"Egyébként nem varázslat. 15e-nként olaj, az fix."
Tudom, hogy ez flame veszélyes téma, éppen ezért csak annyival egészíteném ki, hogy: "vagy évente" De szerintem ha a megfelelő olajat használja és éves szinten olyan 25 ezer körül fut a verda akkor is elég évente olajat cserélni... (egyébként nekem mióta megvan a verda, Shell olajjal (direkt a WV konszernekhez való, régebben Helix Ultra VX, újabban AV-L) évente átlagban két alkalommal 30 ezer km futás után cserélek olajat...)
Csak szöveges van, táblázat nincs, de szerintem úgy szar, ahogy van, állítólag amit a (gyári) szervizprogram felhoz/javasol, az tökre más. Úgy 80-tól legalábbis.
Egyébként nem varázslat. 15e-nként olaj, az fix.
Aztán szerintem legkésőbb 2 évente levegőszűrő, legkésőbb 3 évente üzemanyagszűrő (ha szar helyen tankolsz, 2 évente), a fékfolyadékot mérjék meg műszerrel, de azt is 3-4 évente szokták cserélni, a hűtőfolyadék vita tárgya, én nem szoktam (eddig mindig előbb elfolyt :). Pollenszűrő érzésre vagy 1-1,5 évente, esetleg fixen szezon előtt
Vezérléscsere - ha nem mész sokat - legkésőbb 6 év után, az ~120e szokott lenni. Ismereten előéletű autón - ha nincs róla számla - akkor rövid időn belül, de legalábbis előrehozva szokták cserélni.
Szerintem érdemi különbség nem nagyon van... Inkább csak a 2008-as (vagy 2009-es?) modellévtől, mert ott a 120 ezres vezérlés cserét kitolták 150 ezerre...
Nincs valakinek szervízkönyve scannelt formában 2005-ös PDTDI autóhoz? Konkrétan a szervízintervallumos részét szeretném megszerezni, olyasmit amit Octi most rakott fel az octaviás topicba.
Tényleg kellene valami a kuplungzabáló csörgőgép helyett, de csak ezeket a feleslegessé vált ritkaságokat találtam.
Csak úgy jön össze a lóvé ha jól megkérem az árát.
:)
Igazából mindig eredeti cuccokal látom el ha egy mód van rá , de itt úgy gondoltam hogy nincs jelentősége, mert a kettő között 3000-ft volt de teljesen ugyan az, (még minőségben sem különbözik) így gondoltam az is megfelel.
És esetleg a sízsák helyére létezik valamilyen fix fal amit esetenként ki is tudok venni, mert sajnos ez a szó szoros értelmében csak " sí " zsák és a snowboard sehogy sem fér be.
Úgy érzem az autót a a tökéletestől csak a lehajtható ülés választja el :) :)
Szép jó napot mindenkinek! Szeretnék olyanban segítséget kérni, hogy hogyan tudnám a 2004-es évjáratú superb első króm maszkjában lévő emblémát levenni?
Sajna már a védő réteg felpattogott rajta és a festék is kopik, így rendeltem hozzá egy utángyártott emblémát, de nem szeretnék kárt tenni a króm maszkban vagy bármiben.
HeLo! A segítségeteket szeretném kérni! Skoda Superb 2006 pd tdi 140 le, autóm van. Sajnos tönkre ment az olajszívattyú modul. Ahogy elmondták 3 db fogaskerék darálta szét egymást. És ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy hol tudnék ilyen vásárolni akár bontó is érdekelne. Segítségeteket előre is köszönöm.
Már én is láttam és tényleg gyönyörű verda! Bármikor bevállalnám! Bár, az én céláram kb 1M-val de min 800 ezerrel alacsonyabb és nem is ragaszkodom (illetve fogok ragaszkodni) sem a 3 literes motorhoz, sem az automata váltóhoz, sem a quattrohoz. Ami nekem fontos, az egy navi, bt kihangosító, lehetőleg gyári, V6 TDI, elfogadható valós futás (max ilyen 100-150 ezer) és persze jó általános állapot...