Szép jó napot mindenkinek! Szeretnék olyanban segítséget kérni, hogy hogyan tudnám a 2004-es évjáratú superb első króm maszkjában lévő emblémát levenni?
Sajna már a védő réteg felpattogott rajta és a festék is kopik, így rendeltem hozzá egy utángyártott emblémát, de nem szeretnék kárt tenni a króm maszkban vagy bármiben.
HeLo! A segítségeteket szeretném kérni! Skoda Superb 2006 pd tdi 140 le, autóm van. Sajnos tönkre ment az olajszívattyú modul. Ahogy elmondták 3 db fogaskerék darálta szét egymást. És ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy hol tudnék ilyen vásárolni akár bontó is érdekelne. Segítségeteket előre is köszönöm.
Már én is láttam és tényleg gyönyörű verda! Bármikor bevállalnám! Bár, az én céláram kb 1M-val de min 800 ezerrel alacsonyabb és nem is ragaszkodom (illetve fogok ragaszkodni) sem a 3 literes motorhoz, sem az automata váltóhoz, sem a quattrohoz. Ami nekem fontos, az egy navi, bt kihangosító, lehetőleg gyári, V6 TDI, elfogadható valós futás (max ilyen 100-150 ezer) és persze jó általános állapot...
Szerintem nincs azzal semmi gond, hogy védi a vélt vagy valós igazát. Hozzátok fordult egy kérdéssel, amire választ nem kapott, viszont alaposan körbejártátok a taxisvér nem válik vízzé vonalat. A taxisok, szerelők, felszolgálók átvágnak, a francia, és olasz autók rosszak, a nők nem tudnak parkolni...sokszor általánosítunk, és ez lehet valótlan, sőt sértő az egyén számára. Bigfoot002 engedd el, ez őket minősíti :) És kérlek ne vágjátok a fejemhez, hogy ez az első hsz-em...
Hát akkor én egy nagyon jó darabot foghattam ki, mert amit írtam az tényleg úgy van.
Azért elég egyszerűen lerendezted Pistike taxist! Ha ez így menne, akkor nem hagytam volna abba és királyság lenne az élet. Ha a szervizedben is így számolnánk, akkor ezer/óradíj bőven elég lenne, és ilyen tarifa mellett töbszöröse lenne a munkád. Mert hát mit fordítasz a melóra az idődön kívül? Ja, hogy van itt azért más is! Na de azt ne számold, mert azt csak te látod, a kedves kuncsaft nem! Egyébként honnan vetted a 390Ft/km-t? Ha ennyi lenne is kevés lenne, de jelenleg 280Ft/km. a díjuk. Minden normálisabb nyugati városban, álltalában egy kilóméter ára, a mindenkori 1 liter üzemanyag árával megegyező, plusz az alapdíj pedig a kétszerese, és a házhoz rendelt taxi nem megy egy klómétert sem ingyen. Nincs még egy olyan város a világon, ahol a taxik rendeléskor ingyen álnának ki, csak Budapesten.
A költségek teljes listáját nem igazán szeretném felsorolni, csak egy párat, hogy lássál egy kicsit bele a dolgokba.
Azért, hogy egy cég neve alatt tudjál dolgozni havi 60-120 ezret kell fizetni. Cége válogatja. És ezt akkor is, ha beteg vagy abban a hónapban, vagy bármi más miatt nem tudsz dolgozni. Ezért az összegért kapsz a rendelésekből, de darab garancia nincs, tehát ha nincs szerencséd és a környékre ahol épp vagy nincs semmi renselés, akkor így jártál, mehetsz haza és majd próbálkozhatsz holnap.
Aztán a Pistike napi 200Km-je sem nettó km. ám. Milyen jó is lene, ha kimenne és már a kapuban beülne valaki és este pedig ugyan ott szálna ki. Aztán egy rendelésnél sem kell ám a kényelmes emberkéért elgurulni, még véletlenül sem. Szóval az a 200km. nettóban olyan 100-130km. csak. Ráadásul nem mennek ennyit. Inkább csak olyan bruttó 140-150-et. Ez havonta 150 ezres költség.
Aztán TB, Nyugdíj járulég, SZJA, Iparűzési adó. Évente vizsga, megbontásos vizsgálat, Taxióra hitelesítés, biztosítás, kötelező biztosítás, droszt használati engedély, ...stb. és még sorolhatnám. Ez így kb. havi szintre lebonta, 100 ezer. És jön a legfontosabb az autó. Havi szintre lebontani nehéz, de ha az olyan igényes embert veszem alapul mint amilyen te is vagy, akkor mondjuk minimum egy Superb-et kell venni. Aztán az igényesség nem fullad ám itt ki! Olyan kell amiben minden kényelmi dolog benne van ám! Ja és legyen ám lehetőleg kombi is, hogy az Ikea konyhabútor is beférjen. Menyi egy ilyen mastanában? 8 milla? Legyen ennyi. (és ennek nem megy ám fel az értéke mint egy ugyan ennyiért megvásárolt műhelyé!) 6-7 évig használja Pistike. Akkor ez mennyi is havonta? kb. olyan 100 ezer.
Bocsi, majdnem kifelejtettelek téged, mint szerelőt. Ez is egy jelentős tétel, csak havi bontásban nem lehet megjeleníteni, mert van, hogy hónapokig nincs probléma, aztán egyszer csak elindul a lavna.
Lehet nagy általánosítás, és nyilván nem mindegyikre igaz, de Debrecenbe vannak az országban a legzsiványabb nepperek. Én kétszer jártam meg potyára, egyszer saját részre egyszer ismerőssel. A hirdetések korántsem tükrözik az autók állapotát, magyarán szart adnak, és még drágán is.
Ez az autó majdnem a legdrágább az országban, de cserébe messze a legócskább. A leírás nem stimmel, koszos, hiányos, karcos, ez+az nem működik. Én marha kocsikáztam 500 km-t.
Na így lett mégis fekete. Csodálatosan néz ki lepolírozva, de ennek ellenére sem lett kedvencem a fekete.