Hat a fene tudja miert nincsen mert talan nem folyamatos utkozesre terveztek a motoros sisakot. Hanem csak egyre de azt minden korulmenyek koztre. Meg a foci sisakban alando utkozesek vannak es a G terheles is kisebb.meg lehet ilyen legparnas dolgok a 100e feleti motoros sisakokban van. Vagy nem tudom.
Nagyobbik fiam élsportoló. Amerikai foci. A sisaktól lefelé minden riddell. Csak a cipóje nike. Jobb cuccavan , mint a motoros holmijai. Csak egy kérdés: miért nincs légpàrnás sisak motorra? Fiam a meccsek előtt felveszi, és magára fújja. Tökéletesen fogja, mindezt százezerért. Nézzétek meg a neten. Riddell. Mell-vállvédője is jobb, mint a ruháink.
Igen kin vagyok. Hiabba veszek mas keszuleket azon sincsen ekezet mert mind sved abc van. Abban meg ezek az ekezetes dolgok vannak ö ä å ennyi.szoval huzod az igat megint mind allat egyszer bele rokkansz. En meg a napot lopom csak szinte.
Vegyél már egy nyomorult tabletet. Még mindíg olvashatatlan vagy. Filléres cucc mostanság, de ha reám hallgatsz, 9-est vegyél. Ha nincs vifi a közelben, vehetsz mobil vifit, de vehetsz telefonkártyás tabletet is. Már hónapok óta használom, kiváló böngészésre. Pici, könnyű, gyors. 7-essel kezdtem, az is használható, de kifolyik a szemed. Filléres csuda kiegészítők vannak hozzá. Nézz utánna, ha megkérhetlek. Nem fogsz csalódni. Ha vírust kapsz, akkor simán, 3-perc alatt újraindítasz. Ügyes cucc netezni, de mint mondtam rengeteg olcsó kiegészítés van hozzá. Én szeretem. Jelenleg a laptopomon áll a pici karácsonyfám.
Csakis scarát ajánlok, mert alkatrész az rendesen van hozzá. A piggio- blokkot a bal oldalon ismered fel, a nívó-pálca alatti olajhűtő bordákról. Rotaxot ne akarj, rá fogsz fizetni. Nagyon finom műszer, és épp darabot nehéz kifogni. Nagyon vissza kell lapozni, majdnem két évet. Ott vannak a képek, mikor ripityára szedtem egy 200-as piaggio blokkosat. Úgy tudom eladó. Karcmentes, pöpec. Nincs igazi tipushiba. Inkább a sisaktartó hiánya a gáz. Nyáron vacak a hűtés, de ezt 10-perc alatt, egy500-forintos kapcsolóval orvosolni lehet. A nagy kerék miatt, csakis ajánlani tudom. De! Vigyél magaddal hozzáértőt, ha mész vásárolni, mert könnyen bele lehet nyúlni egy betegágyba, és akkor repkednek a tízezresek.
Sok a meló, fejlődött a fogcentrum, ahol dolgozom. Idejön a külföldi hétfőn, és pénteken teljes fogazattal távozik. Logisztikai kihívás. Szeptemberi frontális balesetemnél 1-hétig 3 kollégám csinálta helyettem, míg kórházban voltam. Szerelésből is csak a pici munkákat vállalom, mert egyedül lakni kemény. Ha vanidőm, akkor meg a gyerekeim a fontosak. Te még kinnt vagy?
Robogó vásárlás előtt állok és nagyon szemezgetek a 200-as scarákkal(illetve 4 utemu hexagonnal és forsight-okkal is,de a scara az ami a legközelebb áll hozzám) :) Kérdés,hogy a rotax blokkoknál mire kell figyelni illetve ami már piaggio blokkal szerelt azt miről ismerem meg és mennyivel megbízhatóbb?Illetve vásárlásnál milyen tipusspecifikus hibákra figyeljek?Válaszotokat előre is köszönöm!Üdv.:Tamás
Azért még Szere véleményét hallgasd meg, igazi szaki. De inkább a 2-ütem, és az olaj, minthogy egyszertúl sokat, vagy keveset töltesz majd a 4-ütemübe, és vége a dalnak.
125-ös burgmant adtam el, 12.000 km-el. Ha különbözetizni akarna már arra is megtehette volna. Igaz kiskerék, de abban a komplett hétvégi bevásárlás elfér.
Csak arra kell, hogy munkába járjon a 7 személyes kisbusz helyett... Végsebesség meg bővel elég a 40 km/h:
- az úton is annyi a megengedett és sűrűn mérnek
- ha kétszer annyit menne, akkor 2 percel érne le hamarabb...
A 4t ennyire szerviz igényes? (szerelni tudok, de nem feltétlenül akarok...)
Vagy vegyél 100-as kis scarát. De! Oda fogja magát pancsolni, mert nagyon megy. Simán kiállnék a tuningolatlan MZ-m ellen. De így, tuningoltan is ott lennék mellette. Mindezt egy picike, pehelysúju mocival. Gondolkozz. Minek a végsebesség?
Lapozz vissza, vagy másfélévet, találsz képeket rendesen rólam. Akkor még a leóm rendszáma volt a nick nevem UCB 444. Csakis fekvő minarelli blokkal gyártották a kétütemüeket, de Szere majd kijavít. Valamiért hamar abbahagyták a hátsó-tárcsafékeseket. Rejtély.
Még valami. 4-ütemüt ne akarj, mert amennyit megspórolsz a 2-t olajon, azt sok idegeskedés árán, akár többszörösen is ott hagyod majd a szerelődnél. Hallottam már, hogy 2.5-literrel el lehet járni egy minarellivel. Nekem nem jön össze. Igaz nekem mindíg rohannom kell. Megeszi ha kell az 5-6 litert is, dehozzáteszem, hogy ez nyél gáz, futártempó. 30-ezret elmegyek kisgenerállal. 80-ezernél nagy generál, de az is csak egy nap. Kis generál kb 12-20-e ft, márkafüggő. Nagygenerál az más, olyankor már kerékcsapágyak, hajtókar, kihajtás....stb is benne vannak, kb 60-e ft. Valamint a scarák nagy betegsége a rugóstagok. Viszont amit kapsz a pénzedért elnyűhetetlen, nagykerekü minarelli.
10-éve hajtok scarákat. Mint futár, sokszor 300-km naponta a városban, minden napszakban, bármijen időben. Állapot függő a dolog, de csakis ajánlani tudom, hiába nincs sisaktartó. Végsebességet egy 70-es hengerrel, és egy másik áttételezésü hátsókerék-kihajtással fogsz elérni. Illetve malossi-vario szettel.De alapból mennek 70-80-at. Minek gyorsítani? Rövid ideig gyártották a hátsó tárcsafékeseket. Nincs igazi válaszom, látni kell, mijen az állapota. Ha karban tartod, semmi bajod sem lessz vele. A lámpa az gyenge mindegyiken, még a mai tipusokon is. Egy a lényeg, hogy csakis kétütemü, minarelli-blokkosat keress. Lehet az 1998-as is, nyugi, semmi baj, filléres a generál. Csak injektorosat ne vegyél, mert csúnyán ráfizetsz.
Csak sikerült magamévá tennem. Kontrasztrugós a drága, és így mászkált vele az előző gazdi, mert én más motorját sosem próbálom ki, amikor szerelem. Órája csal. Simán 100-al megyek, mikor 85-öt mutat. Mivel km-elszámolásban vagyok, mint futár, nekem ez gáz, meg kell, hogy oldjam. Egy két kisebb apróságtól eltekintve teljesen rendben van. Tudtam kitől veszek mit, ezért hamar, mindössze egy sms, és egy telefon volt. Defektem már volt, persze 24.-én.