Ha csak annyi, hogy gyengén hűt -amit írsz, hogy 10-12 km után is csak langyos- az inkább gáz hiányra utalhat, mert a típusra jellemző gond egészen más.
Sok embernél a probléma az volt, hogy nem lehetett a levegő-fűtés irányt állítani ,vagy a hőmérsékletet, hanem bizonyos helyen folyamatosan jött be a kinti hőmérsékletű levegő, míg egy másik helyről meg a meleg. Na és ezt képzeld el az összes lehetséges vaiációban. :-))
Nekem annyi volt a gond,illetve úgy lett gyanús, hogy valami nem kerek, hogy gyújtást ráadva -szellőző panel bekapcsolva,vagyis nem off álláson- folymatos, ütemes zizegő halk hangot lehetett hallani a középkonzolból, amit nem hagyott abba. Ebből lett egy terelőmotor végállás-kapcsoló csere, majd másnap a terelőmotor cseréje, mert mire összeszerelték, nem működött. :-)).
Természetesen még ingyen, az ajándék +1 év gari vége előtt 2 hónappal, csereautóval. (3 napig volt náluk a vas)
A tavaszi kerékcserekor rákérdeztem a srácnál, hogy milyenek a felnik -mármint a bikolor. Centír után mondta, hogy jók, kivéve a jobb hátsót (mármint amit oda tett) mert arra szerinte ráférne a görgőzés.
Azóta voltam vele Németországban 180km/h-val, igazából érezni, hogy nem csont egyenes, de nem annyira zavaró.
Van tapasztalat, hogy lehet görgőzni a bicolort? Ha igen, hol érdemes, vagy ez teljesen mindegy?
Van egy kis kifolyócső a szűrőház oldalán. Ha ott elengeded az olajnyomást (persze előtte egy 30 centis csövet rádugsz és azzal elvezeted az olajat), nem ömlik a házban maradt olaj a fejedre.
A leeresztő csavar alá - ha nem csalnak emlékeim - réz alátét való. Ha nagyon megkopott rakj újat és nem fog szivárogni!
Annyira azért nem nagy meló a dízelen sem cserélni, én is magamnak csináltam. Ja és nem elég az alsó-középső motortérvédő burkolatot leszedni, hanem a jobb első keréknél található oldalsót is. Illetve én még a dobbetétet is fellazítottam, jobb úgy hozzáférni.
Igaz, nekem is van hol szerelőaknára állni és szerszámok is akadnak a garázsban... :)