Én hamarosan 120nál vagyok és egy belső féltengelycsuklón kívül nyista gond, csakúgy, mint ahogy a motorral sem volt problematika.Nekem a váltó volt szar, meg a klímakompresszor a szokásos bébibetegségeken kívül.
az minden nap megvan. viszont a bringa jobb kardio (lenyegesen magasabb pulzust okoz nalam), raadasul kozel sem olyan unalmas. ma megvolt a bejarato karika.
Nem gondolom, hogy ne lennék edzésben, de tegnap a brinyó helyett futva mentem 2t olajat venni.Nem volt túl nagy a táv kb. 7 km, de annyira elfáradt tőle a lábam, hogy ma a "közegemben" egy nyolcvan kilós kisgyerek is majdnem eltolt.:)Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ha az izületeid bírják, akkor edzésként inkább fuss.Én utálok futni, de kétségtelen, hogy az egyik legjobb edzés, hisz mindened mozog.
A héten eddig csak a micrával mentem. 7,8-al vettem át, azt levittem 7,7-re 40 km alatt, illetve, ma nulláztam egyet, és egyelőre 5,5-en állok, bár most ugrottam át csabára, így 80 km országút is belekerült az átlagba. Cukkoltam az asszonyt, mert mikor dlután jöttem haza melóból, akkor stornóztam az átlagot, és otthon mutogattam az értéket (4,6), miközben "számonkértem", h hogy a picsába tud 7,8-at etetni a géppel, amikor én még ráadásul nyomom is neki... :-D (egyébként, általában 7 liter körül eszik városban, de abban sok 4 e fölötti váltás van, illetve, nem kevés az 1-2 km-es út)
nekem sem jutott eszembe a leiras alapjan, pedig en is jartam igy.
tovabbi parhuzam, hogy elozo heten en is funyirot hekkeltem, indulas utan nem szegenyitette vissza kelloen a kevereket, aztan mindig leallt. persze OBD -n olvastam ki a funyirot is. :p
Az jó hír, hogy a hasonló km-el bíró pesti cartársaknál sincs futómű probléma. Pedig ott olykor belecsattan az ember egy-két "lyukba", mert nincs hely kerülgetni a forgalom miatt... Vagy egy részing közepén... :-)
Basszus, hogy nem jutott az eszembe! Mostanában nem forog az agyam. :-(
( Hétvégén rotátoroztam, egy idő után leállt. Na, mondom, nem engedtem le anno a benzint és valami szutyok eldugaszolta a porlasztót. Szédszedtem apró darabokra, de semmi. Összerakom, pöcre indul, majd egy kis idő után leáll. Szétszedem megint, de újra semmi. A benzincsőből alig folyik a benzin. Na, a csőben van a szutyok! Heuréka! Leveszem a tanksapkát, hogy több levegőt kapjon, hátha megindul és ekkor tudatosult bennem, hogy "csak" kifogyott a benzin! Na szép.)
De a lényeg,
Ami csere bravo volt nálam, az is rázott, hazaérve meg is néztem az összes kerékcsavart, de rendben volt. Az féltengelyes volt, így nem reagáltam itt, gondolván meg van a megoldás.
Most, hogy olvasom, eszembe jutott, hogy olvastam már ilyet.
Egy stilo tulaj írta 2012.12.08-án:
Ma igen csak kalandos napom volt és igazából nem is értem az eseményeket. Ma szokásos módon elindultam itthonról dolgozni amikor is egyre hangosabban kezdtem hallani a kocsi elejéből egy búgó hangot ami egyre erősebb lett, először nem is foglalkoztam vele de mire kiértem az autópályára erős kopogássá ment át a hang. Lévén hogy siettem munkába ugyan idegesített a hang de úgy voltam vele hogy majd otthon ránézek csak érjek oda. A lényeg az hogy konkrétan mire elértem a melóhelyre már halál félelmem volt mert baromira rázott a kormány és a hang is egyre extrémebb lett, csak egyszerűen nem állhattam meg. Fel is hívtam jó pár embert és az egyik azt mondta hogy nézzem meg a kerék csavarokat. Mondtam is neki hogy ne szórakozz már velem ez biztos nem az. És basszus valaki kilazította tegnap mind a 4 csavart a bal oldali kerékben amíg a Budaörsi Tesco-ban vásároltam. És mikor visszajöttem még furcsálltam is hogy miért áll olyan furán a Felni kupak mintha valaki hozzányúlt volna és csak hanyagul lett volna visszarakva, akkor még nem is sejtettem semmit. Basszus nem is merek belegondolni hogy mi lett volna ha megelőz a kerekem az autópályán. Egyszerűen nem is értem ezt az egészet, de egy biztos holnaptól mindegyik keréken kerékőr lesz. SRÁCOK FIGYELJETEK TI IS ODA NEHOGY VELETEK IS HASONLÓ TÖRTÉNJEN!!!!
Nekem 1460 kilót mértek, velem. Kb. 85 kilót nyomtam akkor, tehát a vas 1375 kiló. Kb. 20 liter üzemanyaggal, pótkerékkel, gyári mélyládával.
Két helyen is mérettem.
múltor láttalak vele 7végén családostúl a Szerémin pont a "T" előtt,Te vezettél :). mi mentünk faterékhoz, nem a bravóval voltam ezért sem figyelthettél fel, dudálni meg nem szoktam. (céges off-al, de ösmered)
megint megállapítottam, hogy nagyon guszta kis kocsi az Y, kortalan szépségével.
ha normál módban megy a GP semmi gond, 7 -es átlagot, akár alatta is hozza. ez most valahogy extrémre sikerült, sztem is sokk! :((
ritkán tankolom, xarok az értékek így bele sem kezdtem spritmonitorját írni.
a Bravot spritet múltkor elhúztam, mert ruccantunk egy hosszabat , a 140-150 (óra szerint) tartósan 9 felé kúsztatta az average-t. :P
pár hete mutatott olyat a comp. hogy 10.2, tegnap mentem(vittek :-)) vele már 9.2 -re konszolídálódott. :)
az igazság az, hogy reggelente beindítom(ttam) a gyerekek miatt, hogy fűtse kicsit az utasteret (persze ez sokszor sztem tizen percek lehettek, amennyire kapkodósak, én meg közben eljövök..). ezzel nincs is gond, de az átlagot jól elhúzza.. :(
azt csodáltam, hogy az akksi bírta a telet ezekkel a napi 1-2-3 kilométerekkel...
nyáron fogom párszor használni (ha a nejem bringával megy dolgozni), bejövök vele melózni. tervezek vele egy nyíregyházi etapot is, kicsit had menjen pályán is..
Örülök, hogy így alakult, mármint, hogy nem meghibásodás és a kereked is megmaradt, meg baleset sem lett a dologból. :-)
Nekem télen kezdett el zörögni a jobb eleje huppanóknál, elvittem szervizbe, megnézték és annyi volt a hiba, hogy elhagytam az alsó burkolatból 2 csavart és az csapódott időnként. Nekem is azt állapították meg, hogy minden újszerű a futóműben, sehol semmi lógás-kopogás. (82e Km volt akkor és pont 5 év) Ingyen pótolták a csavarokat és az átvizsgálásért sem kellett fizetni semmit.
Én is most reaktiválom a bicajom (Author Stratos), ami már kb.4 éve lóg a falon. Jó alkalom erre, hogy Eszti most kap bicajt és egyenlóre azért kísérgetős utak lesznek.
Egyébként hihetetlenül elszálltak a bicaj árak. Egy használható (nem alufóliából hajtogatott) 20-as gyerekbicaj alig kapható meg 40e alatt.
A végsebességben elvileg lehet igazad, mert nekem a bicaj órában emlékeim szerint 76km!ó a csúcssebesség (és ez valós), ennyit nem nagyon mentem a robogóval, legfeljebb óra szerint. :-)
Egy időben nagyon sokat mentem, a rekord távom a Balaton kerülés volt, persze nem versenytempóban, hanem reggeltől estig. (És ez ráadásul még egy mezei Olimpia montival ,de azért nem terepgumival.)