Biztos elmentünk egymás mellett. Travel ügyben én tovább faggattam az embert. Kereskedőt is, Honda Hungary-st is, Mondták mindketten: igéretet már ők is hallottak de motort még nem láttak Travel nem lesz nálunk, de kérésre csinálnak.
A nem honda hungary-s motornak ki csinálja a null revizióját? Jó kérdés mi?
Revizió nélkül meg ugye nincs garancia. Szerintem az ilyen motor itthon csinált! Mert kijön: 2,648,000 + koffer neki kb 100,000,- fütés neki 30,000,- középállvány neki 30,000 és ott vagyunk a 2,850,000,- nél ÉS!!! teli áron eladott egy motort!!!
Én is arrafelé szoktam gurulni, ha nincs jobb ötletem. Nagyon hangulatos, kanyargós utak jellemzik. Az útminőség nekünk lett kitalálva, szpídesek nem fogják rontani a levegőt arrafelé :)))))), mert a Szepy által is említett útjavítgatások tarkítják.
Egy emlékezetes délután pedig haveromat látogattam meg Szécsényben. A motoromon nem volt műszaki és a VTR-t kötöttem el egy körre. 20 perc volt az út oda, 20 percet beszélgettünk és 20 perc vissza. 1 óra múlva otthon voltam. Kérdezték, hogy merre jártam, de mikor mondtam, hogy Szécsény, nem hitték, csak legyintettek. De a bogarak azért elárulhattak valamit a motoron, mert furcsán néztek. :))))). Természetesen nem a kertek alatt mentem, hanem kint a Naszály-ringen (2-es út) :))))). ...De azóta már nagyon megkomolyodtam ám! Becsszó!! :)))
Mint kívülálló csak ajánlani tudom. 1 résznél vigyázzatok, Nógrádgárdony és a főút között Szécsény felé. Arrafelé az útjavítást nem kis részben egyszerűen folyékony bitumen kiöntésével oldották meg. Ez az a teljesen sima, kavicsmentes fekete felület. Nedvesen _nagyon_ csúszik és itt az egész utat azzal javították jópár helyen. Nem halálos :), de oda kell rá figyelni, kicsit óvatosabban menni és nem lesz semmi baj vele.
Szerintem nagyon hegyest még nem érdemes, mert ki tudja, milyenek az útviszonyok, akár 2 hét múlva is. De jó kis dimbes-dombos-kanyargós-kisfalus-váras esetleg?
Egyszer elküldtem a tavalyi 24 órás útvonalát, ennek az első és utolsó szakasza szépen összeköthető és éppen megfelel a fentieknek. Kb 270 km-es karika és egy Hősök tere 10 órás indulással, mondjuk 1-1,5 órás hollókői várnézéssel, szendvicsezéssel késő délutánra abszolválható szerintem(a zőőd csíkkal jelzett):
Felőlem lehet hegyvidék csak ilyen első meneteknél még hideg van fent méginkább, valamint a hideg beton és gumi vajmi kevéske kapcsolata nem indokolja a csapatást. Én ilyenkor még lassabban óvatossabban megyek mint melegben.
De felőlem legyen bármi.
Az indulás kb 10,00-kor lesz hogy mindenki odaérjen valamint 8-10-ig sokat melegszik az idő!
Remek gondolat a közös gurulás már nekem is viszket a s-em.Útvonal bármerre mehet,csak hegyvidék legyen.Mivel én Szegedről indulok a találkozó 10 óra körül legyen Bp-en.
Korábban arról agyalogtunk, hogy legyen minden hó 1. vasárnap. Ez márciusban ugyebár nem reális. Szerintem még 13. sem lesz beszámítható. Esetleg a következő? (az márc. 20.)
Nekem mindegy hová megyünk. Esetleg egy Börzsöny-Cserhát, hollóköi várral?
Vazze, ezt a tempót amit a fórumon diktálsz nehéz követni, ebből következtetve neked inkább egy R1-et képzelnék el mint a Varaderót. :o)))))
Még csak két napja csücsülök Prágában, de már alig győzöm visszaolvasni a fórumot. Itt gyönyörű az idő, de a Cseh motorosok igen műanyagok, mert még egyet sem láttam az utcán.