Igazad van, sokkal jobb a helyzet, mint par evvel ezelott. Ezt mutatja a hasznaltauto kinalat is, de sajnos vannak meg a piacon kevesbe "kedves" emberek.
A valtogomb sajnos szerintem sokunknal...
Az alvazszam azert erdekes, mert sokan mar az erdeklodeskor nem szives adjak meg( itt behozott autok, ketes eletu autok elonyben). Probanak hiszekeny kullemre szep autora hivatkozni, szerintem.
Weboldal,
Neked benzines van? Nem remlik,mar regenkerdezni akartam:-)
Igen! Ő lenne az. Köszi, hogy utánalestetek! Pont ezért kértem segítséget, mert ti értetek hozzá!!! Az alimentazione controllare jelenthet ugye sokmindent is? EGR vagy magasnyomású szivattyú? Többet is meg lehetne tudni, ha gépre raknánk kiolvasni? Nem volt még francia autóm!
Ha még tudtok valami okosat mondani, akkor köszönettel venném!!! :)
Lehet készülni, Irányjelzés elmulasztása15 ezer ft, de ha nem ismered el, 30 ezer. A remek index rendszerünk miatt szerintem nyugodtan lehet rá készülni. Köszönjük Renault!
Ez nem furcsa egy kicsit? Az enyémet - mint első autót a II. szériából, 2003/9 ben vitték az autószalonba, amit kicsivel később meg is vettem. (Magyarban a) hamarább lett volna kapható? b) esetleg francia magánimport?
Tervezem egy scenic II 1.9 dci vásárlását. Tudtok-e tanácsot adni a választáshoz? 2003-as modellek megbízhatók e?
Ugyanannyira megbízhatóak, mint más 9 éves dízelek. A dízel autók tipikusan nem futnak kevesebbet évi 25-30 ezer km-nél, így egy 9 éves autóban már szinte biztos a 200e km, de nem meglepő a 300e vagy még nagyobb futásteljesítmény sem.
Egy ilyen sokat futott autónál az alacsonyabb üzemanyagköltséget sajnos semlegesíteni tudja (sőt!) egy-egy drágább javítás.
Sima 1.6-os benzinest két eladót is tudok garantált 140e km-rel, gondosan karbantartva.
Típushibája az egykilencesnek kevesebb van/lehet, mint a kisebb motorral szerelteknek.
Ilyen:
- műszerfali kijelző (mindegyik tönkremegy, viszont nem olyan drága a javítása develooper cartársnál, és nála "örökéletgari" van a javításra)
- ha szabadkezes a kocsi, akkor a kilincsekbe integrált microkapcsolók cseréje is biztos. (van szinte filléres megoldás a gyári 5000HUF/db ellenében)
- Ablakemelő műanyag tartócsúszka törése
Hirtelen nem jut az esezben több, majd a többiek kiegészítik.
A miénkben van 260E km, a szokásos kopó alkatrészek cseréjét kivéve, a fentieken túl még volt egy kilincsmű mögötti infraérzékelő csere, elektromos kézifék működtetőmotorjának felújítása, egyszer a klímacsőrendszer kilyukad, másodszor az egyik műanyagelem elszabadult és kidörzsölte a klímahűtő sarkát, vagyis 2x klímatöltés és ragasztás.
Úgy vélem, ha tervszerűen karban van tartva a verda, akkor nem kerül földhözvágó pénzben a fentartása.
De, nem szabad az olajon, szűrőkön spórolni és a 30E szervízintervallumot is el lehet felejteni, 15E-ként cserélni kell.
A turbó is meghálálja, na annak a cseréje nem kicsit zsebbenyúlós.
Sőt, én most áttérek a 10E periódusra, sok a kilométer a motorba. Nagyon észre lehet venni, ha friss olaj van a kocsiba, sokkal csendesebb még alapjáraton is.
Mondom semmi különösebb mint más típusnál, dieselnél stb. ha van alvázszámod az sokat segíthet, azt pedig megtalálod a szélvédőn, illetve a jobb B oszlopon.