Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14416

Mivel a 25 K sorközművelő traktor, ezért magasabb az átlagnál .  Ez nehezítheti kicsit a felszállást .

Ha nincs fent a tartály, bal oldalról talán könnyebben felugorhatsz rá .

 

Amúgy, meg felesleges ezekre a vízmelegítő :  https://www.youtube.com/watch?v=SN90QKx_2Ns  :-)

Előzmény: oldcarservice.hu (14415)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14415

Nagyon körülményes felülni rá.

Ha a tartály nincs ott talán könnyebb. De olyan megoldást is láttam, hogy a tartály helyén volt az akku és így egyszerűsítették a beülést.

 

Mindenesetre most Az akkutartó + dekompreszor kar + tengelyzár + gázkar és ezek rudazatai  őserdőben körülményes a dolog ezt szeretném valamivel könnyebbé tenni.

 

volt egy Zetor 2011 nálam kölcsönben egy évig az lényegesen kezelhetőbb volt. Igazából ez a K25 egy alkalmi vétel volt és nem gondoltam át mennyivel komplikáltabb a használata a család többi tagjának mint a 2011. Így valószínűleg előbb utóbb csere lesz.

Előzmény: Stabilmotor 007 (14414)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14414

Sok szerencsét a hengerfejhez !  

Jó dolog az a vízmelegítő, de itt még nincs rendesen kiépített helye ! 

A kompresszor meg nem tudom miért lenne útban, elbírja azt a + 12 kg-ot ! 

Előzmény: oldcarservice.hu (14413)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14413

Nem akarok rá szártépőt csak hirtelen ez volt kölcsön és muszáj volt rendet tenni az Önkormányzat miatt.

Lassan belakják a lovak a területet így nem nagyon lesz mit tépni.

Egy kis borona lesz mögé pálya karbantartásra ill. egy kis kocsi almozásra.  Próbálok szerezni egy jó hengerfejet. A vízpumpát amíg szépen végzi a dolgát nem bántanám max. beszerzek közben egy gyárit. A vízkörbe egyébként is kell egy fűtő elem télire.

A kompresszor leszerelésén gondolkodom, nekem semmi szükség rá.

Előzmény: Stabilmotor 007 (14412)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14412

Nem vagyok híve a kókányolásoknak,ezért ha teheted, cseréld le azt az MTZ vízpumpát !

 

No, meg ha ekkora szártépőt akasztasz utána, a TLT tengelyed is cserés lesz !

Ill. nem biztos, hogy csak az.....

Előzmény: oldcarservice.hu (14409)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14411

Egyet-egyet . Egy durva, és egy finomszűrőt kell cserélned .

Előzmény: oldcarservice.hu (14408)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14410

Nem szép látvány,egyik része sem !   Ráadásul nem is "gyári" !

Előzmény: oldcarservice.hu (14407)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14409

Készítettem még pár képet a hűtőről , a vízpumpáról és egyben.

 

 

oldcarservice.hu Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14408

Köszönöm a boltok elérhetőségét. Két fajta olajszűrőt árulnak az enyém ilyen melyik kell bele 1 ilyen 1 olyan vagy valamelyikből kettő.

 

oldcarservice.hu Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14407

Készítettem képeket.

Ez egész gyárinak tűnik  az egyik hengernél rendben van a másiknál kb 1 harmadában ilyen:

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14406

Ez bizony már nem egy Steyr.... Azt motorhibásan eladtam, sokat szenvedtem vele, és nagyon sokat rá kellett volna költenem, de műszakiképes akkor sem lett volna.. Ezen meg 2020-ig van... nekem ez nagyon fontos.

Amúgy ez egy 50-es gépezet 80-as motorral. Vannak ezzel is problémák de inkább csak kellemetlenséget okoztak eddig mint, hogy komolyabban idegesítse az embert. És ami jó, kis pénzből kaphatóak hozzá az alkatrészek, igaz nem is Steyr minőségűek... de használhatóak és ugye mindent kapni hozzá az utolsó csavarig.

Előzmény: Stabilmotor 007 (14405)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14405

Hogy milyen alkarészekből építették össze az ekét azt nem tudom, de amire fel van fogatva,az biztosan nem egy Steyr traktor !!  Ez lett belőle ??  

 

Vagy ezt vetted Steyr-ként, és ezért nem sikerült a beállítás ? :-)

 

Előzmény: Törölt nick (14404)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14404

Sziasztok!

 

Múlt héten vásároltam egy 3-as ekét, de gondban vagyok, mert nem nagyon tudom melyik alkatrésze milyen típusú. Az eke váz az heger delphin IV/35, tehát valszeg gyárilag 4-es eke lehetett. 

A kormánylemezen egy felirat van "Kühne 404" de ilyenről nem nagyon találok semmit a neten.

Laposvason is csak ennyi szöveg áll: "S9HYSS+ Hartsteel" ez 3 csavaros, 125mm csavartávval.

A beforgatókat megtaláltam azok IH beforgató lemezek. Szerintetek milyen alaktrészből lett összehozva-felújítva ez az eke? Lajta?

 

Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14403
Előzmény: oldcarservice.hu (14401)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 14402

Annak a horonynak pedig semmi helye, ott a hengerfejen !

Itt megrendelhetsz hozzá mindent : http://www.agrobiro.com/hu/index_hu.html

Esetleg itt, ha nem rendelsz sok mindent : http://tz4k.boltaneten.hu/kinalat/32_zetor_k25-11/

A hengerfej tömítésből, jobb lenne a rézlemez borítású .

Előzmény: oldcarservice.hu (14401)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2017.08.29 0 0 14401

Teszek fel holnap képet. A henger fej egyértelműen nem sik benne van két horony a hengerek körül. Az egyik henger szélénél és mégegy másik részen mint a földön tárolt és nagyon fozsdásodó zártszelvény kráteres lett. Sajnos a hűtő teteje kaphatott egy pofont valamikor igy egy komar motor tanksapkával van bedugva nincs gyári hűtő sapka. A forrás határán későn lett leállitva igy leállás után jött a gejzir a hűtőnél és hangosan rotyogott. Nem voltam ott igy mondták el. Ezek után már kihülve és feltöltve gyakorlatilag a hűtő és a kipufogó szépen egy ütemben pufogott egymás mellett. Semmit nem tudok az előéletéről igy lett véve másfél éve. Egy mtz vízpumpa van rajta de az szépen megvan csinálva egy alz közdarabbal. Ma voltam tömités készítőnél a hengerfej tömitést már az ajtóból felismerte a szelepfedél tömitéssel még lesz macera. Eddig sziloplastból volt de én normálisan akarom összerakni.

Előzmény: Stabilmotor 007 (14400)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.29 0 0 14400

Khm....... most értelmezem, mit is írtál ! Vagy legalább is próbálom.....

 

Ne keress bemarást,mert nem is volt !  Na meg nem"tárolás" közben lett az kráteres,hanem mert befolyt a víz ! Vagy a pára okozta !

Előzmény: oldcarservice.hu (14398)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.29 0 0 14399

Ez mán' öreg traktor, sokáig kellene főznie míg puha lesz !  Úgy járna ,mint az öreg varnyúval' !! :-)

 

http://cdn.delmagyar.hu/common/kepgaleria/cikk/222/2213165/340.jpg

Előzmény: oldcarservice.hu (14398)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2017.08.29 0 0 14398

Ahogy ígértem itt vagyok.

 

Hengerfejet levettem. Sajnos valószínűleg egy rosszul tárolt bontott fej van rajta. Az egyik hengernél nagyon kráteres. Már próbálkoztak a síkba szedéssel és így a bemarás ahol rá ül a hüvelyre teljesen eltűnt. 

 

Ezért keresnék K25-höz beépíthető hengerfejet.  Egy jó tömítéssel bírta egy évig csak  így ennél a résznél át égett kicsit nagy volt neki a csúszótalpas 140-es szár zúzó.  De most már a feleségem elmondhatja hogy traktort is tud főzni.

kavicsos64 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 14397

Szeptember 2-án Mezőkövesd traktor felvonulás lesz ! 9 óra 30 kor indul a felvonulás ! Ha esetleg valakit érdekelne !

dutrancs Creative Commons License 2017.08.25 0 0 14396

Veterán találkozó!

Előzmény: Lánctalp (14395)
Lánctalp Creative Commons License 2017.08.24 0 0 14395

Én nem . Miért mi volt Fábiánsebestyénen ?

Előzmény: dutrancs (14393)
dutrancs Creative Commons License 2017.08.24 0 0 14394

Igen! Katalógusom is van, nekem is!

 

Előzmény: Lánctalp (14392)
dutrancs Creative Commons License 2017.08.24 0 0 14393

Nem te voltál valamelyik évben Fábiánsebestyénen?

 

Előzmény: Lánctalp (14392)
Lánctalp Creative Commons License 2017.08.24 0 0 14392

Üdvözlet ! Tehát nemcsak nekem van ilyen ! Nekem ebből 2 db volt , az elsőt kölcsönadtam egy ismerősömnek , de az úgy elhányta valahova hogy sose lett meg , vagy nem is akarta hogy meglegyen , na mindegy is . véletlen a neten láttam ilyet hirdetett valaki azonnal megvettem !!! úgyhogy most megint van egy példányom belőle , és rettentő precíz , részletes , pontos adatokkal soha többé nem adom ki a kezemből az tuti !! Kérdésedre válaszolva igen ebből is és sikerült kb 3 éve a vaterán vennem egy az eredeti DT-54A Kezelési , karbantartási és javítási utasítást ,Magyar fordításban 340 oldalas , és abból , mert abban is minden beállítás benne van , azonkívül van 2 db orosz is , és 1 db DT-54 magyar alkatrészkatalógus , és 1 db orosz -angol alkatrészkatalógus DT-54A és DT-55A ...

Előzmény: dutrancs (14388)
dutrancs Creative Commons License 2017.08.23 0 0 14391

Most  a fiamnak segítek a cimborák toborzásába,a hétvégére!Egészség is lehetne jobb!!

Előzmény: Stabilmotor 007 (14390)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 14390

Anti bá, gondolom most még a kiállítás és a találkozó is rátesz egy lapáttal !

De ugye nem az egészségeddel van probléma ?

Előzmény: dutrancs (14389)
dutrancs Creative Commons License 2017.08.22 0 0 14389

Köszi,de a mester nagyon foglalt!  Már a saját dolgait is nehezen intézi!!   :-(

 

Előzmény: Stabilmotor 007 (14386)
dutrancs Creative Commons License 2017.08.22 0 0 14388

Ebből a könyvből dolgoztál??

Előzmény: Lánctalp (14365)
Stabilmotor 007 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 14387

Ahhoz, hogy így nézzen ki és így működjön, nagyon sokat kellett dolgoznod !

Ráadásul, nem kis vasdarabokkal !!  Emelem kalapom !

Jó egészséget, a többi felújításokhoz is !

Előzmény: Lánctalp (14382)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!