Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LUCAS Creative Commons License 2024.04.05 0 0 110505

Ha nem tudod a gyári előírás szerint légteleníteni, akkor otthon szerintem ne állj neki, drága lehet a vége...

Kényesek a jó légtelenítésre, külön eljárás van rá.

Előzmény: kiraly01100 (110504)
kiraly01100 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 110504

Sziasztok!

 

1.6 cr motoros autón csinált már valaki közületek teljes hűtőfolyadék cserét? Ha jól tudom nem a teljes mennyiség jön le belőle ha csak a hűtő alján engedem le a folyadékot. Szervízkönyv 8,4 litert ír. teljes mennyiségre. Cserélnénk a hétvégén G12 EVO-ra a G13-at. 

www.octinfo.com Creative Commons License 2024.04.05 0 0 110503

Van arról a kollégáknak tapasztalata, hogy az 1.5 TSI-hez mostanában társított DSG az ajánlott vagy kerülendő fajta? Új Scala esetében mondjuk, vagy Fabia.

Barangolo55 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 110502

Sziasztok!
Régen faggattam a Nagyérdeműt.

Octavia 3 1.5 tsi 81ezer km van benne, manuál váltó.

Előre a sebességeket lágyan, puhán veszi, akármilyen gyorsan lököm be.

A hátramenet esetén, ha kicsit is gyorsabban kapcsolom reccsen a váltó.

Úgy veszem észre, mindig hangosabb lesz.

Ma voltam G13-12Eco fagyálló cserén és a fékolajat is kicseréltettem.

Ezáltal a kuplungot is légtelenítették.

A reccsenés még hangosabb lett.

Járt már így valaki, vagy esetleg ötlet ezzel kapcsolatban.

Ja, Skoda márkaszerviz végezte a beavatkozást.

 

ZsoltALM Creative Commons License 2024.04.04 0 0 110501

Ooo jajj.

Azt a lilát én mindig megpróbálom bő vízzel minél hamarabb lemosni. A fehér autonkon régebben foltot is hagyott

TWdoktor Creative Commons License 2024.04.04 0 0 110500

Nálunk a szarkák "alkotnak", akkorát rottyantott az egyik a hátsó szélvédőmre, hogy ihaj... le sem jön, vagy két milliméter vastag lilás guanó maradt utána, lassan a festékkaparó jön.

Előzmény: Syracusa (110499)
Syracusa Creative Commons License 2024.04.04 0 1 110499

Hét elején valami galamb (örvös lehetett) lexarta a jobb első ablakot, le is folyt a plötty a gumiig. Másnap lemostam kézi mosóban, erre a magasnyomású ott, ahol a xar volt szétkapta a tömítést rongyosra.

Nem tudom mit esznek ezek, de valami szerves oldószer jön ki a seggükből, mert pár éve a festéket rágta meg egy másik.

Kezd kimenni belőlem az állatbarát.

(M)Ákos Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110498

Úgy szoktam, leállítás után 5-10 perccel.

Előzmény: paddyjoe (110491)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110497

köszi szépen a segitséget

sr1 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110496

Nem volt az O3-as még ilyen gond és már kilenc éves. 

google: Skoda Octavia climatronic reset

G238 levegő minőség szsenzor.  

https://www.briskoda.net/forums/topic/397846-climatronic-heatercooler-problem/ 

Előzmény: ZsoltALM (110495)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110495

Gondoltam rá de ugye 4 éve megvan az auto s eddig nem volt gond

Előzmény: csíkos-háTTú (110494)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110494

Jó lenne üzemi, élő adatokat látni, de az a hűtőrács változtatás nem lehet ludas?

Lehet, hogy hosszú etapon, bárhogyis mész, nem jár rendesen a hűtő körül a levegő? Belülről meg melegíti a motor hője, és kívülről meg nem tudja elég hideg levegő "átöblíteni"?

Csak találgatok, innen messziről.

Előzmény: ZsoltALM (110493)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110493

Segitség kéne sziasztok.

Octi3 2.0 crtdi , másodszor csinált olyat hogy hosszú távon beállitott 20 fokos klimával, pályán 140...145 km sebességel folyamatosan haladva lassan "elfogy" a bejövő levegő.

A hőfok naggyábul jo lenne, de bárhova állitok bármit, alig jön vmi. S kezdünk megfőni.

Ventillátor dolgozik ezerrel, kijelzőke mindent mutat.

.....rokonhoz mentünk, állt a jószág egy órát, s utána  minden okés, azota 150 km mentem. Mindenfelé kapcsoltam próbáltam okés.

Tavaly nyáron ugyanezt eljátszotta egyszer. Kiolvasták semmi hiba, klimagáz megfelelő nyomáson.

... annyi még hogy nekem egy picit sűrűbb alul a lökhárítón alul a rács, mert  az előző tulaj kapott egy követ és klimahűtőt kellett cserélnie s ezt találta ki.

Szép is a hűtő már sok éve.

Meg hát a hiba tavaly volt egyszer, meg most.

skt15 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110492
Előzmény: skt15 (110490)
paddyjoe Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110491

Neked mi a módszered az olajszint ellenőrzésére? 
Leállítás után 10-15 perc? Nekem 1.5 van, akáhogy hunyorítok, a szint a max felett van min. 5 mm-rel. Az olajcserét nem én csináltam, viszont az apasztást lehet megejtem magam. (Háklis hülye vagyok, nemrég lett cserélve a komplett hátsó fék, folyadék amúgy is maxon volt, valamennyire túlment visszatekeréskor, szerelő szerint okés, az motorolajcserét nem ő csinálta, nem bírtam magam, nekiálltam leszívni fecskendővel.)

 

Köszi!

Előzmény: (M)Ákos (110453)
skt15 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110490

Garancia tudtommal 200000km (vagy 4év)

Ha ezen motorkód minden darabja szar lenne, akkor?

Előzmény: Laza rigalánc (110489)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110489

Köszönöm a választ!

skt15 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110488

Lehet, hogy vacak, csak nem ennyire...

Máshol IS keress hibaforrást

Előzmény: Laza rigalánc (110483)
www.octinfo.com Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110487

Sejtheted: a válasz "nem". Aki ide ír vagy itt olvas, azok közül senki nem használ olyan olajat ami nem való a motorba. Szerinted egy olyan olaj, ami melegen nem folyós annyira, amennyire kellene, milyen módon fogja gátolni a belső kopást?

Továbbá, milyen logika szerint fog megakadályozni egy olaj egy mechanikai problémát?

Aki ezt az olajat ajánlotta, az mivel indokolta, hogy megoldás lesz?

Előzmény: Laza rigalánc (110485)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.03 0 0 110486

Dehogy nem. Csak senki nem olyan bolond, hogy nem megfelelő viszkozitású olajat használ a kocsija motorjába.

A hibajelenség egyébként automatikusan megszűnik, ha nem jelenséget takarod el, hanem megszünteted az okát.

Előzmény: Laza rigalánc (110485)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110485

Amúgy a 110468- számú, eredeti kérdésemre, hogy valaki használt e 5w-50 olajat nem jött építő jellegű válasz.

Tehát tisztelettel érném, maradjunk ennél.

Köszönöm szépen

Laza rigalánc Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110484

Tehát számlás, hivatalos javítás történt, egy hivatalos szervízben, szakemberekkel.

A többi a magánügyem, illetve a te fantáziád szüleménye!

Minden más egyezése a valósággal, a véletlen műve!

Téma részemről bezárva!

Suzuki forever :)

Laza rigalánc Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110483

Nem lett elrontva! A szakik jól megcsinálták, de konkrétan a BUD motor vacak.

Ha azt nézzük a VW gyár is elrontotta hiszen 80 E km alatt kifeküdt a gyári cucc.

Vonatkoztass el kinek a kocsiján dolgoznak a szakik, és hogyan :)

Előzmény: csíkos-háTTú (110482)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.02 0 0 110482

"A mozaik utcai Vw szervizben csinálták fusiban."

 

Szóval a szakik fusiznak a kocsiddal, és még el is rontják a melót, ezzel veszélyeztetve a munkahelyüket?

Ez csak egy kérdés, ami bennem eddig megfogalmazódott.

Előzmény: Laza rigalánc (110481)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.31 0 0 110481

A mozaik utcai Vw szervizben csinálták fusiban. 

Ekvileg méretezték a hengert, az új dugattyú előtt.

Kb 10E km-ig csendes volt, olajat nem fogyaszt, jól megy, csak kezdi halkan a hidegen kopogást

MAMI P20 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110480

A henger lett mérve?

skt15 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110479

Ott valami más gond volt. 70-80000km alatt nem lötyöghetne.

Előzmény: Laza rigalánc (110478)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.30 0 0 110478

Sajnos nem tudom becsatolni a képet, mert túl nagynak írja! A kiszerelt dugsttyúk kopása olyan volt, hogy elég durván lötyögtek

skt15 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 110477

Nincs eltömődve valami olajfurat, vagy bármi egyéb hiba (olajpumpa pl.), ami miatt nem jut el a kenőanyag mindenhová?

Ennyire szar elvileg nem lehet egyik motor sem, 

Előzmény: Laza rigalánc (110476)
Laza rigalánc Creative Commons License 2024.03.29 -1 0 110476

A hengerfej is fel lett újítva, plussz a hidrotőkék és a himbák is cserélve vadiúj ina márkájúra.

Egyszerűen szar a Bud motor.

De ahogy olvasgatok a neten, híre van a 16 szelepes, 1.4 vw motorroknak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!