Kollégám múlt év végén hozott be egy 0 km-es BMW 1150 RT-t. 75.000 ft volt a teljes költség, amibe a forgalombahelyezés került. Ehhez fontos, hogy kint nettó+áfás számlát adjanak, akkor itthon nincs plusz fizetendő adó (csak a regadó, de az az itthoni vásárláskor is kell)
Persze ehhez még hozzájön a kimenetel költsége.
Azt nem tudom, hogy a Hondánál a garanciát hogy lehet érvényesíteni ilyenkor.
Ha kint nem volt forgalomba helyezve akkor itt egy procedurán kell átesni ami plusz mani. plusz be kell hozni fizikailag, forg helyezés stb
mire ráülsz az újnál 0 km-es kb 100-150 e ft a különbség viszont szerintem (és jelzem szerintem) sok vele a macera. Ha nagyon egyszerű volna és sokat lehetne spórolni akkor mindenki kintről venné a motort.
A világ végéig jámbor (én biztos) viszont annál kényelmesebb. Hiszen ha nem az lenne akkor valami alacsony seggköszörülős lucs széken ülne és nem a VARADERO-n!!!
A kipu dübörgését abban is hallod. Csak a szél dobolását (nekem pont a fejemre tereli az idomom) negligálja, de meglehetősen hatásosan. A Concept felvéve a fejedre ugyanolyan csendes mint a C2, de ha fejjel elkapod a szélörvényeket, akkor nagyon hangos. Egy nakeden csendesebb lenne, de emiatt nem cserélek motort... :)
Ha nincs más valóban jó a füldugó, de ez számomra annyi plusz kényelmetlenséget jelent, hogy nem gondolkodtam benne. Pedig biztos olcsóbb a Concept +55 Ft-os füldugó mint a C2. :)
Schubert oldalán van egy szélzaj összehasonlítás a két bukóval. A Concept az átlagos nyithatóak 100dB-nél azért csendesebb, de amit ott hallani lehet az csak sima szélzaj, nincs benne az örvénylő levelgő dübörgése... Tanulságos így is. :)
Bukócsőben nekem Kappa van, amit az Euromotor forgalmaz. (Valami 34 pénz - Vara klub 15% kedvezmény) Izlések és pofonok, de nekem ez tetszik a legjobban.
A világért sem szerettelek volna úgy beállítani, hogy esetleg izzadós a lábad, miegymás, csak hát mivel a KLUBTAGOK-rovatban a fényképeden egy tehén az utasod ...