Keresés

Részletes keresés

Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.01 0 0 42814

Csakis a Straus !!! Abból is a PIROS, mert az az IGAZI !!!

Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha még két éve is a JOBBIK Husqvarna olaj, az XP is csak rész szinti lett volna. Persze attól még lehet (volt is) jó !!! Aztán meg mintha arról lett volna szó, ment az a 343R nem kicsit. És szerintem több, mint 10 év alatt alaposan hajtva már nem biztos, hogy újszerű.

Előzmény: Bandibácsy (42813)
Bandibácsy Creative Commons License 2015.09.01 0 0 42813

Persze csak kíváncsiságból kérdem.Érdekel ,hogy ilyen sok év tapasztalattal amiből feltehetően jó és rossz is van egyaránt mely tipusnak szavazol bizalmat?

Előzmény: Bandibácsy (42812)
Bandibácsy Creative Commons License 2015.09.01 0 0 42812

Értem a dolgot.És mi lesz,van helyette?

Előzmény: kavicsos64 (42809)
kriszbon Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42811

Na igen, mert ott azért írnak 25-öst, mert esetleg az olaj minősége olyan vagy rosszabb mint az arol 2t-nek. :-)

Azok a gépek meg nem igazán nevezhetők minőséginek(ne vedd sértésnek) hogy tűrnék a rossz minőségű olajból kevert benyát, mert rövid úton feladnák a harcot(sokszor még a jó olajjal is azt teszik).

 

Egyébként azt a használatit kapod szinte az összes ilyen típusú géphez, esetleg kicsit átvariálják.

Azok a gépek nem márkák, csak ráragasztanak egy bármilyen nevű címkét.

Előzmény: _Titkos_Eva_ (42808)
kriszbon Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42810

Persze hogy szabad kérdezned. :-)

Ja hogy válaszoljak is. :-))

 

Nos én egy ideje ezt használom 1:40-1:45 körülre keverve, és elég jónak tartom.

 

http://www.formula3000.hu/shop/moto-tech-p-1809.html

 

Használtam előtte egy ideig ezt, csak ugye drágább mint a másik(felénk még jobban), ráadásul nem színezett.

 

http://www.formula3000.hu/shop/repsol-repsol-moto-competici%C3%B3n-p-4636.html

 

Még előtte meg a 2T AGIP-ENI I-RIDER SCOOTER TOP olajat használtam, de az sem színezett, felénk meg akkor 2800 körül volt az ára.

 

Az Elf olajból meg rendelek alkalmanként 5-6 lityit egyéb mással együtt, így nem annyira sokra jön ki.

Előzmény: Kapa bácsi (42807)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42809

Hát mást nem is tudtam volna használni ,mert csak egy husi kereskedés van ,és amig drága nem lett az xp olaj addig az ment bele ! Én már vagy húsz éve motoros kaszálok ,felénk nekem volt az első a faluban ! Két stilt ,és egy solot már elnyűttem !

Előzmény: Bandibácsy (42805)
_Titkos_Eva_ Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42808

Egyébként a gond már a használati utasításnál kezdődik, mert az meg 25-ös keveréket ír.

Legalábbis ezé a típusé. Most direkt át is lapoztam, egy árva szó nincs 40-es keverékről. De az angol nyelvű részben szintén nincs, még csak nem is fordítási hiba. Szóval ha a tapasztalatlan kezdő (mint én :-) ) felhasználó azt követné, az is baj lenne. :-)

Előzmény: kriszbon (42806)
Kapa bácsi Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42807

Szabad kérdeznem Te milyen olajat használsz,és milyen arányban?Ma vettem olajat,és az Unixnál Maistertail Synt 2T olaj volt azt kaptam 2200,Ft-ért,holnap kipróbálom milyen 1:40-ben szoktam keverni.Gyerttyát is vettem NGK-t én mindig ezt használom a gépeimbe,nekem ez bevált.

Előzmény: kriszbon (42806)
kriszbon Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42806

Jól mondta a szerelő, maradj is a 40-es keveréknél.

A dobozra nem azért van ráírva az 1:50 hogy mindenki olyanra keverje, hanem lehet olyanra is, amennyiben a használni kívánt gép leírásában az szerepel.

Épp elég baj, hogy nagyon sokan a flakont nézik és az alapján keverik be, nem pedig a használatit amiben leírja a gyártó, hogy milyen olajból hányas keveréket használjon a lúzer felhasználó.

Ezért van annyi megragadt, besült motor, amire aztán azt mondják hogy ez mááá milyen sz@r egy gép, és telefröcsögi vele a "világot" holott ő volt az idióta.

Előzmény: _Titkos_Eva_ (42802)
Bandibácsy Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42805

Hogy egy évtizede szolgálatot teljesítő kasza ára lehet 100eFt azt mondjuk elhiszem de azt ,hogy ezen idő alatt csak full szint olajat kapott azt semmiképp.Persze nem mondom,hogy lehetetlen .

Előzmény: kavicsos64 (42801)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42804

hello

ha jó a gép akkor megoldható vele szerintem , de elsőnek vagy átkel ,de inkább damilossal levágni mert ha törmelékes vagy van benne valami kemény dolog akkor késnek annyi seperc alatt.

de a mostani 4 ütemű motorok felejtősek ,én próbáltam töltést vágni, de szerencsére csak próba volt és nem vettem meg. viszont a 2 ütemű mf-70 az bírja minden gond nélkül.

Előzmény: _c_ (42803)
_c_ Creative Commons License 2015.08.31 0 0 42803

Hali!

Alternáló fűkaszát még csak képen látam, ezért kérdeznék olyat aki ismeri eme ördögi szerkezeteket.

 

Egy domboldalon lévő >2000nm-es telek megvásárlásán gondolkodom. Sok gyümölcsfa van benne, de lenne jócskán kaszálni való terület is. A talaj egyenetlen, szerintem a 70-80mm-es vágásmagasság miatt az önjáró fűnyíró igen gyakran elakadna.

A domboldal a legmeredekebb részen talán 20-25 fokos lehet.

 

A kérdésem, hogy domboldalon ezeket az alternáló fűkaszákat mennyire lehet használni? Jó fizikummal nem reménytelen, vagy teljesen felejtős kategória?

A fűkaszán lévő benzinmotor kenése vajon milyen, ha pl. 25 fokos szögben megdöntve járatjuk?

 

 

Thx?

_Titkos_Eva_ Creative Commons License 2015.08.30 0 0 42802

Köszönöm a segítséged!

Meg fogom próbálni, ha legközelebb be lesz indítva.

Szerintem a gázbowden nem jár szorosan, hogy mennyire kell feszesnek lennie, nem tudom, de szerintem jó.

Az előző beírásról jutott eszembe, azt elfelejtettem írni, hogy 40-es keveréket használok, (a szerelő szerint is az a jó) ilyen olajjal: 

 

Erre rá van írva, hogy 50-esre keverjem, erre rá is kérdeztem a szerelő szerint maradjak a 40-esnél. :)

+ még annyit mondott, hogy arol 2t-t semmiképpen ne használjak. :-)

 

Előzmény: kriszbon (42797)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 42801

Úgy döntöttem eladom a 343 r kaszámat ! Az ára 100 000 ft. Működőképes ,de nem ártana egy átvizsgálás ,valami megbizható szerelővel ! Csak 98 benzinel volt üzemeltetve ,és ful szintetikus olajjal ! 9 éves a gép !

Hentes papa Creative Commons License 2015.08.30 0 0 42800

Most mit vársz egy tacskós alkalmazottól?

Szerintem van annyi szakértelme a kaszákhoz,

mint nekem a műkörömépítéshez.

 

Előzmény: kacsaXD (42798)
kacsaXD Creative Commons License 2015.08.30 0 0 42799

Al ko

Előzmény: kacsaXD (42798)
kacsaXD Creative Commons License 2015.08.30 0 0 42798

Minap a Tescoban , pont előttem vittek vissza egy, két napos Al ki fűkaszát. (nagyot) A srác elmondja a problémákat, (nehezen indúl, melegen egyáltalán nem, lassan pörög fel stb...) Az eladó megjegyzi ilyenkor az szokott lenni a probléma, hogy a vevő nem jó keveréket használ...

kriszbon Creative Commons License 2015.08.30 0 0 42797

Azon a kicsi csavaron szerintem akkor próbálj meg állítani, mikor már bemelegedett, mert azt írod akkor forog.

De ne sokat, csak annyira hogy épp ne forogjon a fej, mert lehet akkor meg hidegen eltűnik az alapjárat.

 

Ha a bovden feszességen is kell állítani, akkor a másikon előfordulhat hogy megint kell tekerni, csak esetleg befelé.

Amúgy nem jár szorosan, feszesen a gázbovden?

 

A másik csavart amit írtál hogy nyélgázon állított a szerelő(rugó van alatta), azt inkább szerintem te ne piszkáld, mert el lehet szegényíteni a keveréket, és az nem egészséges a motornak.

 

A szimering végett is foroghatott nagyon javítás előtt, de ha most nem sikerül összehozni rendesen a beállítást, akkor lehet más gond is a karbinál.

 

Majd próbálj állítani, és kiderül a dolog.

Előzmény: _Titkos_Eva_ (42796)
_Titkos_Eva_ Creative Commons License 2015.08.30 0 0 42796

Köszi! (A többi választ is köszönöm!)

Megnéztem, azon a csavarom, amit írtál még lehet valamennyit kicsavarni, de már nem sokat.

Nem tudom mikor lesz beindítva (gondolom beindított állapotban kellene csavargatni, mert amúgy honnan tudom megáll-e a fej :-) ), most azért nem bányászom ki. :-)

Amikor utoljára be volt indítva, rögtön indítás után nem forog még, vagy épp csak mozdul kicsit a damilos fej, valamennyi használat után viszont forog. Nemrég volt egyébként főtengely szimering (remélem jól írom) csere,

mert a csere előtt is ez volt a baj, csak akkor őrülten forgott a fej :-) majdnem úgy mintha adnám a gázt. A szerelő szerint akkor az volt a gond, de már elvileg azt kicserélte, így az már jó. A csere óta egyszer lett használva.

Előzmény: kriszbon (42795)
kriszbon Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42795

Először csak az alapjárati csavaron próbálj meg állítani.

A felső képen jobbra az alsó kicsi csavaron tekerj kifelé.

Ha ezen már nem lehet állítani, visszább venni, akkor lehet még variálni a másik oldalon a bovden feszességgel is(itt van kontra anya amit előtte fel kell lazítani.

 

http://www.bulimoci.hu/index.php?act=termek&id=1406&page=7

Előzmény: _Titkos_Eva_ (42792)
Hentes papa Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42794

Azt nem tudom, hogy a straus-okon van e jelölés.

Szerencsére nem volt dolgom velük. :-)

 

De elméletileg lennie kellene egy ,,T" jelzésű csavarnak.

Ezzel állítod az alapjárati fordulatszámot.

Itt addig kellene visszavenni a fordulatból amíg meg nem áll a damilfej. (óramutató járásával ellentétes irányba kellene tekerni)

Akkor van baj ha nem lehet úgy beállítani, hogy megálljon a fej de ne álljon le a motor.

 

 

Előzmény: _Titkos_Eva_ (42792)
bakbéka Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42793

Állította a alapjárati és a levegő csavart.

Előzmény: _Titkos_Eva_ (42792)
_Titkos_Eva_ Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42792

Köszönöm a segítséget, de ezt kicsit részletesebben leírnád?

Mármint hogy konkrétan hogy kell csinálni. :-)

Amikor a szerelő a 2 csavart állítgatta, azokkal mit csinált? 

Előzmény: Hentes papa (42791)
Hentes papa Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42791

Az alapjáratot kellene lejjebb venned.

Most olyan magas az alapjáratod, hogy eléri a kuplung kapcsolási fordulatszámát.

Ha visszább veszel az alapjáratból meg kell szűnnie a problémának.

Előzmény: _Titkos_Eva_ (42790)
_Titkos_Eva_ Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42790

Sziasztok! :-)

 

Straus fűkasza beállításhoz szeretnék segítséget kérni!

 

Azt hogy kell beállítani, hogy üres járatban, amikor csak meg a motor, de nem vágok vele, a damilos fej ne forogjon?

Amikor a szerelőnél volt, láttam, hogy 2 kis csavaron is állít, amikor az egyiket forgatta, akkor a gázadó gomb kallantyúja mozgott. A másik kis csavar állításánál olyan volt, mintha teljes gázt adott volna, és úgy csavargatta ide-oda. :-) Amikor beállította, akkor jó volt, de mostanában megint forog alapjáratban. Azt olvastam, hogy alapjáratban nem szabad forognia a damilos fejnek. Jó lenne, ha én is meg tudnám csinálni, és nem kellene ilyennel a szerelőhöz szaladgálni. :-)

Köszi ha segítenétek! :-)

bakbéka Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42789

Helló!

Figyi nem a gyertyával volt nekem a bajom.Hanem azzal,hogy elkezdtem vele vágni pörgött az rendesen de azt vettem észre ha vissza engedem a gázt és és alapjáraton megy a motor pár másodperc után ha tökig odahúztam neki hallhatóan jobban pörgött mint azelőtt mielőtt alapjáraton pihentettem volna.

Úgymond egy ideig vág normálisan mondjuk 3/4 vagy fél gázzal visz mindent.

Utána már azt veszem észre,hogy teljes gázzal viszi ha nem jár alapjáraton pármásodpercig.

Pedig ugyan ott ugyan azt vágom vele.

Még azt is észrevettem néha az alapjárata élénkebb lesz ha a földön elindítom és a karabinerre felrakom. de ez csak 1-2 másodperc.

A másik meg az eladó azt mondja jó ez a kasza,de látható hogy az egyik csavaron az üzemanyag szabályzón állított holott ezt nem mondta!

Itthon kivettem a gyertyát és és a gyertya barnára van kiégve!

Ott a boltban meg játssza az agyát,hogy semmi köze sincs a gyertya színéhez,hogy hogyan pörög ki a motorja!

Ha nincs köze miért állította be,hogy több üzemanyagot kapjon?

Vagy ha állít rajta miért játssza az agyát és miért nem mondja meg,hogy állítottam rajta remélem jó lesz.

Hidd el nekem az a fickó egy flegma f@sz!

 

Előzmény: apii (42788)
apii Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42788

Ezen a gyertyán ne aggódjál! Én hozzá nem nyúlnék ha jól indul, és megy a gép.Ez az őzike szín is kicsit túl van ragozva. Ha melegbe kipörgeted a gépet egy órán keresztül más lesz a színe, mintha alapjáraton hetyegteted félórát.Ha megy normálisan, jó az! Szerintem!

Előzmény: bakbéka (42750)
bakbéka Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42787

Oké:))

Ennek örülök,hogy nincs harag:)

Előzmény: Gypsy56 (42784)
zsoca26 Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42786

Ne, sajnálom,csak kímélem.... :)

Előzmény: Törölt nick (42780)
zsoca26 Creative Commons License 2015.08.29 0 0 42785

Hátul van 2 csavar a karbin azokon kell állítani.

De az neked kel kitapasztalni,hogy jó.

 

Előzmény: bakbéka (42779)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!