Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fáber77 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 134041

Hali!

 

Köszi az infót!

 

Hál istennek a levegő irányt tudom állítani ezt irtam a multkor is hogy a lábrászt nem éreztem de külön-külön itrányokat probáltam és mükszik!

"csak" langyos levegőt nyom!

 

Akkor meglátogatok egy klímást és rátöltetek!

 

Viszont akkkor azt kérdezem hogy 3 éves kocsinál mitöl mehet el a gáz?

 

Üdv

Előzmény: vinjo (134040)
vinjo Creative Commons License 2013.04.29 0 0 134040

Ha csak annyi, hogy gyengén hűt -amit írsz, hogy 10-12 km után is csak langyos- az inkább gáz hiányra utalhat, mert a típusra jellemző gond egészen más.

Sok embernél a probléma az volt, hogy nem lehetett a levegő-fűtés irányt állítani ,vagy a hőmérsékletet, hanem bizonyos helyen folyamatosan jött be a kinti hőmérsékletű levegő, míg egy másik helyről meg a meleg. Na és ezt képzeld el az összes lehetséges vaiációban. :-))

 

Nekem annyi volt a gond,illetve úgy lett gyanús, hogy valami nem kerek, hogy gyújtást ráadva -szellőző panel bekapcsolva,vagyis nem off álláson- folymatos, ütemes zizegő halk hangot lehetett hallani a középkonzolból, amit nem hagyott abba.  Ebből lett egy terelőmotor végállás-kapcsoló csere, majd másnap a terelőmotor cseréje, mert mire összeszerelték, nem működött. :-)).

Természetesen még ingyen, az ajándék +1 év gari vége előtt 2 hónappal, csereautóval. (3 napig volt náluk a vas)

Előzmény: fáber77 (134038)
vinjo Creative Commons License 2013.04.29 0 0 134039

Sajnos (szerencsére) nincs ebben tapasztalatom, de talán segít valaki. :-)

Előzmény: yoee (134037)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 134038

Hali!

 

Nah lehet inkább ráhagyom a szakikra! :)

 

Olvastam itt hogy a bravonak betegsége a klíma!

Arrol tudnátok irni hogy konkrétan mi szokott lenni a probléma?

 

Mint olvastátok már irtam hogy igen gyenge a klímám kb 10-12Km-et megyek mire elkezd langyos levegőt fújni!

Gondolom illetve reménykedem csak gázt kell töltetni bele!

 

De ha van valakinek inója mi a klíma betegsége megköszönném!

 

Jah és persze saccra mibe fáj?:)

 

Hali

yoee Creative Commons License 2013.04.29 0 0 134037

A tavaszi kerékcserekor rákérdeztem a srácnál, hogy milyenek a felnik -mármint a bikolor. Centír után mondta, hogy jók, kivéve a jobb hátsót (mármint amit oda tett) mert arra szerinte ráférne a görgőzés.

Azóta voltam vele Németországban 180km/h-val, igazából érezni, hogy nem csont egyenes, de nem annyira zavaró.

Van tapasztalat, hogy lehet görgőzni a bicolort? Ha igen, hol érdemes, vagy ez teljesen mindegy?

Előzmény: vinjo (134011)
realist_ Creative Commons License 2013.04.29 0 0 134036

Az minden esetre biztos, hogy sok hangya ráment mire ennyi bőrt kihoztak belőlük...:D

Előzmény: bajan122 (134035)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 134035
MBTom Creative Commons License 2013.04.29 0 0 134034

Van egy kis kifolyócső a szűrőház oldalán. Ha ott elengeded az olajnyomást (persze előtte egy 30 centis csövet rádugsz és azzal elvezeted az olajat), nem ömlik a házban maradt olaj a fejedre.

A leeresztő csavar alá - ha nem csalnak emlékeim - réz alátét való. Ha nagyon megkopott rakj újat és nem fog szivárogni!

Annyira azért nem nagy meló a dízelen sem cserélni, én is magamnak csináltam. Ja és nem elég az alsó-középső motortérvédő burkolatot leszedni, hanem a jobb első keréknél található oldalsót is. Illetve én még a dobbetétet is fellazítottam, jobb úgy hozzáférni.

Igaz, nekem is van hol szerelőaknára állni és szerszámok is akadnak a garázsban... :)

Előzmény: fáber77 (134028)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134033

Stab pálca már nálam is volt cserélve.

Előzmény: exrészletjankó (134032)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134032

Mikusz tökéletesen összefoglalta.

Hozzáteszem a stilommal sem volt különösebb gond.

Stab. pálcából 68e km-nél a stiloban már a 3. garnitúra volt benne 15"-os kerékkel, míg a bravonál az első van 17" kerékkel.

Volt még gariban egy vízpumpa tömítés csere (ez a bravonál is volt), hátsó szilentek, 1db termosztát a télen. Nagyjából ennyi a kopó cuccon felül.

 

Előzmény: -carcass- (134001)
vinjo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134031

Nekem az olaj és a szűrők (olaj-, lég-,pollen-) cseréjére 1 óra munkadíjat szoktak számolni sacckb.

Előzmény: fáber77 (134028)
vinjo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134030

A dízelen sincs sokkal jobb helyen, és az is betétszűrős, ha jól értelmezem a zábrát. :-)

Előzmény: -carcass- (134029)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134029

Én se, az tuti.

De egész nap cseréltetném azzal, aki kitalálta, hogy ott legyen ahol van...

Előzmény: vinjo (134026)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134028

Hali!

 

Köszi szépen meg is jött!

 

Az igazság hogy a régi bravon én csináltam mindent!

Akna van, szerszám van bontani szeretek!:D

 

Na de majd kiderül lehet inkább elviszem szervízbe!

Csak ha odaviszek mindent akkor is marha drága szerintem!

 

Ezért gondoltam az othoni megoldásra!

 

Hali

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134027

" ... Én biztos nem állok neki ... "

 

:D

Remeg a kezed?:-p

Előzmény: vinjo (134026)
vinjo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134026

A gmailesre simán elment.

 

Én biztos nem állok neki, nincs aknám sem, meg a leengedett olajjal is kezdeni kell valamit.

 

Előzmény: fáber77 (134024)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134025

... ez szigorúan alulról bontós!

 

" ...  mekkora meló othon megcsinálni? ... "

 

Ha jól felszerelted magad és van hozzá affinitásod, megcsinálható. Ha egyik sem, bízd arra akinek ez a feladata.

Előzmény: fáber77 (134024)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134024

Hali!

 

Az itteni mail tuti jó mert használom!

De adok egy másikat:tamasfaber@gmail.com

 

Előre is köszi!

 

Még csak annyi szerintetek mekkora meló othon megcsinálni?

Illetve álljak eggyáltalán neki?

 

Hali

Előzmény: vinjo (134022)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134023

A klíma komp. alatt találod meg. Ha szembe állsz a motor bal elején, lent.:)

Előzmény: fáber77 (134019)
vinjo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134022

Akarom mondani én elküldtem, de a freemail visszadobta. ha adsz egy működő címet, elküldöm újra.

Előzmény: vinjo (134021)
vinjo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134021

Ezen így nem látni semmit, ment mailben az itt megadott címedre a slide.

Előzmény: vinjo (134020)
vinjo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134020

Előzmény: fáber77 (134019)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134019

Hali!

 

Néztem a linket de lövésem sincs hol keressem!

Az alvázszám:ZFA19800004251241

 

 Nekem annyi elég hogy hol keressem az olajszűrőt!

 

Előre is köszi!

 

Hali

Előzmény: MBTom (134018)
MBTom Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134018
Előzmény: fáber77 (134016)
dirige Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134017

Csatlakozom!

Előzmény: vinjo (134013)
fáber77 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134016

Hali!

 

És még egy kérdés!Esetleg valakinek nincs véletlen egy Service manual-ja?

Vagy egy kis segítség hogy a 2.0Mjet-nél hol keressem az olajszűrőt?

 

Vagy érdemesebb szervízbe vinni?

 

Előre is köszi!

 

Hali

 

Bravósgábor Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134015

csak ha lepattan nem egyszerű javítani

Előzmény: vinjo (134011)
hinar1 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134014
De a képeken lehet látni a légzsák feliratot szerintem van mindben
Előzmény: Sullivan35 (133999)
vinjo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134013

"Mai napig nem értem hogy a tologatható üléssort mért nem örökölte meg a bravo, az egyik leg praktikusabb dolog a világon."

 

Igen, ez nekem is fáj, különösen, hogy még az Ypsilonban is benne van.

Előzmény: Mikusz. (134006)
vinjo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 134012

Légzsák, abs nem hiányozhat, nélküle nem is lehet forgalomban. 2010-től az asr,meg ilyesmi is alapfelszerelés úgy tudom.

Előzmény: Sullivan35 (133991)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!