Ja. Kb addig nem voltam veszélyben, amíg a fejemen volt, mert nem nagyon hallottam mit dumál.
Kicsit úgy éreztem magam mellesleg, mint 15 éve a taskenti gyümölcspiacon, ahol mindenből kóstolni és venni kellet, hogy hamarabb szabaduljak és a végén egy 15 kilós - mint kiderült ehetetlen - dinnyével távoztam.
Na, mondjuk a plexitől legalább nem fosom össze magam :))
Sisakra vissza. Egy NAGYON zavaró dolog van benne az én számomra (az árától eltekintve), mégpedig, hogy a belső sötét plexit nem lehet eléggé leengedni és így az alsó széle pont a látómezőm közepén van. Vagyis csak lehajtott fejjel tudok teljesen azon keresztül nézni. Ez nekem kritikus, mert a szemüvegem miatt nem tudok napszemcsót hordani. Ettől eltekintve megdöbbentően kényelmes és csendes volt.
Ma, ha lesz időm, azért kiugrok a Pinkbe is, megnézni a LASER-t.
Tegnap gyanútlanul besétáltam az Euromotorba (asszem így írja, de ha nem majd Varaderoka jól helyrerak :) ). Csak meg akartam nézni, milyen dzsekijei vannak a leamortizált Spidim helyett, meg felpróbálni a C2-t. Addig dumált a ficek, amig egyszercsak azon kaptam magam, hogy sétálok ki az üzletből egy Kappa túraplexivel a hónom alatt. (az hagyján, de ki is fizettem kb 18e pénzt érte)
Vigyázzatok, veszélyes hely !! :))
Mindenesetre azzal a lendülettel tűz haza és öltönyben nyakkendőben felszereltem (még jó, hogy a zasszony nem volt otthon) Menet közben még nem teszteltem, de szerintem sokkal jobban néz ki, mint a kicsit keskeny gyári plexi. Gondolom menet közben is jó lesz. Alsó állásban 5 centivel magasabb, mint a gyári felsőben és vagy 6-7 -tel szélesebb. Nameg ugye más a felső kiképzése. Majmeglássuk.
hát mert ez a két kém (Szepy és Hornet72) :-) korábban egy cégnél húzta az igát, és mivel Szepy az IT guru, a 24 órás után nem volt ereje adminisztrálni a szervert....(sem :-))
Ez nem rossz, de azért 24 óra az 24 óra. Vasárnap délben értünk vissza, délután eredményhírdetés, utána elmentem a barátaimhoz (még mindig motorral :) ). Este haza, lőttmedve üzemmód jó 14 órán át. Hétfőn reggel "felkelés" - nem ecsetelem. Aznap tiszta zombiüzemmód, csak mechanikus, gondolkodás mentes dolgokat tudtam csinálni, meg nézni ki a fejemből. Ez ment kedden és kis részben szerdán is... Amellett, hogy több mint 12 órákat aludtam minden nap. Csütörtökre kezdtem rendbejönni.
Ja, RedBullt elég sok állomáson adtak ingyen. Mi talán ha 1 dobozzal ittunk meg fejenként, azt is több részletben.
Amiért érdemes ezeket a dolgokat megfogadni, az az, hogy a 3 fős csapat együtt megy. Azaz ha valaki kiesik, abbahagyja, a többiek is elbukták. Rossz érzés, ha miattad megy tönkre a haverok versenye...
Hallottatok róla, hogy egy visszahívás van a következő Honda típusokra?:
VFR 800 -> 2002/2003/2004 VFR 800 A -> 2002/2003/2004 XL 1000 V Varadero -> 2002/2003/2004 XL 1000 VA Varadero-> 2004 CBR 1100 XX Blackbird-> 2002/2003/2004 ST 1300 Pan European-> 2002 ST 1300 A Pan European-> 2002/2004 GL 1800 A Goldwing-> 2002/2003/2004
Azt mondja a levél, amit a nemzetközi Vara fórumon olvastam, hogy a DCBS egyik szelepe, ami a másodlagos fékkört szabályozza, szivároghat és a fékhatás gyengülését okozhatja.
Majd meglátjuk, egyenlőre semmi információm nincs róla, csak megtetszett, abban valószínűleg igazatok van, hogy nem az első pár ezer kilóméterben kell beiktatni!:))
Állóképességről:
Yamaha DT 50 köbcentis enduróval le pestről Kaposvár citybe és vissza. Lent pihentem 20-25 percet....:)) Átlagsebesség: 40-45 km/ óra délután indultam késő éjjel értem haza....
Valaki tud valamit a COSMO-ról?
Yahh, ma beszéltem még egy márkakereskedővel (Takober) és ő mondta, hogy többek között emiatt a motorbehozatalis dolog miatt is álla bál a Honda Hungarynál a kereskedők meg hőzöngenek, hogy túl magasak az árak...... állítólag ez max 1-2 hónapon belül kiderül. Valószínűnek tartja, hogy akár árat is csökkentenek!!!!
Szerintem később lehet csak. Tavaly valamikor március közepétől/végétől lehetett április közepéig. Tessék eltenni a weboldalt a bookmarkok közés és hetente megnézni. :)
Mi baj lett volna az LC4-el? Ha rugózás nélküli HD-kal végigmentek....