Én holnap megyek bécsbeeeeeee benézek az aunerbe (ha nyitva van) és hozok csak mondjátok el mennyi és milyen színü kell varaderoka@invitel.hu Reggel indulás előtt megnézem
Én Németországból hoztam a kisvarát, amin szintén spóroltam egy keveset, de az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ingyen hozták be trailer-en.
Ami a garanciát illeti, én bementem a Honda Budába, ahol csak annyit mondtak, hogy természetesen náluk is érvényesíthetem ha problémám lenne, majd megkínáltak egy magyar nyelvű kezelési utasítással,.
Szerintem ha Németországból hozod és nem kerül sokba a szállítás, valamint spórolsz is egy keveset, akkor ott kell megvenni!
Én is meglepődtem, miután többször visszakérdeztem le is írattam vele, és tényleg az alap listaárért Budapesti átadással forgalomba helyezve, regisztrációs adóval adja a Travelt.
Kékvarangynak jó hír: persze lehet vinni hitelre is.
Két év európai garanciát adnak rá, ami asszem azt jelenti, hogy a Honda Hungary-nél nincsen regisztrálva a moci.
Baj az, hogy nem a HH-n keresztül veszi az ember a motorját, ha ennyit spórol rajta?
A magyar kereskedő ugyanúgy adja hitelre, és két év európai garancia van rá, ami asszem azt jelenti, hogy szervizelik, de a Honda Hungary-nál nincs regisztrálva.
Egyébként az miért baj, hogy nem a Honda Hungary adja a motort, ha így egy csomó pénzt lehet spórolni?
Sajna mostanában a sok munka miatt csak ritkán tudok bekapcsolódni a beszélgetésekbe, de most némi tanácsot/segítséget kérek. Az egyetlen dolog, amivel gondom van a varán: az ülés ugyan baromi kényelmes, de némileg előre lejt, és én előre is csúszok rajta. :(( Az igaz, hogy egyenes háttal, előre dőlés nélkül ülök a mocin, de hosszú távon így kényelmes.
Van másnak is ilyen gondja? Vagy a csontvázammal van gáz?
Tud valaki ülések átalakításával foglalkozó szakit? (hátha ez a megoldás...)
Kollégám múlt év végén hozott be egy 0 km-es BMW 1150 RT-t. 75.000 ft volt a teljes költség, amibe a forgalombahelyezés került. Ehhez fontos, hogy kint nettó+áfás számlát adjanak, akkor itthon nincs plusz fizetendő adó (csak a regadó, de az az itthoni vásárláskor is kell)
Persze ehhez még hozzájön a kimenetel költsége.
Azt nem tudom, hogy a Hondánál a garanciát hogy lehet érvényesíteni ilyenkor.
Ha kint nem volt forgalomba helyezve akkor itt egy procedurán kell átesni ami plusz mani. plusz be kell hozni fizikailag, forg helyezés stb
mire ráülsz az újnál 0 km-es kb 100-150 e ft a különbség viszont szerintem (és jelzem szerintem) sok vele a macera. Ha nagyon egyszerű volna és sokat lehetne spórolni akkor mindenki kintről venné a motort.