Amíg Ti vásárolgattok addig én inkább gurultam ma is egy 100-ast. Azért fel kellett öltözni, de nagyon király volt igaz nem mentem 130 fölé hogy ne 'szitáljon' alattam:))))
Nem tartom teljesen lehetelnnek a dolgot, kérlek küldj át egy két elérhetőséget, ahol én is utána tudok járni a dolognak. (ponya.mark@iqa.hu; 06-30-636-77-32)
Azért sem tartom lehetetlennek mert végignézve kis hazám mentalitásán, azért még mindíg a "gazdagodjunk gyorsan" elv az irányadó. Természetesen nem akarok senkit megbántani, pusztán mint általánosan elterjedt szemléletet említem.
2. Motorrevü aktuális cikk:
Ezúton szeretném kifejezni mélységes felháborodásomat a cikkel kapcsolatban.
A tesztelők valóban ültek azokon a motorokon vagy autóból közvetítettek? Talán a leghülyébb írta a cikket?
Elnézést a a kifejezésért de egy nagy rakás sz@r a cikk, amit szerintem nem kellene egy motorrevü kategóriájú újságnak leadnia.
1. Nem összefüggő, zavaros. Egy összehasonlító tesztnél, nem azt várja az ember, hogy általános képet kapjon a tesztben szereplő motorokról? Kérdem én, ha elviszik ezeket a motorokat egy tesztre, ahol utaznak nemtudom hány kilómétert akkor egy ilyen szakmai szempontól silány hulladékot tudnak csak leadni?
Hát ez minden volt gyerekek csak teszt nem. Összefüggéstelen semmire sem kiterjedő BULL SHIT!!!!!!!!
Ennél én különbet írok innen a meleg szobából, miután beszélgettem pár emberrel a motorokról......
2. kivitelezése formaisága GYATRA!: Hogy lehet elírni a VARADERO nevét egy 32-es betüméretű kék feliraton? Ezt nem ellenőrzi senki?
Hihetetlen tré volt a benyomásom és nagyon nagyot csalódtam a motorrevüben. Ezután is CSAK SUPERBIKE-ot fogok venni. Ott legalább figyelnek a megfogalmazásra a tartalomra és a küllemre.
hát nekem is ezért van ott plüssállatka....! az esőt is bírja,nem beszélve arról,hogy nem tudom elveszteni mert akkora.volt már példa hogy a cimbim elhagyta egy rendezvényen a kulcsát.ne tudd meg mennyien,és meddig keresték/tük/.amikor meglett,előkerült a fütyülős barack a sátorból....persze a becsületes megtalálónak.:))))
és ha mindenkinek egyforma kulcstartója lesz,nem okoz káoszt? pl:ha gyorsan távozni kéne valamelyik kocsmából...:) legföljebb aki nem találja a kulcsát, leülhet szkanderozni a helyi favágókkal:)))))
jelentem nemsokára kész vagyok a géppel!
engem csak ilyen kabala" sünbáró" figyel menet közbenközben....
Drága barátom, nekem nem csak motorom van, hanem feleségem is. El tudod képzelni, hogy kimegyünk Bécsbe és csak motorosboltokat nézzük végig, majd mosolyogva beül a kedves nejem a kocsiba és azt mondja: mehetünk haza?
Na ezt hívják Sci-Fi-nek.
Hoztam kulcstartót, jelen pillanatban van 4 fekete ezüst 2 kék ezüst és még a Csehektől jön 1 vagy 2 piros.
Valószínű, hogy két hétig nem leszek, ezért utána tudom csak nektek átadni.
Sajna bent hagytam a cégnél, de csináltam egy összehasonlítótáblázatot hollandiától olaszországig és egy másikat magyarországon egyelőre hét kereskedővel. Nagyon tanulságos, talán hétfőn közre adom.
Visszatérve a 2,8-ra. Két külön kereskedő is hozna motort az egyik 2,8-ért a másik 2,85-ért. Persze, hogy nem a 2rad-ban veszik meg, hisz ausztriában nagyon drága, ellenben németországban a travel kisker, szalon ára alku nélkül 2,8 a behozatal+egyebek, mivel több motort hoznak max. 150-200.000, tehát a kisker ár 5,3-7,1 százaléka.
Amit ez alatt tud okoskodni (Honda Germany) az mind az övé, és ha Te ki tudsz sírni 10 %-ot, akkor Ő hosszútávú szerződésre stb.-stb. nyilván megkapja nagyker áron, hisz a Honda Germany-nak mindegy, hogy ki viszi el tőle a mocikat.
én ma! néztem 1 travelt az ára ott kint ausztriában 3424,000,- plusz behozni, forg helyezni. Ha kisírok 10% -ot akkor 3,080,000,- plusz behozni... stb.
Ha egy kereskedő behozza és ad NEKED!!! 17 % -ot akkor lesz 2,850,000,-
Miért ad 570,000,- kedvezményt és ennyit a Honda europe sem ad senkinek!
Ahhoz ezresével kellene eladnia a hondákat.
DE akkor is max 25%-ot kap. Tehát keres 280,000,-et minusz szállítás ügyintézés
HOGY LEHET HOGY Ő CSAK 250,000,-ET KERES TE VISZONT 570,000,-ET?????????????????????????????????????????????????????????????,
Amúgy ezt azért írtam meg a fórumon, hogy mondjátok el, mi lehet benne a turpisság. Ezek szerint pl.: a markolatfűtés. De hát kinek kell az, ha télen nem motorozik az ember és van kesztyűje. A kérdés továbbra is az, hogy ha nincs más turpisság, akkor kell-e még valakinek (Kékvarangy) ilyen moci, mert valószínű, hogy maximum március végén megrendelem.
Hát az a buli, hogy a "40 eurós saito nevü utólag ODATÁKOLT (szarul néz ki tiszta sufnituning)" markolatfűtést leszámítva több mint 500.000 forintot spórolok az ithon megvehető gyári dobozos Varadero ABS-hez képest.
Most voltam a 2rad börse-ben volt ott egy 0 km-es travi Ára: 13,699 eur azaz 3,424,000,-!!! Ilyenkor elgondolkodom miért is adna bárkinek egy kereskedő egy ilyen vasat 2,850,000,- ért. Egyébként a travi nem 1 nagy kaland a markolat fütés például egy 40 eurós saito nevü utólag ODATÁKOLT (szarul néz ki tiszta sufnituning) darab. A kofferrendszer boltban vehető abs meg van gyárilag is. Akkor mi ebben a buli?