A kipu dübörgését abban is hallod. Csak a szél dobolását (nekem pont a fejemre tereli az idomom) negligálja, de meglehetősen hatásosan. A Concept felvéve a fejedre ugyanolyan csendes mint a C2, de ha fejjel elkapod a szélörvényeket, akkor nagyon hangos. Egy nakeden csendesebb lenne, de emiatt nem cserélek motort... :)
Ha nincs más valóban jó a füldugó, de ez számomra annyi plusz kényelmetlenséget jelent, hogy nem gondolkodtam benne. Pedig biztos olcsóbb a Concept +55 Ft-os füldugó mint a C2. :)
Schubert oldalán van egy szélzaj összehasonlítás a két bukóval. A Concept az átlagos nyithatóak 100dB-nél azért csendesebb, de amit ott hallani lehet az csak sima szélzaj, nincs benne az örvénylő levelgő dübörgése... Tanulságos így is. :)
Bukócsőben nekem Kappa van, amit az Euromotor forgalmaz. (Valami 34 pénz - Vara klub 15% kedvezmény) Izlések és pofonok, de nekem ez tetszik a legjobban.
A világért sem szerettelek volna úgy beállítani, hogy esetleg izzadós a lábad, miegymás, csak hát mivel a KLUBTAGOK-rovatban a fényképeden egy tehén az utasod ...
Ma beszéltem a MAXXPOWER tulajával (Halász Ferenc), nagyon megörült a klubunknak.
Mindenképpen szeretne egyéni kedvezményt adni nekünk, a klubkártyát szorgalmazza, érvényes lesz az alkatrészekre, kiegészítőkre stb.
Szeretné feltenni a honlapunk elérhetőségét az övéékre, hogy aki a Varaderora kattint, az lássa iziben, hogy a motorhoz "tartozik" egy kedves baráti társaság is :)
Ha valami vásárlásban töritek a fejeteket, itt az illetékes száma:
Komlós Attila 20/479-9024
Csak azért, hogy a vásárlás előtt állók pulzusszámát meglibbentsem: ott figyel náluk 1 ABS-es és 1 ABS nélküli fekete-ezüst gép! :))
A Varába még nem próbáltam 100-ast tenni, de a Kisadventure-ben érezhető volt a különbség. Na, nem sok. Nem úgy, mint a szlovák 95-ös a hazaival szemben. Ahányszor szlovák 95-öst tankoltam, kb 3/4 l-rel kevesebbet evett a gépezet 100-on, mint a magyarral.
Ott nem forgalmazzák? Csak mert feléjük (legalábbis régebben biztosan) nem volt 92-nél magasabb oktánszámú benzin, emiatt a 95-ös bőven elegendő volt a gépekbe. Hirtelen nem is tudok olyan széria motort amibe ne lenne elegendő a 95-ös. Az LC8-nak nagyobb a kompressziója mint a Varának, mégis elegendő bele a 95. Igaz, az nem kizárt, hogy "néha" a magyar 95 nem üti meg ugyanazt a szintet mint a kint, de inkább energiatartalomban, mint oktánszámban. Az előbbi viszont megmagyarázhatja, hogy miért megy jobban a 100-al a gép, hiszen azt mint importbenzint reklámozzák.
Az oktánszám szerintem nem számít az esetedben, mert azt a blokk csörgése is jelezné, ha nem lenne megfelelő az alacsonyabb.
Én nem érzékeltem különbséget a 95 és a 100-as Vpower között, pedig elméletileg kihegyezettebb a blokkom.