Keresés

Részletes keresés

vasutasadam Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17419
Megkaptam, holnap intézkedek.
Előzmény: csuklo (17418)
csuklo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17418
csuklo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17417
vasutasadam Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17416
Igen.
Előzmény: csuklo (17415)
csuklo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17415
Hamarosan át küldöm!

Kérdés:
Minden kocsirész külön kjocsi, legyen hogy szépen is kanyarodjon?
Előzmény: vasutasadam (17414)
vasutasadam Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17414
Ha 2-án elküldöd a modellt, átkonvertálom. Vagy ha jó, elmagyarázom 3-án.
Előzmény: csuklo (17408)
bvemetro Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17413
A honlapon a "A pályák és a járművek mindegyike a BVE 2.6.3-hoz készült!" szöveget változtasd meg szerintem, mert félrevezető lehet (a vizipók már nem 2.6-os).
Előzmény: Peti817172M (17412)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17412
Egy kis hibajavítást eszközöltem. Véletlenül fordítva lett bekötve az utastérvilágítás kapcsolója. Most már jó. Csak ne felejtsétek el bekapcsolni, mert induláskor ki van kapcsolva.
Előzmény: wlacus (17409)
tibitrain Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17411
Ezt nem tudom... én jegyzettömbbel szerkesztek. Nem ismerem sem azt a programot amit te használsz, sem pedig az átkonvertálását. Mivel te kezdted el ezzel építeni, azt gondoltam tudod. valaki már írta,hogy konvertált már, majd ő segít.
Előzmény: csuklo (17408)
wlacus Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17410
Szokás szerint elfelejtem a válasz gombot! :-(((
Előzmény: Peti817172M (17404)
wlacus Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17409

Gratulálok a metróhoz!

Szuper lett!

 

BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!!!!

csuklo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17408
Okk

De hogy és mivel konvertáljam át?
Előzmény: tibitrain (17407)
tibitrain Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17407
Szerintem jó lesz ez. Mentsd el így és konvertáld át aztán tesztelgesd le. Ha bírja a gép akkor még fejleszhetel rajta, de szerintem ez így elég szép!
Előzmény: csuklo (17403)
tibitrain Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17406
ja most már értem... azt hittem hogy külön képen lehet megoldani a menet és külön a fékkar mozgását, de mégsem. Megpróbálom egy képre betenni
Előzmény: bvemetro (17401)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17405
Ja, egy gombot kifelejtettem:

+ gomb: indításjelző szöveg
Előzmény: Peti817172M (17404)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17404
Letölthető a Vízipók 3D-s vezetőfülkével.

Kezelőelemek:

Insert: tolatófény elől
Home: távolsági fényszórók
Delete: utastér világítás
End: fülke világítás
Page Down: pult (műszer) világítás

2: fok-gyem
3-4-5: ablaktörlők

8: hátsó fülkevilágítás
9: hátsó pult (műszer) világítás
ö: hátsó tolatófény


A vonat csak OpenBVE-ben működik, mivel hagyományos műszerfallal nem rendelkezik.

http://peti817172m.atw.hu

Jó szórakozást és BÚÉK!
csuklo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 17403
Csak itt tartok az egyszerűbb modellel!
Peti817172M Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17402
Sziasztok. Éjfélkor meglepi. Figyeljétek a fórumot :)
bvemetro Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17401

Na az eredeti angol szöveg is benne maradt.
A leírásom írja, csak nincs hozzá példa:

"Ha a járműnek 8 menetpozíciója van és légfék rendszerű, akkor 8+1+2+1 = 12 pozíciója van a járműnek."

Megjegyzés: légfékes rendszerű járműnél a menetkar „N” és a fékezőkar „RL” állása ugyanannak a pozíciónak számít a menetkar animációnál.

 

Azaz a fenti példa: 8 menetpozíció, 1 az RL állás, a 2 további pozíció (LP, SV), és 1 vészfék = 12.

Természetesen a kép méretét úgy kell meghatározni hogy a menetkar és a fékkar is beleessen.

Előzmény: bvemetro (17400)
bvemetro Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17400

Ha ez olyan vonat, ami légfékes, akkor a következők szerint kell sorrendben a képdarabokat egymás mellé tenni:
●   Power notch n ●   Power notch n-1 ●   ... ●   Power notch 2 ●   Power notch 1 ●   Release (REL) ●   Lap (LAP) ●   Service (SRV) ●   Emergency brake (EMG)

Menet x, Menet x-1, ..., Menet-2, Menet-1, Oldott állás (RL), Zárt állás (LP), Üzemi fék (SV), Vészfék (EMG).

Azaz, ha pl. 3 menetfokozat van és légfékes:

Menet-3, Menet-2, Menet-1, RL, LP, SV, EMG. Összesen 7 képet kell így készíteni.

Előzmény: tibitrain (17399)
tibitrain Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17399
Bve4-hez van olyan kétkaros! jármű ahol a menetkar és a fékkar is animálva van? Mert a leirás csak a menetkar animációját irja, a fékkarét nem. :( Egykarosnál ez jó, de nekem nem.
.
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
csuklo Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17398
csuklo Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17397
Tény, hogy igen gyenge és öreg a laptopom!

Most tényleg tanácstalan vagyok!

Sajn a villamos igen szép és gömbölyű!
maztro Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17396
Úgymond szerencsétlenek abban, hogy nem bírja a gépetek, holott annyira még nem vészes (csak majd ha ugyanilyen részletességgel folytatódik az egész). Megint más, hogy Gmax programmal mennyire szaggat, és miért, mint BVE-ben mennyire szaggatna, és miért. Elnézéseteket kérem!
Előzmény: tibitrain (17395)
tibitrain Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17395
Én a magam részéről nem azért nem csináltam részletesebb modellt eddig mert szerencsétlen vagyok. A nohab azért nem kis falat volt. ha könnyebb lett volna akkor már előttem megcsinálta volna valaki. Az objektumaimat elsősorban MAGAMNAK csináltam, és nekem ennyi részletesség elég volt. (az hogy le is lehet tölteni, más kérdés) Csak bve4-et használok, így a belső tér megépítése -mivel magamnak épitettem- mellékes. Ez nem azt jelenti hogy nem lettem volna képes akár több ezer mesh szekciót is beletenni. (bár tény hogy kétszáz után már kissé untam az írást)
Tudom, nem sértésnek szántad, de a "szerencsétlen" szó elég szerencsétlenül hangzik.
Előzmény: maztro (17391)
maztro Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17394
Tudom, és azért az meg igaz, hogy ha a külsőt nem is, de a belső teret nem kéne ennyire részleteznem. De addig bízom abban, hogy nem kell leegyszerűsíteni, amíg majd a kész verziónál nem panaszkodnak majd sokan. Addig szeretnék (egy bizonyos szintig) maximalista lenni, és jó élethű objektumot legyártani. Járművet meg még nem csináltam belőle, és nem tudom, mennyire fog szaggatni egy pályán. Ha nekem is erősen bajom lesz vele, azt majd figyelembe veszem.
Előzmény: vasutasadam (17393)
vasutasadam Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17393
Egy 40 000 poligonból álló MSTS-es modellt átkonvertáltam openBVE-be, az fps a Sólyomvár vonalon 13 volt. Egy modellezőprogrammal lebutítottam a modellt, (a kinézetnén az égvilágon semmi nem vehető észre), az fps 63 lett. Szóval ésszel kell csinálni.
maztro Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17392
Ha azt veszem, ez egyben válasz is Csuklónak a magam részéről (igaz, nem engem kérdezett, hanem tibit). De az én véleményem az, hogy még nem vészes, csak egészében tényleg ne legyen majd ennyire részletes. De ez jelenleg még elviselhető. Kicsit vissza lehet fogni, de nem kell nagyon elszegényesíteni szerintem. Bocsi, ha nem értetek velem egyet. És még egyszer: ne legyen ebből NAGY vita! Köszi.
Előzmény: maztro (17391)
maztro Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17391
Érdekességként mondom el, hogy a villamosom eleje is nagyjából ugyanennyire gömbölyded alakú, és az egyéb részeket most nem véve figyelembe, pl. az ülések egyenként állnak 26 vertexből, és 2 cube-ból (asszem). Abban a kocsiban össz. 17 ülés van. És mondom, ekkor még a villamos többi részére nem is tértem ki. A magam gépén ez nem szaggat kicsit sem (igaz-igaz, str. viewerben csupán), szóval nálam nem okoz gondot.
Csukló gépe egyelőre ennyire még szerintem nem részletes. szóval mit szólnátok a villamosomhoz? Ja, és itt jut eszembe még pre-zli gőzöse is.

Ezzel most nem azt akarom mondani, hogy milyen szerencsétlenek vagytok, és nem is dicsekedni akarok. Természetesen elhiszem, hogy szaggat, még ha annyira talán nem is kevés a gépetek. Csak azt mondom, hogy szerintem még annyira azért nem részletes az az objektum, amit Csukló készít. De ezt nem csak a magam példájára alapozom, hanem rengeteg más objektumra is, amik eddig készültek, és még nem nagyon olvastam sok panaszt emiatt, amióta ismerem a BVE-t. Sokan mondják persze, hogy nem túl magas az fps-ük... Kicsit zsákutcába vezetve magam írok most, de komolyan mondom, az a jelenlegi objektum még nem lehet olyan szörnyű.

Remélem senki sem kel most velem hatalmas vitára, nem ez a célom, csak kicsit meglepve vagyok, noha szakértő meg nem. :) Bocsi! Azért együtt érzek, hogy másnak szaggat tőle a gépe!


Szintén nem vita keltésének céljából, csak érdekességként megmutatom a villamosomat Object Viewerből.

Gothpaladinus Creative Commons License 2009.12.31 0 0 17390
Egyetértek Tibitrainnel, szerinem is azt a gömbölyű részt szögletesítsd valamelyest, úgy, hogy már lehetőleg ne nagyon szaggasson tőle a géped!
Előzmény: csuklo (17386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!