egyre inkább kezd kialakulni a szakértök köre akiket visznek a kocsi vásárláshoz és akik mindent észrevesznek,ugyanis már eltelt jo pár év hogy itt vannak a nyugati autok és szerelni kell öket,tehát egyre több a tapasztalat
van olyan hely ahol a 60 as évek beli 180 as kettö 3 merciböl vagy jaguáokrbol épitenek össze egyet egyet,láthatatlan varrásnyomokkal és nagyon drágán kelnek el,a kocsiknak már elöre megvan az uj gazdija és nem számit semmi
Ma voltam egy karosszériás helyen, és hoztak egy -idézem a lakatost- nepperautót :)
Amíg az autó kasztnija készül, valamikor bejön a laptopos ember, és vagy a helyszínen, vagy az óracsoportot magával véve "optimalizálja" az óraállást.
Nepperautók tipikusan min. 250e-t futottak, majd miután minden kész rajtuk, lesz bennük max 140e.
Mindig fiatal, sokat futott, itt-ott törött autókat hoznak hozzájuk, amik kint olcsók, és itthon rendeset lehet tépni rajtuk. Ja, és mindig a legolcsóbb javítást kérik :))
Általában ezek adják a hazai kínálat legalját. Mind árban, úgy minőségben is.
Rendszerint a második gombnyomásra nyit. Az elsőre a legritkábban. De másodikra mindíg. Ha röviden, ha hosszan nyomom. Már kiszereltem a kapcsolóját, pucoválás. Tiszta is volt, semmi nem változott. Simán jár, kattan rendesen, nem akad. Ez fennáll akkor is ha van másik ajtó már nyitva.
Mondjuk, ahogy nemrég nézegettem, a kiegyenlítő tartály csöve a hűtő legaljára csatlakozik. Na, én azt fogom lehúzni a hűtőről, ha le akarom majd engedni a vizet.
...vagy nem is a hűtőről, hanem a kiegyenlítőtartályról, és akkor szépen kibújtatom alul, és nem folyik szanaszét a víz, hanem szépen a csövön lecsurog.