1.6 cr motoros autón csinált már valaki közületek teljes hűtőfolyadék cserét? Ha jól tudom nem a teljes mennyiség jön le belőle ha csak a hűtő alján engedem le a folyadékot. Szervízkönyv 8,4 litert ír. teljes mennyiségre. Cserélnénk a hétvégén G12 EVO-ra a G13-at.
Van arról a kollégáknak tapasztalata, hogy az 1.5 TSI-hez mostanában társított DSG az ajánlott vagy kerülendő fajta? Új Scala esetében mondjuk, vagy Fabia.
Nálunk a szarkák "alkotnak", akkorát rottyantott az egyik a hátsó szélvédőmre, hogy ihaj... le sem jön, vagy két milliméter vastag lilás guanó maradt utána, lassan a festékkaparó jön.
Hét elején valami galamb (örvös lehetett) lexarta a jobb első ablakot, le is folyt a plötty a gumiig. Másnap lemostam kézi mosóban, erre a magasnyomású ott, ahol a xar volt szétkapta a tömítést rongyosra.
Nem tudom mit esznek ezek, de valami szerves oldószer jön ki a seggükből, mert pár éve a festéket rágta meg egy másik.
Jó lenne üzemi, élő adatokat látni, de az a hűtőrács változtatás nem lehet ludas?
Lehet, hogy hosszú etapon, bárhogyis mész, nem jár rendesen a hűtő körül a levegő? Belülről meg melegíti a motor hője, és kívülről meg nem tudja elég hideg levegő "átöblíteni"?
Octi3 2.0 crtdi , másodszor csinált olyat hogy hosszú távon beállitott 20 fokos klimával, pályán 140...145 km sebességel folyamatosan haladva lassan "elfogy" a bejövő levegő.
A hőfok naggyábul jo lenne, de bárhova állitok bármit, alig jön vmi. S kezdünk megfőni.
Ventillátor dolgozik ezerrel, kijelzőke mindent mutat.
.....rokonhoz mentünk, állt a jószág egy órát, s utána minden okés, azota 150 km mentem. Mindenfelé kapcsoltam próbáltam okés.
Tavaly nyáron ugyanezt eljátszotta egyszer. Kiolvasták semmi hiba, klimagáz megfelelő nyomáson.
... annyi még hogy nekem egy picit sűrűbb alul a lökhárítón alul a rács, mert az előző tulaj kapott egy követ és klimahűtőt kellett cserélnie s ezt találta ki.
Neked mi a módszered az olajszint ellenőrzésére? Leállítás után 10-15 perc? Nekem 1.5 van, akáhogy hunyorítok, a szint a max felett van min. 5 mm-rel. Az olajcserét nem én csináltam, viszont az apasztást lehet megejtem magam. (Háklis hülye vagyok, nemrég lett cserélve a komplett hátsó fék, folyadék amúgy is maxon volt, valamennyire túlment visszatekeréskor, szerelő szerint okés, az motorolajcserét nem ő csinálta, nem bírtam magam, nekiálltam leszívni fecskendővel.)
Sejtheted: a válasz "nem". Aki ide ír vagy itt olvas, azok közül senki nem használ olyan olajat ami nem való a motorba. Szerinted egy olyan olaj, ami melegen nem folyós annyira, amennyire kellene, milyen módon fogja gátolni a belső kopást?
Továbbá, milyen logika szerint fog megakadályozni egy olaj egy mechanikai problémát?
Aki ezt az olajat ajánlotta, az mivel indokolta, hogy megoldás lesz?