Elnézést, ha az előzőekben kimaradtam valamiből, de mikor, hol stb, Ha részletesebben tudnál valamit irni, talán egy közös találkát is elősegithetnél. Jirzsij már erősit (http?)
Köszi!
Köszönöm a bókot! De ez inkább a típusnak szól, mint a konkrét darabnak. /pillanat kicsit karcos is és az újrafényezett elemekről (egy amatőr f@sz miatt) pattog le a máz. Szóval nem túl esztétikus szegény közelről. De ettől még nagy a szerelem!! :))
Üdv. Jirzsij!
Ha mégis az utóbbira adnád a fejed azt mondják, hogy a 150 cm. unniverzális magasság, ebben az esetben jól elfér mögötted a légörvények alatt. BOCCCSS!
Én általában flip-es sisakokat használok, amit általában 180-200 körül sem csukok le, köszönhetően a gyári plexi jó aerodinamikájának. Gondom, hogy az és a szemtengely vonalába pont beleesik a plexi teteje. A túraplexi ehhez képest milyen?
"Az utas nézze a tájat ne az utat!" - Ezt neki magyarázd! :))) Amúgy abban igaza van, hogy miközben nézi a tájat, hirtelen fék! jobbra dől! gáz! balra dől! Így azért nehéz a patak tükrén megcsillanó napfényben gyönyörködni. :)))
Igazad van, hogy a sisak sokat számít. Egy 35ezres (piros :) FM sisak alól szoktak kigöndörödni a szőke fürtök :))). Tehát nem egy csúcskategóriás sisakról beszélünk. Valószínűleg javítana a feelingen egy drágább sisak, de főleg rövidebb utakra ül mögém és mondjuk 3-szor/szezon Pécsre. Inkább plexibe invesztálnék. Az minden esetben, bármilyen utassal, bármilyen sisakkal és talán nekem is komfortosabb lenne.
Köszönöm neked is! Szívesen kipróbálnám (Nyilván én is jobb időben, már csak az utas miatt is. Ő nem oly fanatikus, mint én :))). A közelebb üléssel csak az a gond, hogy akkor még annyit sem lát, mint hátradőlve. Így is azt kapom, hogy nem látja az utat és így nem tud fölkészülni a hirtelen manővereimre. A másik ellenérv, hogy az utas ülés hátradőlve kényelmes és ez egy BP-Pécs távolságban már előjön deréktájon. Már elég sok pozíciót kipróbáltunk mindketten (69 :)))), de mindezek ellenére nem találja helyét hátul. ...Viszont erősen gondolkozik saját motoron! Ez lenne a lehető legjobb megoldás mindettőnknek. ...picit azért aggódnék a testi épségéért (meghát kezdhetnék újra becsajozni és most ehhez nem sok kedvem van :))).
Sajnos nagyon is jól kivehető a különbség. A réginek egészen a lámpáig húzodott a plexi alja, míg az újnak följebb kezdődik. És a formájuk is különböző. Brühühűűű :(((
Szerintem egyik sem zárható ki igazán. De abból kiindulva, hogy hátul ül, szerintem oldalról és az én sisakomról érkező légörvények miatt hánykolódhat. Erre igazából egy sisak sem lehet felkészülve rendesen. Mindenesetre másképp nem fog kiderülni, csak ha kipróbálom mindkét megoldást. Sisakot viszont nem vennék most újat, mert annyit nem ül mögém és szinte új. A plexi meg már amúgy sem túl esztétikus.
Szerintem teljesen más a felfogatása. Az állíthatóság nem a plexin van (ott csak 1 féle lehetőség van), hanem a fejidomon lehet 2 különböző helyre felcsavarozni.
Régi (mondjuk ez sem gyári, de látszik a különbség):
Olyan nagyon igényes az egész. Furcsa volt a méretezés, mert az S-es sem volt szoros, de kényelmes. A mostani Nitro-m M-es, és kicsit küzdelmes a belebújás.
Mi a terved a "régi" plexiddel? Állítható? Rámegy a régi Varangyra? Nekem nem sok bajom van a régivel (kissé karcos, de nem zavaró), viszont Évi panaszkodik, hogy hátul a fejével ping-pongozik a menetszél és szívesen kipróbálnék egy másikat, hátha kényelmesebbé tehetném az életét.
Jól volt a bukó a fejeden? Először én is furcsállottam, hogy csak addig megy le, de mint kiderült ez valszeg nem véletlen. Éppen az utat és az eget "takarja", míg a tükrök és a műszerek tisztán láthatóak.