Persze, igazad lehet, csak találgatok. Ha jól tudom, akkor CZG - nek már dupla ennyi km van benne. Nekem valahogy nem tiszta, hogy valaki költ az autójára, testreszabja, de évi 5k-t megy csak. Nem ítélkezem, 1000 ok lehet a miértre.
ennyiert en azert megneznem, mert ha dupla ennyi van benne is jo ar. amugy, ha megnezed a feknyereg is piros, gondolom neki igy tetszett... czg is hetvegi autos, aztan komolyabb hifije van a kocsijaban mint clint eastwoodnak. sot, meg racsing kipuffja is van. meg csippje is. fiatalsag, boloncsag'.
Ezek az autók vannak abból az eresztésből, amelyeket anno a FAM rendelt be raktárra. Egyikben sincs ESP, a multikormány meg random. Ilyen van nekem is, meg Vinjonak.
Ha nincs használva, akkor is öregszik a cucc, talán még jobban, mint használva.
25e km alatt nem feltétlenül jön ki a hiba.Nekem jóval alatta elfolyt a hűtővíz, de klímával sokkal később kezdődtek a gondok.
Az első vassal az a gond, hogy nincs benne ESP, ASR, bár a hirdetésben szerepel.És elég gáz az az utólagos dupla kipuff.Nekem a 25e km is elég hihetetlen, de ez ellenőrizhető.
A másodikkal (most a színt hagyjuk;-)) szintén az a gond, hogy nincs benne ESP, ASR és pöcskormányos.
Ehhez az autóhoz kapcsolódnak az alábbi kérdőjelek.
Abból ki indulva, hogy valós a km (25000), mik azok a hibák amire figyelni kell, amelyek már ilyen alacsony km állásnál is kibukhatnak?
Olvastam a fórumban, hogy a vezérlés csere 120 000 km, vagy 5 év, ennél az autónál csak az 5 év van meg, ilyen alacsony számú km-nél mégis javasolnátok?
tipp:
ha vki kinlodott mar tavasszal a nyarfa rugytokjanak ill. annak apro maz-ragacs kapargatasaval.. nos megvan a know-how: after shave utana melegvizes torles ;)
Hasonló eset megtörtént hugommal is. Mielőtt lelopták az összes felnit, pár nappal előtte "csak" kilazították a csavarokat. Hatalmas szerencsére induláskor már egyből gyanús volt, hogy mintha valami nem lenne teljesen kerek.. gyorsan megállt és szinte estek ki a csavarok. Ha ez menet közben történik meg, komoly baleset is lehetett volna belőle, nagyon durván büntetném az ilyen "csínytevés"t!
A váltónál az volt az érdekes, hogy a csere után még nem volt érdemi javulás. Hanem jó pár hónap múlva vettem észre hogy a búgó hang szinte teljesen megszűnt.
Bocs kihagytam a valtoban bugott a 4,5,6 csapagy azt csereltettem meg.
Utod egyenlore nincs tervbe,ha elment kifizetem az alfa maradekat es azt hiszem irok a vevonek hogy megsem adom el. Nincs a piacon most olyan amibe beulnek es uj autot mar nemvveszek.
Kiccsit koltok a hobbi autora igy van ket autom.hosszu utakra az alfa rendben van ha meg netan valami lenne vele kihuzom a nagyvasat arra az idore.
Abban a váltójavulásban lehet, hogy volt szerepe az olajcserének is. Nekem is hangtalan a váltóm azóta. Szerintem én 4 év múlva megint kicseréltetem benne, még akkor is, ha elvileg sohasem kéne. Legfeljebb egy számmal nagyobb lesz az ökolábnyomom. :-)