Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
BAN-267 le lett selejtezve rendszám nélkül áll a telepen eladó aki akarja megveheti.Rajta kivül még van 2db 256-os is ami eladó illetve egy 280-as csuklós is tartósan leállitva.
Rendszám: BAN-267 Gyártmány: IKARUS Típus: 260.06 /97 FŐ/ Szin: OKKERSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Azon is el lehet gondolkodni, miért nem az Észak-Magyarországi régió (Heves, Nógrád, Borsod) lesz egy cég, és hogy jön képbe a Jászkun Volán... segítek. A Borsod vezérének egy másik céget ígértek, Hajdúval és Szabolccsal megtoldva. Le van ez játszva az emberkék között profin....
A régi buszállomás jobb fényviszonyok között a város közepén jól megközelíthető helyen volt...
A mostani buszpu alig alig fotózható.
A buszokba benn ül a személyzet még kiállási időbe is.
A régi Kossuth téri állomáson meg még pár percre is elhagyták a fedélzetet, akkor lehetett sofőr nélküli képet csinálni.
Anno régen sok volt a 266 os kocsi, megértették, hogy az már történelem, így nem szóltak érte ha valaki megörökíti.
Nekem mondjuk a megmaradt "hatvanis csigacsíkos" festésű kocsik tesznek az egy másik kor, ez a mostani csak fehér illetve alul sötétkék felül fehér szin kevésbé teszik.
Tudom anyagi okok miatt is álltak le az igényes csigacsíkos festéssel, de az annyira egyedi volt, hogy kár érte hogy nem tudták folytatni, a megmaradt autókon örülök, hogy megmaradt.