Az útvonal természetesen titkos, gyakorlatilag csak indulás előtt tudod meg. De ott sem az egészet, csak minden állomásnál az újabb itinernyi részt.
Volt egy nevezési díj (elég minimális, 2e alatt), ami a vacsorát is tartalmazta a pihenőállomáson. Azon kívűl kb. annyi, amennyi költsége a motornak van úgy 1200km-en. Autópályamatrica nem kell hozzá. :)
Tavaly elég durvára sikerült az esők miatt (kő-homok-sár átfolyások, több órás szakadó eső éjszaka is, olyan köd hajnalban amilyet még nem láttam, stb...), asszem kb. az indulók 45-50%-a ért célba. De ez most extrém szitu volt, jóval jobb szokott lenni a túlélési ráta. :)
Komoly személyi sérülésről nem tudok, kicsúszások voltak.
Túraverseny, tehát endúró nem kötelező (bár előny, mint Magyarországon mindenhol :) ). Szerintem a gépek maximum harmada lehetett túraendúró tavaly.
Te mész megint? Ugyanaz a csapat? Oya felépült már annyira, hogy bevállaja? Múltkor még nagyon óvatosan mozgott (ezt jó, hogy nem a GMC-be írtam :)). Mikor lesz? Útvonal? Költségek? Túlélési arány? :) Kedvem ehhez is lenne, hátha ide el tudnék jönni.
Az összeszoktató gurulás jó ötlet. Ott kiderül, hogy kit hova sorol a vérmérséklete. De ahogy Varapapa is mondta, a végén úgyis a megfontoltak érnek célba először a kiegyensúlyozott tempónak, a kisebb fogysztásnak :), a kisebb hibaszázaléknak és az alaposabb térképhasználatnak köszönhetően. Mégis a racionalitás néhányunknál háttérbe szorul, ha meglátunk egy kanyart :))), de a legeslegfontosabb a célbaérés és hogy a saját tempónknál soha nem húzzuk jobban. Erre már láttam néhány rossz példát :(
Az összeszoktató gurulásokra szívesen jövök, de a VIM idén nekem kimarad.
Mi is mentünk már - pont Lengyelországba - húsz körüli motorral. Csapatósak mentek elől egy csapatban, kevésbé csapatósak mögöttük egy másikban. Pihenőknél bevártuk egymást. Ritka volt, hogy 10 percnél többet kellett várni a gyors csapatnak. Igazából az autópályán van nagy különbség (az meg ugye itt nem nagyon lesz), a síma 1-1 sávon, meg szerpentinen, ahol a gyorsak is beszorulnak a kamion mögé, akkora különbség nincs. Szerintem.
De ammondó vagyok, addig egy-két összeszoktató közös gurulást mindenképpen kellene csinálni, ahol úgyis kiderül.
Igazad van Papa. Bár én tudok menni 102-vel végig ha kell és nyélen is.
Bár valóban egyik sem élvezetes számomra. Mi ezt úgy oldottuk meg eddig, hogy mentünk együtt és amikor jött egy lábtartócsavar köszörülős rész akkor előrementünk csapattunk egy nagyon jót majd bevártuk a többieket.
Ez évek óta működik. De a LEGFONTOSABB!!! az hogy legyen egy túravezető aki meghatározza a tempót, a megállásokat és a többiek hallgassanak rá!!!Tehát némi kompomisszumra szükség lesz hiszen 5 embernek 5 különböző a stílusa. Valóban jó lenne már ha kiderülne hogyan férünk el egymás mellett. Remélhetőleg a VIM látogatók mind eljönnek az első-második gurulásra...
Bizony ez komoly kérdés, hogy ennyien hogyan tudunk menni megfelelő tempót!
Én inkább amellett lennék, hogy nyugodtan mehetünk két külön bolyban is. Elől a fiatalok, egykerekezők, mögöttük néhány kilométerrel meg a bölcsebbek :)
Ha egyben megyünk, és vigyázni akarunk egymásra, tehát a valami okból lemaradókat be akarjuk várni, akkor egy nap alatt NEM érünk le.
A csapatókat előbb-utóbb kibuktatja a megfontoltabbak tempója, ezt most borítékolom.
Egyébként ilyen távon a két csapat időkülönbsége kb. 2 óra lesz, viszont a konfliktusnélküliség és a megszokott tempóval történő motorozás élménye mindennél többet ér, mellesleg sokkal biztonságosabb is.
Szerintem.
Varapapa
(Az első közös gurulásunkon egyébként magától is létrejön ez a két frakció)
jól van Varaderóka testvér.....:) nem is az utalás a fontos ,hanem hogy minél többen legyünk.bár ezt a kérdést más nem feszegeti,csak én. talán az is baj ha sokan megyünk?(tudom nyűgösebb egy nagyobb csapatot terelgetni.)
Persze. Én nem akarommindenáron elküldeni csak leírtam hogy itt a cibnél ennyi aztán ha máshonnan megy nekem mindegy. Még akkor is ha több. Alávetem magam a nép és a főnök akaratának.
A tankbőrt meg meg lehet vanni 24-ért az euromotorban A táska is kb annyi
helló! köszi az infókat. látom Oszi-nak is válaszoltál helyettem.tényleg a corsaro-ban vettem (28 ezer volt) de még tanktáskám nincs,de helyette van akkora két oldaldobozom,hogy belefér egy fél disznó...:))))lehet hogy a táskavásárt még későbbre halasztom.
az utalással Vararidert meg kellene várni,hiszen ő a góré :)
nem is beszélve a folyamatosan bővülő létszámról.szeretném SilverVarát is megkérdezni,vajon jön-e? nem hiszem el,hogy csak ennyien fogjuk képviselni kicsiny országunkat. ÉBRESZTŐ VARÁSOK!!!!!
A bagster tankbőrt és táskát a Corsaró importálja DE, az Euromotorban vedd meg (a listaár ugyan az) csak ott kapsz 15% kedvezményt ha a varaderó klubra hivatkozol
az ára Bőr: kb 29,000 -15% táska: 28,000 -15 % Tel 06-1-270-90-30
A légszűrő szívócsonkja majdnem az ülés legalacsonyabb pontjának magasságában van ÉS hátrafelé néz. Szemből nem csapódik bele víz, ha meg bele is jut egy kevés rövid időre, kifolyik az alján (vannak az airboxból levezető gumicsövek). A karbik szívómagassága kb. 5-10cm-rel a tanksapka alatt van, addig azért már nehezebben jut fel a víz. Valszeg egyébként előbb leáll a motor, mint hogy vizet szívhasson, mert addigra az airbox teljesen feltöltődik vízzel és ez elzárja a levegő útját a karbikhoz.
köszi ! megnéztem,de vannak nyelvi nehézségeim.majd este több időm lesz kisilabizálom valahogy.de lehet hogy megyünk a sógorokhoz a jövő héten,kézzel lábbal elmutogatom nekik mit akarok...:)
nem mondom hogy gagyi,de egyszer megtörtént velem,hogy kifolyt az olaj mindkét telóból az egyéves motornál.de mondták a suzukinál,hogy gyári hibás volt az a széria. pik-pak ki is cserélték.
szinte mindegy melyik márka,mert ha összerakod akkor derül ki milyen.de a különbségek csak verseny(forszírozott)körülmények között jönnek elő. azt meg én nem fogom megtapasztalni:)))