Mi az a flajcsni? Az olajfolyásod valószínű a szimeringeknél vagy a tömítésnél lehehetséges, esetleg törésnél, repedésnél. Én szétszedném a helyedbe, az összes szimeringet kicserélném és használnám egészséggel. A diffibe ne felejts el olajat cserélni 50-75ezer kmenként. Volt olyan aki 400ezer alatt egszer se cserélt és ez lett a veszte természetesen Németországban érte utol a végzet.
Ha nincs semmi baja a hídadnak akkor én tuti nem vennék hídat, csak fogaskereket főleg ha tárcsafékes hídad van. Ha nem kapsz fogaskereket bele akkor meg venni egy dobfékes hídat és áttenni a fogaskerekeket. Ha már szét van szedve ne felejtsd el az összes szimeringet normális minőségűre kicserélni.
Amúgy dobfékeshez van egy üres diffiházam + van egy szimplakerekeshez 14"-os kerekekhez való hídam.
Ha csak az áttétel rövid a tietekbe és minden más jó, akkor vennék egy dobfékes hídat, mert azok olcsóbbbak és a fogaskerékpárt cserélném csak ki. Vagy ha mindenáron diffizárasat akarsz akkor érdeklődd meg melyik volt a leghosszabb áttételű diffizáras és keress olyat.
Nem a miénkre akarom kicserélni, hanem egy olyanra ami jó bele. Ami most a miénken van az sem jó kicsi az áttétel. Max fordulaton nem megy 85nél többet.
Most ha veszel egy diffizáras hídat akkor annak a fogaskerekeit miért akarod kicserélni a tietekére? A diffizáras és a sima híd fogaskerekei nem 100%, hogy csereszabatosak, bár szerintem az. Egyszerűen leméred tolómérővel és akkor az a tuti.
Tudom, de ivecokba van vagy 10 féle diffi, most keresgélünk mi is mert a miénk alatt 35c11-esé van, annak 6 sebességes a váltója és más a fogak elosztása a diffibe. 13/47es kell a miénkbe. Most 84-nél nem megy többet és ha már ugyis kell bele, jólenne diffizáras.
A diffi és a váltó két külön tárgy. A váltó az ülések alatt a motor mögött van és a hajtás a kardántengely segítségével a diffin keresztül jut át a hátsó kerekekre.
Kedves kollegák egy kis segítség kéne. Van egy Iveco 3510-es autóm. A vízhőfok mérővel van egy kis gond, pontosabban nem mér. Azt már kiötöltem, hogy az óra és a vezeték jó. Ha a vezeték végét testre érintem a műszer, jelez, tehát az érzékelő gomba lehet rossz.
Hol tudok rendelni bele?
A másik. Van a hűtő aljába is egy érzékelő, annak a vezetéke tákolt, kötözgetett. Ez az érzékelő mit vezérel, vagy kapcsol?
Sziasztok.Abban kérem a segítségeteket,hogy van nekem egy 2002-es 2,8-as 65 c15 Dailym.Amiből folyik az olaj, ott ahol a nívó pálca és a karter cső találkozik. Mi annak az alkatrésznek a neve,és hogy lehet rögzítve? Menetes, vagy csak bele van préselve? Van alatta tömítés?Hogy tudom kiszedni?Még szombatra kellene a válasz.Köszi.
Amit leírsz,aszerint 160 km/h körül van a végsebesség.A fénykép szerint lassan ment az öreg.Már nyilatkozhattok a sajtónak,mert jogtalanul foglaltátok el az első helyet.
Mielőtt bármit csinálnál fogj egy mérőszallagot és mérd meg,hogy a jelenlegi 2 gumiabroncsod között mennyi hely van!!!
Nehogy felszerelés után derüljön ki, hogy nem tudod felszerelni a kereket avagy összeér a gumik oldalfala.Legjobb lenne teljesen terhelt állapotban mérni,mert akkor kicsit oldalirányban lapul a gumi.