt pénzmennyiség megléte, hogy a közös kajálásokból stb. senkinek sem kelljen kimaradni.

 

Az egészből az első a legfontosabb, mivel egy vagány (értsd:meggondolatlan) cselekedet nem csak az illető túrját vágja derékba, hanem a többiekét is!!! Elég nagy a veszély egyébként is, hogy baleset legyen az idegen környezet, konvojban való haladás, fáradtság miatt, de ha még valaki erre rá is játszik ...

Ha a szomszéd utcában taknyolsz egyet, akkor hazatolod, és kész, de mit csinálsz, ha ez 2-3000 km-el odébb történik, ráadásul idegen környezetben? A többiek segíteni fognak ahogy tudnak, de ezt jobb lenne elkerülni. Az pedig, hogy a gatyád is rámegy, csak mellékes szempont.

 

No hová megyünk akkor?

Petyavara Creative Commons License 2005.01.08 0 0 98

Hali mindenkinek!

GADA:kb egy éve voltam a lengyeleknél,(autóval) de megerősíthetem,hogy jók az utak arra felé. azért érhetik meglepetések az embert arra északon. viszont jobb a közlekedési morál mint itthon.

más: leesik az állam amikor olvasom,hogy milyen távolra mennek itt egyesek motorral. le a kalappal...

szégyen, nem szégyen őszintén megvallom,én még nem voltam országhatáron kívül motorral.persze ennek nem "csak" anyagi okai voltak.

remélem ez az év tartogat egy-két hosszabb túrát is a tarsolyban...:)

Előzmény: GADA (97)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!