Van egy kis kifolyócső a szűrőház oldalán. Ha ott elengeded az olajnyomást (persze előtte egy 30 centis csövet rádugsz és azzal elvezeted az olajat), nem ömlik a házban maradt olaj a fejedre.
A leeresztő csavar alá - ha nem csalnak emlékeim - réz alátét való. Ha nagyon megkopott rakj újat és nem fog szivárogni!
Annyira azért nem nagy meló a dízelen sem cserélni, én is magamnak csináltam. Ja és nem elég az alsó-középső motortérvédő burkolatot leszedni, hanem a jobb első keréknél található oldalsót is. Illetve én még a dobbetétet is fellazítottam, jobb úgy hozzáférni.
Igaz, nekem is van hol szerelőaknára állni és szerszámok is akadnak a garázsban... :)
A bicolor felni még a bmw fetisiszta szerelő barátom szerint is gyönyörú és olyan, mint amit a magyar utakra terveztek, gyakorlatilag elpusztíthatatlan. A szezon után sem kell utána centrirozni, ellenben a gyári lemezfelnikkel, amik olyanok, mintha alufóliából lennének.
Persze a bicolor minden, csak nem könnyűfém felni. Nehéz, mint a sár, de tényleg strapabíró.
Én már nyilatkoztam, az 500L nekem élőben, különösen kívülről tetszik, pirosban,panoráma tetővel ütős. Az amcsi piacra szánt 1.4 multiar (140 ló ) motorral elfogadnám, de még az 1.6 dízellel is. A többi nem igazán jön be.