Keresés

Részletes keresés

LMB-706 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77028

02-06

Előzmény: 603-1961 (77018)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77027

Köszönöm a válaszokat!

BPO-105 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77026

Jézusom. A ZIU (vagy tudja fene, milyen szabvány szovjet) ablak odab...szóval üt.

Van Csepelen egy 211-es, aminek hasonló módon alakították át a hátulját...

Előzmény: siófoki35 (77024)
BPO-105 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77025

Utóbbi. De már amúgy is írták...

Előzmény: 603-1961 (77018)
siófoki35 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77024

http://fotobus.msk.ru/photo/90879/

Kapososban linkelték, de muszáj ide is... :)))))

Mwin Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77023


mind a két változat  soros fekvő helyzetű hengereket tartalmaztott .

 

 

Mind a két változat soros, 6 hengeres. Pont.

A HM6-os ÁLLÓ motor.

 

a hengerfejek osztottak .

 

egy hengerfej 3 hengert zár le .

 

 

Valamennyi Rába motor jellemzője, ez nem különbség.

 

 

Előzmény: miskolci_munkacsoport (77021)
Mwin Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77022

Az U (Unterflur -padló alatti), és ezen kívül még egy sor egyéb.

Más a szívócső, olajteknő, olajszívattyú, adagolómeghajtás, adagoló, generátor, stb.

A HM6 egy álló, szívó teherautó (hajó, kompresszor, traktor, stb) motor.

Előzmény: Bzmot332 (77020)
miskolci_munkacsoport Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77021

Gondolom hülye kérdés, de mi a különbség a Rába-Man D2156 HM6 és a D2156 HM6U között? Ha jól tudom az útóbbi a fekvő, pláne mivel ha jól tudom az Ikarus 200-asokban azokat használták (meg a D10-eseket), de igazából nem tudom...

 

 A VÁLASZ

 

:

 

HM6 csak farrészbe építhető volt , míg az U középre is építhető volt .

 

( a motor egyes alkatrészeit a tmotortömbáznál átkellett építeni egyik helyről a másikra )

 

 

mind a két változat  soros fekvő helyzetű hengereket tartalmaztott .

 

 

a hengerfejek osztottak .

 

 

egy hengerfej 3 hengert zár le .

 

Előzmény: Bzmot332 (77020)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77020

Üdv!

Gondolom hülye kérdés, de mi a különbség a Rába-Man D2156 HM6 és a D2156 HM6U között? Ha jól tudom az útóbbi a fekvő, pláne mivel ha jól tudom az Ikarus 200-asokban azokat használták (meg a D10-eseket), de igazából nem tudom...

ikarinátor Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77019

Szia, ebből nem tudnál fénymásolatot készíteni?

Előzmény: Zefa (76979)
603-1961 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77018

BX 02-04, vagy 06 volt a rendszáma !

Előzmény: Dtomesz (77017)
Dtomesz Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77017

Sehol, el lett bontva...

Előzmény: saxi1982 (77016)
saxi1982 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77016

Ilyen volt Győrött is. Sárga volt a teteje, piros az alja. Arról tudni valamit, hol dolgozik?

Előzmény: P.stephenson (77011)
P.stephenson Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77015

Emlékszem, le is töltöttem.

 

P.s

Előzmény: BP-02-25 (77014)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77014

Van egy kép róla selejtezése után is,mikor már az oldalára volt borítva és a csuklórész van fotózva biztos emlékszel rá.

Előzmény: P.stephenson (77011)
FLR373IC12 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77013

Az állományi listám alapján a Kisalföldes Ik284 1982-1998ig volt aktív. Eleinte helyi és helyközi üzemben is közlekedett, később már csak a helyi közlekedést látta el igaz már utóbbi éveiben igencsak ritkán volt forgalomban emlékeim szerint.

Előzmény: bobalt (76991)
Zefa Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77012

Ehhez sajnos nem tudok érdemben hozzászólni, de majd alkalomadtán utána kérdezek.

Előzmény: bi-02 (77003)
P.stephenson Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77011

Előzmény: trlpx (76992)
wszatyi Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77010

Hamár nosztalgiázunk, itt egy korai 260-as kisműszerfal 2,36-tól.

http://www.youtube.com/watch?v=3wAY8NBMkOY

Előzmény: Dj Aty (77006)
D 20 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77009

Hmm...

 

HlAHB-68* rendszámra bárkinek is rémlik egy 255-ös?

Oleever07 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77008

akkor inkább leírom a rendszámukat:

FIS-074 és HMJ-744 megvan-e még? valamint ezeken kívül maradt-e még nullszériás 211-es?

Előzmény: D 20 (76967)
D 20 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77007

Már majdnem írtam a megadott címre, de a 2006-os (utolsó) frissítés ideje visszarettentett.

Előzmény: BPI-791 (76997)
Dj Aty Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77006

10:47-től utazhatunk virtuálisan egy kelet-berlini 280-al,1989 júniusában

 

Akit érdekelnek a korabeli vasak,annak ajánlom,nézze végig a teljes videót :-)

Plusz még van ennek a felhasználónak néhány jó videója,szintén 89-ből,azt is érdemes megnézni,de azokban már csak elvétve van Ikarus.

LMB-706 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77005

Én pedig a szegénységi bizonyítványom állítom ki, hogy nem fújom kívülről az összes buszos honlapot és következésképp erről sem tudtam. :)))) 

Teljesen jogos az észrevétel, köszi. Javítottam is az Alba-listámat. 

Előzmény: bi-02 (77000)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77004

Úgy értettem hogy nem tanácsi tulajdonú közlekedési vállalatokéi voltak, Pl. nem BKV, Volán stb, hanem gyárak TSZ-ek stb...

Előzmény: Komlósfecskés (76957)
bi-02 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77003

Érdekes lelet.

 

Ez a kezelési utasítás 1986-os, a száma 86132, ha jól tévedek. Ez újra agyalásra serkent a 284-esekkel kapcsolatban.

Vajon tényleg a könyvben szereplő műszaki tartalom volt a két Vérteses buszban?

Ha igen, akkor azt gyártás közben kapták-e meg?

Ha igen, akkor a készre szerelésük '84-ben vagy '86-ban történt?

 

Csak azért kérdezem, mert az alvázszámukban szereplő típusjelöléssel és évjárattal ez a műszaki tartalom nincs köszönő viszonyban.

Előzmény: Zefa (76979)
BPI-791 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77002

értem!

Előzmény: BPY-097 (76998)
Zefa Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77001

Az sajnos igen....

Előzmény: bodrostomi (76999)
bi-02 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 77000

Az AIJ-229 már a '81-es BNV-n ki volt állítva.

Előzmény: LMB-706 (76996)
bodrostomi Creative Commons License 2012.02.13 0 0 76999

Akkor a szkennelése esélytelen, gondolom. :-(

Előzmény: Zefa (76993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!