Keresés

Részletes keresés

D 20 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76968

Utoljára pár éve a papírgyár magasságában láttam letámasztva a radiátorgyár raktárának telkén, vagy a mellette lévőn.

Előzmény: CLY-015 (76853)
D 20 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76967

Hozzáférés megtagadva ERROR 403, majd azonnal reklám.

Előzmény: Oleever07 (76964)
BPY-097 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76966

Ez talán a legrégebbi 211-es amit le tudtam fényképezni.Ha már témában vagyunk.....

rezgaras Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76965

Ismerôs mesélte: a 70-es évek közepén Moszkvában kérdeztek valamit egy 280-as vezetôjétôl. Az visszakérdezett, hogy hova valósiak. Amikor megtudta, hogy magyarok, hálálkodva köszönte meg, hogy a magyarok ilyen szép buszokat terveztek a szovjetek számára.

 

Előzmény: BPO-105 (76961)
Oleever07 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76964

211-esről jut eszembe: ez + ez a nullszériás példány még megvan? gondolom, ezeken kívül más nullszériás példány már nincs forgalomban?

BPO-105 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76963

A tavalyi ótvarkéknél, kékesebb szürkénél és atomszar munkánál rosszabb úgysincs.

Viszont volánsárgában iszonyatosan jól mutat, főleg, ha még a lökhárítók is sárgák. Hála Istennek egész gyorsan, pár éven belül erre tértek át a MÁVAUT-szürke helyett...

Előzmény: LMB-706 (76962)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76962

Hát még milyen szépnek látnánk, ha nem ez az ótvarkék honosodott volna meg annak idején flottaszínként... 

A Finta is azt nyilatkozta 1976-ban egy úttörő-évkönyvben, hogy utálja ezt az árnyalatot. 

Előzmény: BPO-105 (76961)
BPO-105 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76961

Bátorkodnék újból megjegyezni, amit e kép is kiválóan mutat: az Ikarus 260-280-asok első szériás példányai páratlan szépséggel és eleganciával rendelkeztek.

Előzmény: Tector (76952)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76960
Hű még kép is van róla! Köszi!
Előzmény: Tector (76952)
BPO-105 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76959

Vagy a közforgalmúból üzemivé átminősített járműveken (BKV-nál is volt jópár ilyen 620-as).

Előzmény: Törölt nick (76953)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76958

A fehér alapú G-s buszrendszámokat szövetkezeti/üzemi buszokon használták főleg, de nem kizárólag. A '70-es évek végén főleg a fehér GD-s rendszám dívott például az ilyen gépeken, de ugyanígy előfordult a fekete GC-s is. A miértjét nem tudom ennek. 

Előzmény: Komlósfecskés (76957)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76957

Ez utóbbiak magántulajdonú járműveken voltak láthatóak.

 

Magántulajdonban nemigen voltak akkoriban. (Talán '88-tól lehetett?). Inkább nem közforgalmúak, vagy valami ilyesmi lehetett az elhatárolás.

Előzmény: Törölt nick (76953)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76956

Na, ez meg hol lakhat? 

Előzmény: BSF-127 (76954)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76955

Igen, 1984/85-ben osztották újra a G-s rendszámokat. 

Előzmény: Törölt nick (76951)
BSF-127 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76954

Rendszám: bfc-833
Gyártmány: IKARUS
Típus: 211.01
Szin: KÖZÉPKÉK
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76953

Igen, 1982 áprilisáig a G-s rendszámok buszokon voltak, a GA, GC, GE és GF fekete alapon fehér, a GB, GD és GH fehér alapon feketék voltak. Ez utóbbiak magántulajdonú járműveken voltak láthatóak.

Előzmény: Törölt nick (76951)
Tector Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76952
Előzmény: Törölt nick (76951)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76951
Egy barátomék kocka Ladája GC 52-25 volt, gondolom az is buszrendszám volt előtte (84-es autó)
Előzmény: Törölt nick (76950)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76950

A GC 52-64 lett később a BU 13-53, amit 1983 végén selejteztek a Fürstben. Ezt nem adták el, bontva lett.

Előzmény: Törölt nick (76944)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76949

A GAS-175 az ex BX 52-62!

 

A BX 52-64 lett a BPO-487

Előzmény: zsitvica (76943)
BPY-097 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76948

Köszi a sok információt a 211-essel kapcsolatban!Sok használható és logikus dolgokat tudtam meg.:)

BV-78-14 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76947

Ex-Jászkun-Volán,CLU-969 (BX-99-00) 1986-ból. A homlokfala az lehet esetleg 1973-as,de a busz maga az csak álmában lehet 1973-as : ) Ezek a tulajok néha nagyon nagy hülyeségeket tudnak mondani...

Előzmény: BPY-097 (76917)
BSF-127 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76946

A BFC-833-as 211.01-ről tud valaki valami képet és infót?

zsitvica Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76945

Köszi.

 

Igazad van.

 

 

Előzmény: Törölt nick (76944)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76944
79-80 körül az inkább a GC 52-64 lehetett, nem a BX, az 86os évjárat.
Előzmény: zsitvica (76943)
zsitvica Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76943

 GAS-175 a BKV-nál 1996-ig szolgált BX 52-64 forgalmi rendszámmal.

 

------------------

 

A BX 52-64 a piros 7-es csoportvezetőjének kocsija volt.

 

Akkor még (1979-1980 körül) olyan jól ment a BKV-nak, hogy a csoportvezetői kocsit más nem nagyon, vagy csak ritkán vitte ki.

Kíváló állapotban lévő 280-ról beszélünk.

 

Talán kétszer voltam vele, kimondottan jól esett a sok szoruló kormányú 280 után.

 

 

Előzmény: Törölt nick (76933)
Zsoltikarus Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76942

Az passz...

Előzmény: LMB-706 (76941)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76941

De én azt kérdeztem, amelyikről a nyírbélteki hirdetés be lett téve. 

Előzmény: Zsoltikarus (76937)
I9-62 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76940

Köszi mindenkinek ;)

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76939

Lehet így volt de a lényeg az szerintem az, hogy a két jármű nem egy és ugyanaz!

Előzmény: Mihál (76935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!