Keresés

Részletes keresés

trlpx Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76992

Az AOC-093 Cseljabinszkba került, ott egészen 2005-ig használták. A 284.K3 1983-ban épült.

Előzmény: bobalt (76991)
bobalt Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76991

Vértes:

 

AOC-051 (ex. BX 56-90) 1986-1995

Tatabánya helyi, később Tatabánya-Esztergom, Tatabánya-Tata

Ez került Dunaújvárosba, a Rockkocsma oldalába. (Már nincs meg.)

 

AOC-093 (BX 63-39) 1986-1995

szintén Tatabánya helyi, később Tatabánya-Esztergom, Tatabánya-Tata

Állítólag Szibériába vitték.

 

Kisalföld:

 

ANY-797 (ex. AAR-307, ex. BX 02-06) ez volt a 284.K3, '84-es.

Győr helyiben járt, de nem tudom, mikor lett selejt.

Előzmény: BPI-791 (76983)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76990
Volt a Kisalföldnek is valaha, méghozzá 3 ajtós, egy darab, jó rég felaprították azt is.
Előzmény: BPI-791 (76983)
Buszosdzsozi14 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76989

Először azt hittem, tévedtem trilex ügyben, de hát hála istennek nem! :)

BPI-791 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76988

Amúgy most hogy írod azt az MVG-118-at... Több YouTube videót végignézve a BPY-150-be mintha MVG 318 lett volna az utolsó éveiben...

Előzmény: trlpx (76902)
KPK-299 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76987

Akkor ez is kilőve a listából...  JGD-626 (1977-2012)

bodrostomi Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76986

Hány oldalas?

Előzmény: Zefa (76979)
trlpx Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76985

Szívómotor? D2156 MTU. Már nagyon régóta nem létezik az a két 284-es.

Előzmény: BPI-791 (76981)
trlpx Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76984

Volt, kettő darab is.

Előzmény: pmobilTB (76980)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76983

2-3 biztosan... sőt nekem még a kisalföldről is rémlik 1, de ez csak találgatás :)

Előzmény: pmobilTB (76980)
trlpx Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76982

Ez igazi kuriózum.

Előzmény: Zefa (76979)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76981

Szívómotor, Voith váltó, nagyrába híd... tényleg érdekes, ám hallani biztosan isteni lehetett :)

Kár, hogy a Vértesnél nincs megörzött példány :-/ (vagy tévedek?)

Előzmény: Zefa (76979)
pmobilTB Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76980

A Véres Jolánnak volt valaha is 284-es Ikarusa?

Előzmény: Zefa (76979)
Zefa Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76979

Kis érdekességként 1 már elpusztult darab (Vértes Volán) gépkönyvéből.

 

Motor:  D 2156 MTU   Váltó: VOITH 851.2  C tengely: MVG 118.64

Előzmény: BPI-791 (76895)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76978

Vagy nem.

http://eki.sze.hu/ejegyzet/ejegyzet/zvikli/kt0108.htm

"Trilex keréktárcsa:

Sugár irányban három részre osztott Csak tömlős gumiabroncs szerelhető rá. "

Előzmény: Törölt nick (76977)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76977

Elősször is üdv! :)

 

trilex felnis

 

nem felnis hanem hidas. Maga a híd, tehát a tengely neve, hogy trilex vagy MAZ. Orosz gyártmány...

Előzmény: Buszosdzsozi14 (76974)
Buszosdzsozi14 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76976

Kedves gmondi topictárs! Egy, már majdnem 6 évvel ezelőtti hozzászólásoddal kapcsolatban kérdeznék tőled! Tegnap a fórum olvasása közben, rá akadtam egy hozzászólásodra, amely a néhai vigántpetendi roncsbuszt közölted a topictársakkal, de a link sajnos már nem volt jó. Én is régebben többször láttam ezt a roncsbuszt, mikor régebben arra jártam. Megkérhetlek rá, hogy töltsd fel újra a képet  róla? Köszönöm előre is, segitségedet! :)

BSF-127 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76975

Hát én is erre lennék kíváncsi,de nagyon!?

Előzmény: LMB-706 (76956)
Buszosdzsozi14 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76974

Először is azt szeretném megkérdezni, hogy nincs valakinek képe egy bizonyos KPY-681 rendszámú buszról? Keszthelyen láttam még régebben! A tipusa 250-es, vagy 255-ös lehet, és valamelyik autósiskolájé, ennyire emlékszem, és még annyira, hogy trilex felnis! Ha valakinek van képe róla, legyen kedves feltölteni, előrer is köszönöm a segitséget! :)

Buszosdzsozi14 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76973

Üdvözlöm minden kedves Topictársamat! Eddig csak olvastam a fórumot, de ma elhatároztam, hogy regisztrálok is! :) Ugyanis van egy pár kérdésem a kedves Topictársaimhoz! :)

zsitvica Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76972

Egészen pontosan a BKV-nál a csoportvezetőnek (a vezetésen kívül) mi a feladata, munkaköre?

 

-------------------------

 

Nem tudom.

 

Hogy mi volt, azt kb. fel tudom sorolni, nem pontosan.

 

 - aláírta (jóváhagyta) a vezényléseket,

 - irányította az alá beosztott 2-3 brigádvezetőt,

 - elosztotta az új kocsikat, a nem új kocsik cseréjét, emberhez kötését eldöntötte,

 - első fokú fegyelmi hatóságként is működött,

 - a premizálásban illetve annak megvonásában döntő (majdnem kizárólagos) szava volt,

 - Képviselte az a 40-60 buszvezetőt a felsőbbség felé akik a csoportba tartoztak.

 

 

Előzmény: Törölt nick (76969)
CLY-015 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76971

Köszi:)

Előzmény: D 20 (76968)
szegeri Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76970

Tudom, több mint egy éves poszt, de a harmadik buszról nincs még képed ?

Sajnos 2009-ben selejt lett :(

 

Előzmény: p20-feri-tb (68173)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76969

Egészen pontosan a BKV-nál a csoportvezetőnek (a vezetésen kívül) mi a feladata, munkaköre?

Előzmény: zsitvica (76943)
D 20 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76968

Utoljára pár éve a papírgyár magasságában láttam letámasztva a radiátorgyár raktárának telkén, vagy a mellette lévőn.

Előzmény: CLY-015 (76853)
D 20 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76967

Hozzáférés megtagadva ERROR 403, majd azonnal reklám.

Előzmény: Oleever07 (76964)
BPY-097 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76966

Ez talán a legrégebbi 211-es amit le tudtam fényképezni.Ha már témában vagyunk.....

rezgaras Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76965

Ismerôs mesélte: a 70-es évek közepén Moszkvában kérdeztek valamit egy 280-as vezetôjétôl. Az visszakérdezett, hogy hova valósiak. Amikor megtudta, hogy magyarok, hálálkodva köszönte meg, hogy a magyarok ilyen szép buszokat terveztek a szovjetek számára.

 

Előzmény: BPO-105 (76961)
Oleever07 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76964

211-esről jut eszembe: ez + ez a nullszériás példány még megvan? gondolom, ezeken kívül más nullszériás példány már nincs forgalomban?

BPO-105 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76963

A tavalyi ótvarkéknél, kékesebb szürkénél és atomszar munkánál rosszabb úgysincs.

Viszont volánsárgában iszonyatosan jól mutat, főleg, ha még a lökhárítók is sárgák. Hála Istennek egész gyorsan, pár éven belül erre tértek át a MÁVAUT-szürke helyett...

Előzmény: LMB-706 (76962)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!