Igen, én is úgy gondolom, egy jobb kanyart megér a vas, főleg ha már munkából kifolyólag úgyis Jászberénybe kell mennem, és az utólagos dupla kipuff még ha ront is az autó esztétikáján, talán akkor is jó vétel lehet. Nem tudom, az ESP és az ASR hiánya mennyire értékcsökkentő (az ESP megléte tényleg szerepel amúgy a hirdetésben), főleg nem tudhatom, hisz bár évi 65k-t megyek, őszintén bevallva az eddigi autók alattam max. manuális klímával voltak "fullextrázva" :)
Szóval az eddigi hajtott vasakban se ESP, se ASR, nincs tapasztalatom ezen a téren, de azt sem tagadom, a 25k km elég csábító...holnap meglesem.
Persze, igazad lehet, csak találgatok. Ha jól tudom, akkor CZG - nek már dupla ennyi km van benne. Nekem valahogy nem tiszta, hogy valaki költ az autójára, testreszabja, de évi 5k-t megy csak. Nem ítélkezem, 1000 ok lehet a miértre.
ennyiert en azert megneznem, mert ha dupla ennyi van benne is jo ar. amugy, ha megnezed a feknyereg is piros, gondolom neki igy tetszett... czg is hetvegi autos, aztan komolyabb hifije van a kocsijaban mint clint eastwoodnak. sot, meg racsing kipuffja is van. meg csippje is. fiatalsag, boloncsag'.
Ezek az autók vannak abból az eresztésből, amelyeket anno a FAM rendelt be raktárra. Egyikben sincs ESP, a multikormány meg random. Ilyen van nekem is, meg Vinjonak.
Ha nincs használva, akkor is öregszik a cucc, talán még jobban, mint használva.
25e km alatt nem feltétlenül jön ki a hiba.Nekem jóval alatta elfolyt a hűtővíz, de klímával sokkal később kezdődtek a gondok.
Az első vassal az a gond, hogy nincs benne ESP, ASR, bár a hirdetésben szerepel.És elég gáz az az utólagos dupla kipuff.Nekem a 25e km is elég hihetetlen, de ez ellenőrizhető.
A másodikkal (most a színt hagyjuk;-)) szintén az a gond, hogy nincs benne ESP, ASR és pöcskormányos.
Ehhez az autóhoz kapcsolódnak az alábbi kérdőjelek.
Abból ki indulva, hogy valós a km (25000), mik azok a hibák amire figyelni kell, amelyek már ilyen alacsony km állásnál is kibukhatnak?
Olvastam a fórumban, hogy a vezérlés csere 120 000 km, vagy 5 év, ennél az autónál csak az 5 év van meg, ilyen alacsony számú km-nél mégis javasolnátok?
tipp:
ha vki kinlodott mar tavasszal a nyarfa rugytokjanak ill. annak apro maz-ragacs kapargatasaval.. nos megvan a know-how: after shave utana melegvizes torles ;)
Hasonló eset megtörtént hugommal is. Mielőtt lelopták az összes felnit, pár nappal előtte "csak" kilazították a csavarokat. Hatalmas szerencsére induláskor már egyből gyanús volt, hogy mintha valami nem lenne teljesen kerek.. gyorsan megállt és szinte estek ki a csavarok. Ha ez menet közben történik meg, komoly baleset is lehetett volna belőle, nagyon durván büntetném az ilyen "csínytevés"t!
A váltónál az volt az érdekes, hogy a csere után még nem volt érdemi javulás. Hanem jó pár hónap múlva vettem észre hogy a búgó hang szinte teljesen megszűnt.