Keresés

Részletes keresés

Airbus A320 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 17348
Köszi. én is innen probáltam ,de amikor megpróbálom letölteni az objektumokat átírányít az extra.hu -ra. ÉS nem tölti le.
Előzmény: tibitrain (17347)
tibitrain Creative Commons License 2009.12.29 0 0 17347
http://www.bvedreamteam.tvn.hu/html/palyak_nyers.html
innen lehet a ráskeveit leszedni. Van ott jármű is asszem...
Előzmény: Airbus A320 (17345)
tibitrain Creative Commons License 2009.12.29 0 0 17346
...és ez tud menteni olyan formátumba is ami jó bve-hez?
Előzmény: vasutasadam (17344)
Airbus A320 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 17345

Sziasztok!

 

Én nemrég kezdtem el játszani a BVE-vel. Kerestem hozzás HÉV pályát, találtam is egy Ráckeveit de nem tudom letölteni. Tudtok esetleg segíteni ,hogy BVE2,6 -hoz HÉV páyla és szerelvényt hol találok amit le is tudok tölteni?

vasutasadam Creative Commons License 2009.12.29 0 0 17344
GMAX modellező program, ilyennel, és ehhez hasonló programmal dolgoznak például a tervezők.
Előzmény: tibitrain (17342)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.29 0 0 17343
17316. hsz-ben van a válasz!
Előzmény: tibitrain (17342)
tibitrain Creative Commons License 2009.12.29 0 0 17342
ez valami objektumkészítő progi?
Előzmény: csuklo (17341)
csuklo Creative Commons License 2009.12.28 0 0 17341
Előzmény: tibitrain (17340)
tibitrain Creative Commons License 2009.12.28 0 0 17340
Csak így tovább!!! Meglátod sokkal könnyebb mint a járműépítés...
Előzmény: csuklo (17338)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.28 0 0 17339
Egész jó így elsőre, csak így tovább!
Előzmény: csuklo (17338)
csuklo Creative Commons License 2009.12.28 0 0 17338
Próbálkozok:
Kisember87 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17337
Sziasztok

A Google Earthban hogy tudok ívet mérni, azt is csak a vonalzóval tudom, vagy van benne egy másik eszköz amivel az íveket letudom mérni? Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
phontanka Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17336
Az .avi kiterjesztés is egy csomó fájlformátumot jelenthet. De azt hiszem .animated is volt már valahol az openBVE előtt.
tibitrain Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17335
:)
_szergej_ Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17334
És akkor mi van? Nem logikátlan, max. a te "logikádnak". A kiterjesztés nem "szabvány", senki sem stipi-stopizza le magának. Vannak jól megszokott kiterjesztések (pl. exe - jó esetben senki se fog egy html oldalt weblap.exe néven elmenteni) és vannak "általánosabb" kiterjesztések. Nézd meg pl. az OBJ vagy DAT kiterjesztést mennyi különböző program/formátum használja:
http://www.fileinfo.com/extension/obj
http://www.fileinfo.com/extension/dat

Ezek után nem értem, miért lenne "logikátlan", hogy a BVE (pl. BVE 3D) és a Blitz3D (Blitz3D) ugyanolyan kiterjesztést használ (mindegyik olyan felépítésűt, amilyet akar, ergo nem kompatibilis a két formátum magától értetődően)
Azt sem értem, hogy egy CSV fájl esetében miért nem jegyzed meg, hogy az Excel fájl? (valójában nem, de inkább köze van a táblázatos adatokhoz, mint a BVE-hez)

(Szinte már vártam, hogy megmagyarázod. Viszont kicsit unalmas is, hogy amikor a te tudatlanságod kiderül, mindig másra próbálod áthárítani, hogy az volt a hülye. Miért nem lehet leírni, hogy "igen, bocs tévedtem" vagy már a hülyeség leírása előtt is előbb utánajárni a dolgoknak?!)
Előzmény: Gothpaladinus (17332)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17333
És/vagy mert a kiválasztott szerelvény nem BVE 2-kompatibilis.
Előzmény: tibitrain (17331)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17332
Mondjuk ha azonos a kiterjesztésük, elég logikátlan az ilyen szintü eltérés...
Előzmény: _szergej_ (17329)
tibitrain Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17331
A runtime error 9 a területi beállitás miatt van?
tibitrain Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17330
Én is láttam már többször, hogy Gothpaladinus a B3D alatt a Blitz3d-t elmíti. Szerintem sincs semmi köze a BVE-s B3D-hez, de nem szóltam neki. Gondoltam, majd rájön...:)
_szergej_ Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17329
A Blitz3D-féle B3D-nek semmi köze a BVE-ben használt B3D-hez, teljesen más formátum (előbbi bináris, a másik szöveges). Mondjuk ott a forráskód, szóval aki késztetést érez magában, megírhatja az alapján a BVE-s B3D-be exportáló plugint is
Előzmény: Gothpaladinus (17328)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17328
Én rátaláltam az oldalra, így az egyszerűbb megtalálás érdekében linket teszek ide a programra (megjegyzem, a pluginek közt Blitz3D exporter is van, nem csak CSV!): http://chumbalum.swissquake.ch/ms3d/download.html
Előzmény: vasutasadam (17317)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17327
Szívesen! Majd a "vonalzó" funkciót használd benne!
Előzmény: Kisember87 (17326)
Kisember87 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17326
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, pontosan ezzek az adatok kellenek.
Előzmény: Gothpaladinus (17324)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17325
Pontosan.
Előzmény: phontanka (17322)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17324
Mármint hogy mit szeretnél lemérni? A pálya hosszát, magasságát, ívsugarakat, stb? Ha valós pályának akarod ilyen adatait lemérni, akkor a Google Föld programot javaslom méricskélésre.
Előzmény: Kisember87 (17323)
Kisember87 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17323
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, milyen programal lehet pályát lemérni? Úgy tudom, hogy van egy program amin le lehet mérni a pályák méreteit, és ez által a pálya a valóságközellib lesz. De ha hülyeség amit írtam elnézéseteket kérem. Nagyon szépen köszönöm.
phontanka Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17322
Viszont mivel kevés parancs van mindkettőben, nagyon egyszerű az átkonvertálás a szerkesztőprogram csere eszközével.
Előzmény: Gothpaladinus (17321)
Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17321
Sajnos ez így igaz, nem is meglepő, hogy jóval kevesebben írnak CSV-t, mint Blitz3D-t.
Előzmény: phontanka (17320)
phontanka Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17320
Remélhetőleg a konvertáló program majd tudja... :) De épp az ilyen byte-pocsékolás miatt célszerűtlen a csv objektumformátum, ugyanazt tudja, mint a b3d, de több karakter kell neki.
Előzmény: Gothpaladinus (17318)
vasutasadam Creative Commons License 2009.12.27 0 0 17319
Nem tudom, még nem próbáltam. De a konvertáló nagyon is jól működik. (modellező program -> csv), ennek eredménye február felé meg is fog látszani... :)
Előzmény: Gothpaladinus (17318)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!