Keresés

Részletes keresés

GADA Creative Commons License 2005.03.01 0 0 998

Mi baj lett volna az LC4-el? Ha rugózás nélküli HD-kal végigmentek....

 

Csodálom is HDRobit pl. Nekem az LC4-en 800 km volt a napi max (csak tankolni álltunk meg, na nem miattam :)) ), de egy méterrel sem kívántam többet.

Előzmény: KTMSzepy (997)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.03.01 0 0 997

Szerintem később lehet csak. Tavaly valamikor március közepétől/végétől lehetett április közepéig. Tessék eltenni a weboldalt a bookmarkok közés és hetente megnézni. :)

 

Mi baj lett volna az LC4-el? Ha rugózás nélküli HD-kal végigmentek....

 

Szepy

 

Előzmény: GADA (996)
GADA Creative Commons License 2005.03.01 0 0 996

Én tavaly is fontolgattam az indulást, aztán munkából kifolyólag nem lett belőle semmi. Lehet, hogy az LC4-gyel durva is lett volna.

Idén megint ott motoszkál a kisördög, úgyhogy ha valaki kényszeríteni akar, szívesen hagyom magam :)

 

Szepy, tudod meddig kell regisztrálni? Én a web lapon nem találtam semmit.

 

Amúgy én sem javaslom, hogy komolyabb tapasztalat nélkül belevágjon valaki.

 

Gada

Előzmény: KTMSzepy (991)
PeSaVARA Creative Commons License 2005.03.01 0 0 995
Helló Varaderoka! Egyetértek, mert az elvonási tünetek már nálam is jelentkeznek. 1 hónapja nem röffentettem. Keresem a lehetőséget a találkozásra viszonylag közel lakó kollegákkal. Naposabb időt!
Előzmény: zsifiwonder (990)
zsifiwonder Creative Commons License 2005.03.01 0 0 994

úgy legyen! amen!

 

Előzmény: GADA (993)
GADA Creative Commons License 2005.03.01 0 0 993
Az a nyomorult hőmérő. Kinézek az irodám ablakán, és hétágra süt a nap. Pont azon agyaltam, hogy hazamegyek, gurulok egyet, aztán este folytatom a favágást. Ha minden igaz jövő hétvégén már tényleg tavasz lesz, akkor aztán az autóm slusszkulcsát is elfelejtem, hogy hogy néz ki.
Előzmény: zsifiwonder (990)
GADA Creative Commons License 2005.03.01 0 0 992
Szia, pont jó helyre keveredtél! :)
Előzmény: PeSaVARA (989)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.03.01 0 0 991

Javaslok előtte pár ezrest beletekerni a gépbe, mert ugyan a tavalyi eléggé extrém volt, de ennyi időt eltölteni a gépen és ilyen fáradtan ilyen utakon időre menni elég komoly feladat. A célbaérkezés pillanata számomra olyan élmény volt, amit nem felejtek el egyhamar. Nagyon kemény volt, bár szerencsére a vasárnapi napos/száraz idő már gyerekjáték volt a szombathoz képest. Ha vasárnap is végig olyan idő van mint szombaton, szerintem jó ha a 180 indulóból 40 beér.

 

Bár jó móka és kötetetlen - ráadásul gyönyörű utakon visznek végig - de egyben nagyon komoly állóképességi és motorkezelési feladat is. Az sem árt, ha viszonylag összeszokott, egymás stílusát ismerő egyedek vannak egy csoportban.

 

Véleményem szerint ez a rendezvény az utcai motorozás csúcsa.

 

Szepy

 

Ui: Igen, volt sok BMW is. Az első helyezett is egy teljesen BMW-s csapat lett, nagyon jó haverjaim. :)

Előzmény: Kékvarangy (988)
zsifiwonder Creative Commons License 2005.03.01 0 0 990

Üdv PeSa!

 

Tényleg jó itt de még jobb lenne motoron. De ez a rohadt hőmérő -4-et mutat.

 

Napos időt!

Előzmény: PeSaVARA (989)
PeSaVARA Creative Commons License 2005.03.01 0 0 989
Sziasztok! Tisztelettel köszöntök mindenkit! 1 hete csak itt olvasok és Qva jó! Magamról 44.-et gurulom. Barátnő közt is jó, de jó BARÁTOK KÖZT is egy VARADERON! HÚÚÚÚÚÚÚÚÚ de jó itt köztetek!
Kékvarangy Creative Commons License 2005.03.01 0 0 988

KTMSzepy:

 

Én is szeretnék jönni!!!!! Láttam hogy júniusban lesz a dolog, addigra egészen biztosan alattam lesz a drága..! De egyenlőre mint lehetőség szeretnék felíratkozni!

Köszi:))))))

 

TÖBBIEK:

 

Tud valaki valamit a COSMO motor felszámolásáról?

 

 

Jirzsij Creative Commons License 2005.03.01 0 0 987

Nézegettem az oldalt és érdees képekre bukkantam. Volt ott BMW is??? :)))

 

 

 

 

 

 

Előzmény: KTMSzepy (986)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.03.01 0 0 986

Örülnék neki, ha Oya is tudna jönni, de ha mégsem, biztosan találok még alkalmas társakat.

 

http://www.bmwmtm.hu/

 

Az útvonal természetesen titkos, gyakorlatilag csak indulás előtt tudod meg. De ott sem az egészet, csak minden állomásnál az újabb itinernyi részt.

 

Volt egy nevezési díj (elég minimális, 2e alatt), ami a vacsorát is tartalmazta a pihenőállomáson. Azon kívűl kb. annyi, amennyi költsége a motornak van úgy 1200km-en. Autópályamatrica nem kell hozzá. :)

 

Tavaly elég durvára sikerült az esők miatt (kő-homok-sár átfolyások, több órás szakadó eső éjszaka is, olyan köd hajnalban amilyet még nem láttam, stb...), asszem kb. az indulók 45-50%-a ért célba. De ez most extrém szitu volt, jóval jobb szokott lenni a túlélési ráta. :)

Komoly személyi sérülésről nem tudok, kicsúszások voltak.

 

Túraverseny, tehát endúró nem kötelező (bár előny, mint Magyarországon mindenhol :) ). Szerintem a gépek maximum harmada lehetett túraendúró tavaly.

 

Szepy

Előzmény: Jirzsij (985)
Jirzsij Creative Commons License 2005.03.01 0 0 985

Te mész megint? Ugyanaz a csapat? Oya felépült már annyira, hogy bevállaja? Múltkor még nagyon óvatosan mozgott (ezt jó, hogy nem a GMC-be írtam :)). Mikor lesz? Útvonal? Költségek? Túlélési arány? :) Kedvem ehhez is lenne, hátha ide el tudnék jönni.

 

Jirzsij

Előzmény: KTMSzepy (984)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.03.01 0 0 984

A BMW túraklub általa szervezett 24 órás túraversenyre jöttök? Csináltok csapato(ka)t?

 

Szepy

Előzmény: Jirzsij (983)
Jirzsij Creative Commons License 2005.03.01 0 0 983

Az összeszoktató gurulás jó ötlet. Ott kiderül, hogy kit hova sorol a vérmérséklete. De ahogy Varapapa is mondta, a végén úgyis a megfontoltak érnek célba először a kiegyensúlyozott tempónak, a kisebb fogysztásnak :), a kisebb hibaszázaléknak és az alaposabb térképhasználatnak köszönhetően. Mégis a racionalitás néhányunknál háttérbe szorul, ha meglátunk egy kanyart :))), de a legeslegfontosabb a célbaérés és hogy a saját tempónknál soha nem húzzuk jobban. Erre már láttam néhány rossz példát :(

Az összeszoktató gurulásokra szívesen jövök, de a VIM idén nekem kimarad.

 

Jirzsij

Előzmény: GADA (982)
GADA Creative Commons License 2005.03.01 0 0 982

Mi is mentünk már - pont Lengyelországba - húsz körüli motorral. Csapatósak mentek elől egy csapatban, kevésbé csapatósak mögöttük egy másikban. Pihenőknél bevártuk egymást. Ritka volt, hogy 10 percnél többet kellett várni a gyors csapatnak. Igazából az autópályán van nagy különbség (az meg ugye itt nem nagyon lesz), a síma 1-1 sávon, meg szerpentinen, ahol a gyorsak is beszorulnak a kamion mögé, akkora különbség nincs. Szerintem.

De ammondó vagyok, addig egy-két összeszoktató közös gurulást mindenképpen kellene csinálni, ahol úgyis kiderül.

 

Gada

Előzmény: zsifiwonder (981)
zsifiwonder Creative Commons License 2005.03.01 0 0 981

Hali!

 

Igazad van Papa. Bár én tudok menni 102-vel végig ha kell és nyélen is.

Bár valóban egyik sem élvezetes számomra. Mi ezt úgy oldottuk meg eddig, hogy mentünk együtt és amikor jött egy lábtartócsavar köszörülős rész akkor előrementünk csapattunk egy nagyon jót majd bevártuk a többieket.

Ez évek óta működik. De a LEGFONTOSABB!!! az hogy legyen egy túravezető aki meghatározza  a tempót, a megállásokat és a többiek hallgassanak rá!!!Tehát némi kompomisszumra szükség lesz hiszen 5 embernek 5 különböző a stílusa. Valóban jó lenne már ha kiderülne hogyan férünk el egymás mellett. Remélhetőleg a VIM látogatók mind eljönnek az első-második gurulásra...

sak már lenne olyan idő!!!!!!!!!!!!

 

Napos időt!

Előzmény: Varapapa (980)
Varapapa Creative Commons License 2005.02.28 0 0 980

Hali!

 

Bizony ez komoly kérdés, hogy ennyien hogyan tudunk menni megfelelő tempót!

Én inkább amellett lennék, hogy nyugodtan mehetünk két külön bolyban is. Elől a fiatalok, egykerekezők, mögöttük néhány kilométerrel meg a bölcsebbek  :)

Ha egyben megyünk, és vigyázni akarunk egymásra, tehát a valami okból lemaradókat be akarjuk várni, akkor egy nap alatt NEM érünk le.

A csapatókat előbb-utóbb kibuktatja a megfontoltabbak tempója, ezt most borítékolom.

Egyébként ilyen távon a két csapat időkülönbsége kb. 2 óra lesz, viszont a konfliktusnélküliség és a megszokott tempóval történő motorozás élménye mindennél többet ér, mellesleg sokkal biztonságosabb is.

 

Szerintem.

 

Varapapa

 

(Az első közös gurulásunkon egyébként magától is létrejön ez a két frakció)

zsifiwonder Creative Commons License 2005.02.28 0 0 979

engem nem avar ha sokan vagyunk. Csak akkor kell valaki akire hallgatnak a többiek feltétel nélkül.

Már mentem 30 fős csapattal 130-140 utazósebességgel zippzárban, nagyon fegyelmezett volt mindenki.

 

napos időt!

 

Minden varaderost elvárunk a VIM-re!!!!!!!!!!!!! De legalább a klubtagokat!!

Előzmény: Petyavara (978)
Petyavara Creative Commons License 2005.02.28 0 0 978
jól van Varaderóka testvér.....:) nem is az utalás a fontos ,hanem hogy minél többen legyünk.bár ezt a kérdést más nem feszegeti,csak én. talán az is baj ha sokan megyünk?(tudom nyűgösebb egy nagyobb csapatot terelgetni.)
Előzmény: zsifiwonder (977)
zsifiwonder Creative Commons License 2005.02.28 0 0 977

Persze. Én nem akarommindenáron elküldeni csak leírtam hogy itt a cibnél ennyi aztán ha máshonnan megy nekem mindegy. Még akkor is ha több. Alávetem magam a nép és a főnök akaratának.

A tankbőrt meg meg lehet vanni 24-ért az euromotorban A táska is kb annyi

 

Napos időt!

Előzmény: Petyavara (976)
Petyavara Creative Commons License 2005.02.28 0 0 976

helló! köszi az infókat. látom Oszi-nak is válaszoltál helyettem.tényleg a corsaro-ban vettem (28 ezer volt) de még tanktáskám nincs,de helyette van akkora két oldaldobozom,hogy belefér egy fél disznó...:))))lehet hogy a táskavásárt még későbbre halasztom.

 

az utalással Vararidert meg kellene várni,hiszen ő a góré :)

nem is beszélve a folyamatosan bővülő létszámról.szeretném SilverVarát is megkérdezni,vajon jön-e? nem hiszem el,hogy csak ennyien fogjuk képviselni kicsiny országunkat. ÉBRESZTŐ VARÁSOK!!!!!

 

üdv : Petyavara

Előzmény: zsifiwonder (971)
zsifiwonder Creative Commons License 2005.02.28 0 0 975

Hát akkor húzd a gázt úgyis hamar elfogy!

 

Napos időt!

Előzmény: Oszi_'02 (974)
Oszi_'02 Creative Commons License 2005.02.28 0 0 974

Szia Varaderoka!

Köszi, megnézem. Muszáj valamit a tankra tennem, mert nagyon hideg az a sok benzin a lában között...

Kösz,

Öszi

Előzmény: zsifiwonder (973)
zsifiwonder Creative Commons License 2005.02.28 0 0 973

Szia Oszi!

 

A bagster tankbőrt és táskát a Corsaró importálja DE, az Euromotorban vedd meg (a listaár ugyan az) csak ott kapsz 15% kedvezményt ha a varaderó klubra hivatkozol

az ára Bőr: kb 29,000 -15%  táska: 28,000 -15 % Tel 06-1-270-90-30

 

Üdv Varaderoka

 

Napos időt! 

Előzmény: Oszi_'02 (972)
Oszi_'02 Creative Commons License 2005.02.28 0 0 972

Szia Petyavara!

Láttam a képet a gépedről. Alakul...

A fekete tankbőr hol szerezhető be? Én is valami ilyesmit szeretnék.

Üdv,

Oszi

Előzmény: Petyavara (927)
zsifiwonder Creative Commons License 2005.02.28 0 0 971

Hello Petyv!

 

megnéztem és a Cosmo-motornál vettem és 22,000 volt a rugó +olaj + simmering(ha már szétszedi az ember.)

 

VIM-hez!

 

Megvan az utalás pontos költsége (legalább is a cib bankon keresztül) 1,500 euróig 13,5-15 euro. Ennyi ha 1,500-at utalok és ha 20-at akkor is.

Szívesen elküldöm ha nincs olcsóbb.

 

Csak már mennénk! Vagy legalább a ház körül, de befagyott a garázson a zár is.....

 

Napos időt!

Előzmény: Petyavara (966)
KTMSzepy Creative Commons License 2005.02.28 0 0 970

A légszűrő szívócsonkja majdnem az ülés legalacsonyabb pontjának magasságában van ÉS hátrafelé néz. Szemből nem csapódik bele víz, ha meg bele is jut egy kevés rövid időre, kifolyik az alján (vannak az airboxból levezető gumicsövek). A karbik szívómagassága kb. 5-10cm-rel a tanksapka alatt van, addig azért már nehezebben jut fel a víz. Valszeg egyébként előbb leáll a motor, mint hogy vizet szívhasson, mert addigra az airbox teljesen feltöltődik vízzel és ez elzárja a levegő útját a karbikhoz.

 

Szepy

Előzmény: Hornet72 (904)
GADA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 969
Élősúllyal nem számoltam, csak a járgányokkal. :))
Előzmény: Petyavara (968)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!