Futárban is úgy van. Ha igaz, akkor biztos meg is van az oka. :) De vajon mitől ilyen különleges a 641? Talán ő lehet az ötszázadik újonnan beszerzett kocsi a cég bpi üzemében?
Konkrétan buszos pólóról nem tudok, de a cég logójával ellátott cuccokat már láttam. Szerintem írj egy levelet a vt-arriva@vt-arriva.hu címre, és megtudod. Csak aztán oszd meg az eredményt velünk is. ;)
Érdekes dolog ez a 68-as. A 2000-es évek derekán rendszeres volt a zsúfoltság, az utaslemaradás Újhegyen, a Sibrik Miklós úton a szóló buszokról. Ebben közrejátszott talán a Jászberényi út okozta egyenetlenség is. Mindenesetre a frissen megválasztott XVII. kerületi polgármester és egyben fővárosi képviselő talán első sikereként harcolta ki a 68-as csuklósítását 2007-ben, jól lehet a problémás szakasz nem a XVII.-ben volt. (Volt akkor betétjáratos elképzelés is, ami a felüljáró előtt visszafordult volna.) Úgy tűnik, azóta konszolidálódott a helyzet, kedvezőbb a forgalom lefolyása, változtak talán az utazási szokások is. Én csak a külső szakaszt látom, ott valóban laza a forgalom, nem tudom a Kö-Ki környékén mi a helyzet. Nehéz visszalépni, ezt csak fokozatosan lehet megtenni, vasárnapi, mostantól már szombati szólósítással is.