Keresés

Részletes keresés

Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42873

Le hát, mert túldúsul. A szívató lezárja a szívótorkot, megfolytja a motort.

Előzmény: bakbéka (42872)
bakbéka Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42872

És Gypsy56 még startgázon is leáll,ha ráadom a szívatót!

Szerinted ez normális így?

 

Előzmény: Törölt nick (42871)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42871

??

Előzmény: Törölt nick (42852)
dagatt83 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42870

A rugó az most lett cserélve mert az előző eltört a magas hőre gyanakszom de lehet hogy én tévedek.de amikor az ember kezét megégeti ott nem 50 fok van.

Előzmény: Jaccy (42868)
Jaccy Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42869

Hála az égnek, hogy 2015 -ben egy fórumban nincs szerkesztés gomb... Most nézem full gázról van szó...

Előzmény: Jaccy (42868)
Jaccy Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42868

Hali!

 

Többek közt a főtengely is ad át hőt, valamint ha túl magas az alapjárat/gyenge a rugó a kuplungban és kosztat folyamatosan, és attól is melegszik.

Előzmény: dagatt83 (42867)
dagatt83 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42867
Mitöl forrósodhat a kuplung egy fükaszánál mert a napon is álva forró amikor meg megy akkor aztá izzik full gázon mit lehet tenni elene?
bakbéka Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42866

Bocs ha érthetetlen volt a kérdés.

Arra voltam kíváncsi,hogy direkt el lehet-e cseszni azzal a motort,hogy több üzemanyagra van állítva!

Tehát többet kap mint amit eltud égetni.

Gondolom el lehet,de akkor meg nem pörög ki a motor.

Igazam van?

Előzmény: Gypsy56 (42865)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42865

Ha alapjáraton ráhúzod a szívatót, LE IS KELL állnia. A kérdés többi részét meg nem értem. Lehet úgy állítani a karbit, hogy teljes gázon nem tudja elégetni AZ ÜZEMANYAGOT. De csak az olajat??? Azt szerintem pl úgy tudod "állítani", hogy teleöntöd olajjal.

Előzmény: bakbéka (42864)
bakbéka Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42864

Én meg arra lennék kíváncsi,hogy a múltkori szervizes sztorinál a szerelő állított több a keverék mennyiségét befolyásoló csavaron kijjebb tekerte tehát többet kap!

Alapjáraton a szívatót nem tudom teljesen ráadni mert akkor leáll.

Szerinted lehet annyit állítani a porlasztón,hogy már a motor teljes gázon sem égeti el tökéletesen az olajat?

A levegőcsavarját nem babrálta 1:50 keveréket kap és mint ahogy írtad kipörgetem teljesen ahogy csak kitud pörögni úgy kaszálok vele.

Előzmény: Gypsy56 (42863)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42863
Előzmény: Gypsy56 (42862)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42862

Évekig azt használtam (ráadásul a régit, nem azt, ami akkor még az XP olaj volt), nekem bajom nem volt vele. Aztán meg ebből az olaj dologból kialakult hisztiben is az volt a véleményem, a Husqvarna csak tudja mi a jó a gépeihez, és nem ajánlana rosszat. Tudom, most jön a piros Stihl. De ugye azzal NAGYON sokat mentek a régi stihlek hiba nélkül, az újakhoz meg a Stihl se azt ajánlja.

Előzmény: omegaplayer (42861)
omegaplayer Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42861

Gypsy56 akkor a Husqvarna 165rx-be végülis jó az LS+ olaj ? Nem akarok ezen rágódni, és érdekelne a véleményed mindenképpen ...

Előzmény: Gypsy56 (42860)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.03 0 0 42860

Az a baj, hogy kevered az adatokat. Nem mindegy a végfordulat, vagy terhelésen mért "munkaponti" fordulat. Ha a mostani husik típustábláit nézed, érdekes dolgokat találsz.

Motor adatok Lökettérfogat 45,7 cm³ / 2,8 cu."

Teljesítmény 2,1 kW

Maximum fordulatszám 9000 ford./perc

http://www.husqvarna.com/hu/products/545rx/#specifications

Na most akkor ????

Előzmény: kavicsos64 (42855)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42859

Na technikai KO-t szenvedtem !

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42858

Ugyan nem kasza,de már a 60-as években is forgott 14 000-et 2T motor.

50ccm-ment 200 km/h-val igaz sebességi világrekord volt.Tartott pár évtizedig,mire meg tudták dönteni.Az sem 3 LE volt.

Előzmény: kavicsos64 (42855)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42857

Ne beszélj már zöldségeket megint. Szerinted ez az 50 ccm-es motor 1965-ből mennyit forgott???

Előzmény: kavicsos64 (42855)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42856

ÉVENTE 3X mosod a 343 szűrőjét???

Előzmény: kavicsos64 (42855)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42855

Ez tetszik 30 éve is készitettek ilyen mocikat az biztos ! Csak nézz utánna hogy a fordulatuk mennyi volt ! És most mennyi ? Nekem a régi erdészeti könyvemben megvannak ezen műszaki adatok. De a nem túl régi 15 ével ezelőtti fordulatszám adatokból is tudok egyet 10500 pl, a 343R meg 12500. És ezekről is folyt már beszélgetés !  A 343F meg már 13500 ! Akkor a 30 évvel ezelőtti fordulatok , A husi verte kb a 8000 fordulatot is ! Úgy hogy lehet itt írni minden érdekes dolgot csak a fordulathoz jó kenés is kell ! De azért szeretném ha valaki megírná mi okozhat kokszot ! Főleg a mai gépeken amiken nem is lehet elcseszni a karbi beállítást mert le van határolva a csavarja ! A husik levegőszűrője meg szivacs általában ,és a retektől is elég távol van ,nem is tapasztaltam olyan nagy koszolódást rajtuk talán ha évente két három alkalommal szoktam kimosni benzinben de nem egy nagy mennyiség szokott benne lenni !

Előzmény: Törölt nick (42848)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42854

545rx

Karbiját nem tom milyen.

Előzmény: Törölt nick (42853)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42853

Üdv!

Milyen típus?

Ha Auto Tune karbis akkor nem kell.

Előzmény: Törölt nick (42852)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42852

Helló helló!

Új kaszát kell majd vinni karbi állításra?

És ha kell mikor?

Mer az üzletben nem mondták.

Köszi!

dr.szertelen Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42851

Igy valahogy

Előzmény: dokeee (42850)
dokeee Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42850

Ugyebár ez egy profi szerszám, tehát nagyjából úgy számolnék vele, hogy kb. 3X 0-ra amortizálódott :)

Előzmény: dr.szertelen (42843)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42849

"Csak bosszantó,hogy sokszor az olajra fogják,hogy azért sült be,kokszolódott össze.Pedig sok más miatt is lehet."

Tökéletesen igaz.

Előzmény: Törölt nick (42848)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42848

Amit még olcsóbban láttam az full szintetikus Mannol 2T olaj 1500Ft körül.De 300 Ft miatt nem kísérletezem.

Robogóba is az Eni megy.10LE  68ccm-ből,ami azért csak nagyobb igénybevétel egy olajnak mint egy 2-3 lovas fűkasza vagy 4 -5 LE fűrész.Legutóbb 330km ment bele 1 nap alatt.Lakotton kívül se nagyon előztek meg,illetve én többet előztem,mint engem.

Szóval ezekbe a kaszákba bőven jó egy márkás félszinti olaj,de aki full szintetikusat használ,csak jót tesz vele.Egy átlag kasza 2-3 LE 40-50ccm-ből.Ilyet bármikor készítettek 30 éve is.Milyen olajok is voltak akkor?

Csak bosszantó,hogy sokszor az olajra fogják,hogy azért sült be,kokszolódott össze.Pedig sok más miatt is lehet.

Előzmény: Gypsy56 (42847)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42847

Dehogy öntetem ki ! Nincs azzal baj semmi, és valóban full szintetikus. Lehet, hogy még Kavicsosnak is megfelelne !!!!

Nekem meg falura kabát alá megteszi a JASO FD Divinol is 1.300-ért. Ha a Stihl ráírta a nevét, meg a Dolmar is, olyan rossz nem lehet. ;-)

Előzmény: Törölt nick (42846)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42846

A Scooter 2T a félszintetikus,adatlapja írja is hogy szintetikus komponenseket tartalmaz.

A Scooter 2T TOP amit használok,ott írja az adatlap hogy szintetikus alapolaj.Fully Synthetic van ráírva.Mindenhol Fullszintetikusnak írják,e felett már csak a versenyolaj van,egyébként ez a "csúcs" 2T olajuk.

 

Szóval ne Öntesd ki velem kérlek! :-)

 

Előzmény: Gypsy56 (42844)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42845
Előzmény: Gypsy56 (42844)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.09.02 0 0 42844

Most jön a lényeg! Az ENI is csak rész szintetikus !!!

Előzmény: Gypsy56 (42842)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!