A motor mögött-alatt találod a stabilizátor összekötő rudat. Ez két ponton műanyag perselybe van rögzítve. Nehezen hozzáférhető de aknáról azért megközelíthető. Ezekbe a perselyekbe mindkét oldalról juttass sűrűbb olajat és rövid idő múlva elmúlik a nyöszörgés.
Arra lehet tippelni, hogy egy 74ezer km-t futott 2006os swiftnél mire utalhat, ha nagyobb bukkanók esetén nyöszörög a futómű? egyébként úttartás, kormányzás szuper, lengéscsillapítás is okésnak tűnik. Köszönöm szépen!
De! Régi '98-as swift esetében a ventillátorszabályzó kar nem mindig akar kapcsolni a legerősebb fokozatban.(nyomva kell tartani - erősen fúj, elengedi az ember és vége) - gondolom kontaktos.
Valami tipp? Ki lehet azt szedni onnan kompletten?
Ez a derékpárna jónak hangzik. A jövő héten megrendelem. A Swiftből hiányolom a deréktámasz lehetőséget. A Fiat Puntómban gyárilag volt és oldalt egy tekerő segítségével tudtam tudtam domborítani.
Így még érdekesebb, mert az utolsó szervizzel késtem párezer kilométert (megfeledkeztem róla - korábban kevesebbet használtam a kocsit, és nem gondoltam, hogy már ott tartok km-ben), és akkor nem világított semmi. Azóta meg nem mentem még olyan sokat, és most meg világít.
Utoljára a kormányszervó miatt világított a szervizlámpa, a motorlámpa akkor se ment - a motorlámpa akkor villant fel utoljára - már vagy öt éve - amikor egy izzítógyertya tönkrement.
Köszönöm. Ezt mi alapján méri? Még messze nincs meg a 15 ezer km. az utolsó szerviz óta. Tegnap reggel kezdte el csinálni, pár percig járnia kell a motornak, hogy kigyulladjon a lámpa. Kb. egy-másfél éve játszott már ilyet, akkor kormányszervó-hibakód volt, szerviz nem talált semmi valódi hibát, aztán egy idő után magától leszokott róla az autó.
Sziasztok, 2006-os diesel swift, a szervizlámpa világít (a motorlámpa nem). Bluetooth-os obd-t bedugtam, a hibakód kiolvasása nem talál semmilyen hibakódot (nincs hiba vagy valami ilyesmi üzenet). Egyébként működik a kapcsolat, pl. lehet látni a fordulatszámot. Rosszul csinálok valamit? Vagy az ilyen hibákat nem is lehet kiolvasni ezzel a módszerrel?
Én 192 cm vagyok. Először ugyanilyen helyzetben voltam, gyakran fájt a lábam, de igyekeztem megtalálni a megfelelő pozíciót. Mostanában a lábam már nem fárad el annyira, de ennek ellenére így is gyakrabban meg kell állnom pihenni, mint a korábbi autónkban. De főleg a derekam miatt. Budapest - Sárospatak megállás nélkül a vége felé már néha felér egy kínzással. Mondjuk én gerincbeteg vagyok, szóval az én derekem mindíg fáj, de tény, hogy hosszú távon ez az ülés nekem nem gerincbarát. Nekem a legkényelmesebb az ülés teljesen hátratolva és az ülőlap a legaljáról két pumpálással megemelve. Ez mindíg fix, ehhez néha a háttámlát variálom.
Én is azt javaslom, hogy próbálgasd pár hónapig, mielőtt üléscserébe belevágnál :)
Én 175 vagyok, de majdnem kopra hátra van tolva az ülés. De én így szeretek ülni, ha nagyobb lennék kicsi lenne a Swift. Mikor mögém kell valakit ültetni, és előrébb húzom hogy a lába elférjen, alig várom hogy kiszálljon.
Mondjuk a szék nem a legkényelmesebb az biztos, én sem tudtam sehova se állítani, hogy jó legyen, vagy a derekam fájt, vagy a lábam. (Szerintem minden ilyen kiskategóriás autónak kényelmetlenek az ülései.)
Nekem hasonló problémám volt az üléssel...aztán egy szerelő türelmesen elmagyarázta, miként állítgassam az ülést, próbálgassam így-úgy, és engedjem le teljesen. kiderült, hogy tényleg türelem kell a kényelmesre állításhoz...
Az enyém kétajtós, nagyobb a hely elöl.(ráadásul fűtés, légzsák, úgyhogy kénytelen voltam állítgatni csere helyett)
várj azzal az üléscserével....először állítgasd...sok idő,de megéri.
Tudsz rajta ülésmagasságot állítani? A GLX-ben lehet és ha teljesen leereszted akkor hátrahúzva az ülést elégnek kell lennie hosszú lábnál is. Leengedéskor billen is az ülés és kissé emeli a térdet így jobban elfér a hosszú láb.
Itt konkrétan az a probléma, hogy a gáz-féknél állandóan emelnem kell a lábam, hogy elférjen, ami miatt egy idő után efárad. Eddig chevrolet kalost vezettem, ott nem volt semmi ilyen problémám, mert nagyobb hely volt.
Nekem is fájt a lában vezetés közben. Kiderült, hogy meszesedés van a gerinc csigolyám alsó régiójában. Vettem egy gerinc nyújtó padot, 3 hét használat után elmúltak a lábfájásaim.
Köszi az infót, utána nézek. Hát 3 napja vettem az autót; buknék rajta, ha már most tovább adnám, mert egyébként pöpec állapotban van nagyon :( de az ülés cserének utána nézek akkor. Nagyon idegesít a dolog.
Egy kis segítséget szeretnék kérni! 3 napja vagyok boldog 2006os swift tulaj és minden szép és jó lenne ..... de... az ülés számomra rettenetes, a városi forgalomban álllandó gáz, fék ciklus során kb 20 perc alatt már bazira terhelni kell a lábam és fáj, sajnos 190 cm magas vagyok és talán nem lehet megfelelően hátra húzni az üléseket. Tudtok erre valami megoldást, vagy valaki találkozott már ezzel? Lehet valahogy ülést cserélni esetleg az autóban, vagy valaki találkozott már ezzel a problémával?
Lehet katalizátort cserélni vagy használod tovább és ha kivillan a lámpa akkor kiütitek. Sajnos ha a katalizátor gyenge akkor egyre sűrűbben fogja felvillantani a check lámpát. Nálam 90 ezer körül villant fel először, párszor ki lett ütve aztán hagytam a francba az egészet. A fogyasztás nem lett több és a motor is működött rendesen csak világított a lámpa.
Lehet kapni külön katalizátor betétet is 30 ezer körül vagy ha nem akarsz vele szarakodni akkor ITT akciósan van komplett felújított. Viszed a régit, hozod a felújítottat, ennyi.
Köszi a segítséget, elég lehetetlen helyre tették, de megtaláltam, sikerült is kiolvasni a kódot: P0420, azaz a katalizátor hatásfoka küszöbérték alá esett... :)
Na most ezzel kell-e valamit kezdeni vagy nem?
Minden esetre a hibajelet kitöröltük, azaz már nem világít.
Növeli a fogyasztást ha így marad vagy mi a helyzetem?