Ha a tartály nincs ott talán könnyebb. De olyan megoldást is láttam, hogy a tartály helyén volt az akku és így egyszerűsítették a beülést.
Mindenesetre most Az akkutartó + dekompreszor kar + tengelyzár + gázkar és ezek rudazatai őserdőben körülményes a dolog ezt szeretném valamivel könnyebbé tenni.
volt egy Zetor 2011 nálam kölcsönben egy évig az lényegesen kezelhetőbb volt. Igazából ez a K25 egy alkalmi vétel volt és nem gondoltam át mennyivel komplikáltabb a használata a család többi tagjának mint a 2011. Így valószínűleg előbb utóbb csere lesz.
Nem akarok rá szártépőt csak hirtelen ez volt kölcsön és muszáj volt rendet tenni az Önkormányzat miatt.
Lassan belakják a lovak a területet így nem nagyon lesz mit tépni.
Egy kis borona lesz mögé pálya karbantartásra ill. egy kis kocsi almozásra. Próbálok szerezni egy jó hengerfejet. A vízpumpát amíg szépen végzi a dolgát nem bántanám max. beszerzek közben egy gyárit. A vízkörbe egyébként is kell egy fűtő elem télire.
A kompresszor leszerelésén gondolkodom, nekem semmi szükség rá.
Ez bizony már nem egy Steyr.... Azt motorhibásan eladtam, sokat szenvedtem vele, és nagyon sokat rá kellett volna költenem, de műszakiképes akkor sem lett volna.. Ezen meg 2020-ig van... nekem ez nagyon fontos.
Amúgy ez egy 50-es gépezet 80-as motorral. Vannak ezzel is problémák de inkább csak kellemetlenséget okoztak eddig mint, hogy komolyabban idegesítse az embert. És ami jó, kis pénzből kaphatóak hozzá az alkatrészek, igaz nem is Steyr minőségűek... de használhatóak és ugye mindent kapni hozzá az utolsó csavarig.
Múlt héten vásároltam egy 3-as ekét, de gondban vagyok, mert nem nagyon tudom melyik alkatrésze milyen típusú. Az eke váz az heger delphin IV/35, tehát valszeg gyárilag 4-es eke lehetett.
A kormánylemezen egy felirat van "Kühne 404" de ilyenről nem nagyon találok semmit a neten.
Laposvason is csak ennyi szöveg áll: "S9HYSS+ Hartsteel" ez 3 csavaros, 125mm csavartávval.
A beforgatókat megtaláltam azok IH beforgató lemezek. Szerintetek milyen alaktrészből lett összehozva-felújítva ez az eke? Lajta?
Teszek fel holnap képet. A henger fej egyértelműen nem sik benne van két horony a hengerek körül. Az egyik henger szélénél és mégegy másik részen mint a földön tárolt és nagyon fozsdásodó zártszelvény kráteres lett. Sajnos a hűtő teteje kaphatott egy pofont valamikor igy egy komar motor tanksapkával van bedugva nincs gyári hűtő sapka. A forrás határán későn lett leállitva igy leállás után jött a gejzir a hűtőnél és hangosan rotyogott. Nem voltam ott igy mondták el. Ezek után már kihülve és feltöltve gyakorlatilag a hűtő és a kipufogó szépen egy ütemben pufogott egymás mellett. Semmit nem tudok az előéletéről igy lett véve másfél éve. Egy mtz vízpumpa van rajta de az szépen megvan csinálva egy alz közdarabbal. Ma voltam tömités készítőnél a hengerfej tömitést már az ajtóból felismerte a szelepfedél tömitéssel még lesz macera. Eddig sziloplastból volt de én normálisan akarom összerakni.
Hengerfejet levettem. Sajnos valószínűleg egy rosszul tárolt bontott fej van rajta. Az egyik hengernél nagyon kráteres. Már próbálkoztak a síkba szedéssel és így a bemarás ahol rá ül a hüvelyre teljesen eltűnt.
Ezért keresnék K25-höz beépíthető hengerfejet. Egy jó tömítéssel bírta egy évig csak így ennél a résznél át égett kicsit nagy volt neki a csúszótalpas 140-es szár zúzó. De most már a feleségem elmondhatja hogy traktort is tud főzni.
Üdvözlet ! Tehát nemcsak nekem van ilyen ! Nekem ebből 2 db volt , az elsőt kölcsönadtam egy ismerősömnek , de az úgy elhányta valahova hogy sose lett meg , vagy nem is akarta hogy meglegyen , na mindegy is . véletlen a neten láttam ilyet hirdetett valaki azonnal megvettem !!! úgyhogy most megint van egy példányom belőle , és rettentő precíz , részletes , pontos adatokkal soha többé nem adom ki a kezemből az tuti !! Kérdésedre válaszolva igen ebből is és sikerült kb 3 éve a vaterán vennem egy az eredeti DT-54A Kezelési , karbantartási és javítási utasítást ,Magyar fordításban 340 oldalas , és abból , mert abban is minden beállítás benne van , azonkívül van 2 db orosz is , és 1 db DT-54 magyar alkatrészkatalógus , és 1 db orosz -angol alkatrészkatalógus DT-54A és DT-55A ...