A honlapon a "A pályák és a járművek mindegyike a BVE 2.6.3-hoz készült!" szöveget változtasd meg szerintem, mert félrevezető lehet (a vizipók már nem 2.6-os).
Egy kis hibajavítást eszközöltem. Véletlenül fordítva lett bekötve az utastérvilágítás kapcsolója. Most már jó. Csak ne felejtsétek el bekapcsolni, mert induláskor ki van kapcsolva.
Ezt nem tudom... én jegyzettömbbel szerkesztek. Nem ismerem sem azt a programot amit te használsz, sem pedig az átkonvertálását. Mivel te kezdted el ezzel építeni, azt gondoltam tudod. valaki már írta,hogy konvertált már, majd ő segít.
Ha ez olyan vonat, ami légfékes, akkor a következők szerint kell sorrendben a képdarabokat egymás mellé tenni:
●
Power notch n
●
Power notch n-1
●
...
●
Power notch 2
●
Power notch 1
●
Release (REL)
●
Lap (LAP)
●
Service (SRV)
●
Emergency brake (EMG)
Bve4-hez van olyan kétkaros! jármű ahol a menetkar és a fékkar is animálva van? Mert a leirás csak a menetkar animációját irja, a fékkarét nem. :( Egykarosnál ez jó, de nekem nem. . Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
Úgymond szerencsétlenek abban, hogy nem bírja a gépetek, holott annyira még nem vészes (csak majd ha ugyanilyen részletességgel folytatódik az egész). Megint más, hogy Gmax programmal mennyire szaggat, és miért, mint BVE-ben mennyire szaggatna, és miért. Elnézéseteket kérem!
Én a magam részéről nem azért nem csináltam részletesebb modellt eddig mert szerencsétlen vagyok. A nohab azért nem kis falat volt. ha könnyebb lett volna akkor már előttem megcsinálta volna valaki. Az objektumaimat elsősorban MAGAMNAK csináltam, és nekem ennyi részletesség elég volt. (az hogy le is lehet tölteni, más kérdés) Csak bve4-et használok, így a belső tér megépítése -mivel magamnak épitettem- mellékes. Ez nem azt jelenti hogy nem lettem volna képes akár több ezer mesh szekciót is beletenni. (bár tény hogy kétszáz után már kissé untam az írást) Tudom, nem sértésnek szántad, de a "szerencsétlen" szó elég szerencsétlenül hangzik.
Tudom, és azért az meg igaz, hogy ha a külsőt nem is, de a belső teret nem kéne ennyire részleteznem. De addig bízom abban, hogy nem kell leegyszerűsíteni, amíg majd a kész verziónál nem panaszkodnak majd sokan. Addig szeretnék (egy bizonyos szintig) maximalista lenni, és jó élethű objektumot legyártani. Járművet meg még nem csináltam belőle, és nem tudom, mennyire fog szaggatni egy pályán. Ha nekem is erősen bajom lesz vele, azt majd figyelembe veszem.
Egy 40 000 poligonból álló MSTS-es modellt átkonvertáltam openBVE-be, az fps a Sólyomvár vonalon 13 volt. Egy modellezőprogrammal lebutítottam a modellt, (a kinézetnén az égvilágon semmi nem vehető észre), az fps 63 lett. Szóval ésszel kell csinálni.
Ha azt veszem, ez egyben válasz is Csuklónak a magam részéről (igaz, nem engem kérdezett, hanem tibit). De az én véleményem az, hogy még nem vészes, csak egészében tényleg ne legyen majd ennyire részletes. De ez jelenleg még elviselhető. Kicsit vissza lehet fogni, de nem kell nagyon elszegényesíteni szerintem. Bocsi, ha nem értetek velem egyet. És még egyszer: ne legyen ebből NAGY vita! Köszi.
Érdekességként mondom el, hogy a villamosom eleje is nagyjából ugyanennyire gömbölyded alakú, és az egyéb részeket most nem véve figyelembe, pl. az ülések egyenként állnak 26 vertexből, és 2 cube-ból (asszem). Abban a kocsiban össz. 17 ülés van. És mondom, ekkor még a villamos többi részére nem is tértem ki. A magam gépén ez nem szaggat kicsit sem (igaz-igaz, str. viewerben csupán), szóval nálam nem okoz gondot. Csukló gépe egyelőre ennyire még szerintem nem részletes. szóval mit szólnátok a villamosomhoz? Ja, és itt jut eszembe még pre-zli gőzöse is.
Ezzel most nem azt akarom mondani, hogy milyen szerencsétlenek vagytok, és nem is dicsekedni akarok. Természetesen elhiszem, hogy szaggat, még ha annyira talán nem is kevés a gépetek. Csak azt mondom, hogy szerintem még annyira azért nem részletes az az objektum, amit Csukló készít. De ezt nem csak a magam példájára alapozom, hanem rengeteg más objektumra is, amik eddig készültek, és még nem nagyon olvastam sok panaszt emiatt, amióta ismerem a BVE-t. Sokan mondják persze, hogy nem túl magas az fps-ük... Kicsit zsákutcába vezetve magam írok most, de komolyan mondom, az a jelenlegi objektum még nem lehet olyan szörnyű.
Remélem senki sem kel most velem hatalmas vitára, nem ez a célom, csak kicsit meglepve vagyok, noha szakértő meg nem. :) Bocsi! Azért együtt érzek, hogy másnak szaggat tőle a gépe!
Szintén nem vita keltésének céljából, csak érdekességként megmutatom a villamosomat Object Viewerből.