Keresés

Részletes keresés

LMB-706 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76930

Akkor mégsem a BPB-042 az? 

Előzmény: Zsoltikarus (76920)
bi-02 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76929

Igen. Ide  tartozik még, hogy a 211-es típus karosszériájának méreteit 1978-ban egységesítették a többi 200-as keresztmatszete szerint.

 

Ez annyit jelent, hogy amelyik 211-es lökhárítója alatt van karosszéria elem, az egységesített kasznis és legkorábban '78-as lehet.

Előzmény: ikarinátor (76928)
ikarinátor Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76928

Nos, a 211-es típust 1974-ben kezdték gyártani 74-ben 3darabot 75-ben 379 darabot gyártottak kis szélvédővel.Mivel ez nagy szélvédős, legkorábban 1976-os lehet.

Előzmény: BPY-097 (76917)
bi-02 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76927

RÁBA 211.52...... 

 

Ez ám a hozzáértő szakértelem :((

Előzmény: Törölt nick (76926)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76926

Korban? Ha '73-as akkor lehet már OT. Én is '86-ot találtam évjáratnak. A '73-as évjárat honnan jött?

Előzmény: boz-021 (76924)
bi-02 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76925

De azért vannak rajta érdekes alkatrészek!

 

Igen. A homlokajtó és a hűtőrács (ha aprólyukú négyzetrácsos) az lehet '73-as. A többit megírták a többiek. Különben látszik is, hogy fekete korlátos.  vagyis >'83

Előzmény: BPY-097 (76922)
boz-021 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76924

Az OT-s rsz-t nem osztogatják csak úgy...

Ennek a gépnek jópár évet kell még várnia, hogy oda jusson korban.

Legalább lesz bőven idő a nem típustiszta/évjáratidegen cuccok eltávolítására/rendbetételére.

Előzmény: Törölt nick (76923)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76923

Amúgy elég régi és jó állapotú. Szerintem OT-s rendszám kellene már rá, azaz old-nak levizsgáztatni!

Előzmény: BPY-097 (76917)
BPY-097 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76922

Köszi srácok!:)De azért vannak rajta érdekes alkatrészek!

Előzmény: BP-02-25 (76919)
blue_screen Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76921
Ez jó hír!
Előzmény: bandikaikarus (76914)
Zsoltikarus Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76920

Stimmel. És Volános is volt korábban.

Előzmény: bop308 (76918)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76919

Ha minden igaz ez egy IK 211.52-es kivitel.

 

A 211-eseket 1974-től gyártották!

Előzmény: BPY-097 (76917)
bop308 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76918

KTI szerint 86-os. És Volán kivitel.

Előzmény: BPY-097 (76917)
BPY-097 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76917

Egy pillanatig azt hittem ezt árulták.Amikor beszéltem a tulajával (2007) azt mondta h ez a gép itt 1973-as.Nos,várom a cáfolatokat....

Előzmény: Mwin (76911)
DVV-494 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76916

Megnyugodtam, köszi a választ

Előzmény: bandikaikarus (76914)
DVV-494 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76915

huh!

Előzmény: bandikaikarus (76914)
bandikaikarus Creative Commons License 2012.02.12 0 0 76914
Üdv!

Minden rendben a vassal. Egyben, bontàs nélkül talált gazdára, szóval csak tulajdonos-váltás történt. A lényeg, hogy megmaradt.
Előzmény: DVV-494 (76910)
Dj Aty Creative Commons License 2012.02.11 0 0 76913

De jó lett volna egy fehér kapaszkodós ülés ebből a gépből,vettem volna eggyet,ha mondjuk közelebb lenne... :-(

Ez Volános volt?

Előzmény: Mwin (76911)
ujfigura Creative Commons License 2012.02.11 0 0 76912

Pár hete beszéltem a tulajjal, nincs már meg a kasztni, beadta vasba, a főegységeket, meg pár apró szart árul csak.

Előzmény: Mwin (76911)
Mwin Creative Commons License 2012.02.11 0 0 76911
DVV-494 Creative Commons License 2012.02.11 0 0 76910

Hello!

 

A FIS-540 már nincs a hasznaltauto.hu-n. 

Ha valaki tud róla valamit írjon!

BPO-105 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76909

Lehet, hogy tévedek, de én a DUD-975-re emlékszem ilyenre, gyomai kintalvósként! Kettő volna?

Előzmény: buszosjocó (76876)
BPO-105 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76908

Megint őrségváltás volt? Múltkor csak E95-ösök voltak...

Előzmény: vadász2 (76887)
Oleever07 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76907

örülök neki. :-)

Előzmény: BP-02-25 (76905)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76906

Igen természetesen a hajtott C-re gondoltam, megszokásból írtam B-t.

Bocs. :)

Előzmény: trlpx (76902)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76905

A JOY-222 miatt ne izgulj jó kezekben van és egyben!Ő a 0006-os kocsi.

Előzmény: Oleever07 (76882)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76904

Köszönöm,de ahogy a pénzem engedi szépen lassan szedem össze a cuccokat hozzá,leginkább azokra állok rá amik nagyon kezdenek eltünni és már nem szerezhetőek be csak úgy simán.

Előzmény: Oleever07 (76883)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76903

Köszönöm,kedves válaszod.

Valóban sokmindenről be lehetett azonosítani az adott gépet.

 

Engem igazán a korhű km óra és a műanyag ami sima nem rücsi mint az ujjabb kocsikon érdekelt volna.

 

A 222-esbe nagy szükség lett volna rájuk.

 

A forulatszámmérő már cserés volt az adott buszban amit találtál de a km óra még eredeti.

 

Igazából minden korhű műszer megvan már a 222-eshez csak a km óra hiányzik amit már nagyon nehéz beszerezni és a sima műanyag műszerfalat is.

Előzmény: buszosjocó (76880)
trlpx Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76902

A B híd alatt gondolom a hajtott C tengelyre gondoltál, a szériakocsik mind MVG 118-as híddal készültek eredetileg.

A szabadonfutó B híd MVG 571-es.

Előzmény: BPI-791 (76895)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 76901

köszi :)

Előzmény: torqmatic (76900)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!