Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ronin. Creative Commons License 2011.06.16 0 0 8421

Sziasztok!!Keresek DJY-os ( vw sharan 1,9 tdi 110le ) sérült váltót!!!Vagy bontott 5.et hozzá!!!

rip001 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 8420

Szia! 2.0-s a Toledom. Kérdésem, hogy vállalod-e a cserét is? Ha igen, akkor mennyiért?

Köszi

 

Rip001

Előzmény: Váltódoki (8418)
263.1 Creative Commons License 2011.06.08 0 0 8419

Sziasztok!

 

Bizarr dolog történt az automata váltómmal. Tegnap semmi baja, ma egyszer csak úgy döntött, hogy a 3-ast, 4-est nem hajlandó váltani! 1,2, hátramenet tökéletes, amikor a 3. következik kidobja üresbe, és felpörög a motor. Semennyi nyomatékot nem visz át, bármilyen motorfordulatnál lassul az autó. Felemelt kerékkel ,terhelés nélkül sem váltja. Próbáltam lejtőn felgyorsulni, hátha a 4. megvan, de az sincs. A váltások helyén, vagy a karral próbálgatva mintha be akarná váltani, kb. fél másodpercre majdnem beveszi a sebességet, de utána teljesen üresbe kerül. Ha visszalassul a 2.-nak megfelelő sebességre, visszaváltja oda, és megy. Ha "L"-be rakom, persze lehet vele haladni.

 

1991-es Mercedes 124-es 300TD(kombi szívó), rengeteg km. Olajszint kicsit kevés volt, rátöltöttem, pontosan ugyanolyan maradt a viselkedése. Olaj, szűrő rég lehetett cserélve, de a hibajelenség előtt sosem csúszott, mindig normálisan működött. Talán a 3., 4. így utólag visszagondolva sokszor kicsit odacsapósan váltott, nem olyan finoman mint az 1., 2.

 

 

Találkozott már valaki ilyennel? Ha igen, mi a megoldás?

 

Van másik váltóm, de nincs kedvem cserélni, ha nem muszáj.

 

Várom a válaszokat, köszönöm!

Váltódoki Creative Commons License 2011.06.08 0 0 8418

Szia!

Valami a 4-esnél széthullott. Ezt érzi és azért vészüzemmódba teszi.

Ha 1.8as vagy 2.0 benzin, akkor tudok adni ilyen váltót, 60eFtért turbinával, ha adod a régit.

Ettől olcsóbban tuti nem javítja senki...

0620 330 0810

Előzmény: rip001 (8413)
rip001 Creative Commons License 2011.06.06 0 0 8417

Bp. XI.-ker Gazdagréten vagyok. Ha tudsz valakit ajánlani azt nagyon köszönöm.

 

rip001

Előzmény: napoli008 (8416)
napoli008 Creative Commons License 2011.06.03 0 0 8416

Sajnos mivel nem öngyógyúló típus mindenképpen kell valamit kezdeni vele. Hibatároló kiolvasása lehetséges ezen a típuson?

Helyileg merre tanyázol? Csak azért, hogy hátha valaki tud egy megbízható szakit feléd.

Előzmény: rip001 (8415)
rip001 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 8415

Piktogram nincs. Szerintem mert ez egy elég öreg autó. És mit lehet csinálni ezzel a vészüzemmel?

 

rip001

Előzmény: napoli008 (8414)
napoli008 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 8414

Szerintem vészüzembe rakja magát és azért nem enged feljebb kapcsolni.

A műszerfal közepén a piktogram mit mutat? Esetleg villog? Az kérdezem ahol a sebességi fokozatokat mutatja.

Előzmény: rip001 (8413)
rip001 Creative Commons License 2011.06.02 0 0 8413

Hali!

 

A következő jelenség lett mindennapos az 1991-s Seat Toledo aut. -al. Indítás, berakom D-be, minden OK. Elindulok 1->2->3 rendben vált le-fel. Azonban ha gyorsítok és elérkezne az a pont ahol 4-t kéne kapcsolni nem történik semmi. Marad 3-ban, de ezt követően már vissza sem vált, ha kézzel kell kapcsolgatni le-fel.

 

Ha valaki tudja mi lehet a gond, pls írjon!

 

köszönöm

 

rip001

C20NE Creative Commons License 2011.05.30 0 0 8412

Én is így szoktam csak én nem nyomatom ki a hűtőből az olajat levegővel és az olajhűtőről visszajövő csövet vezetem ki, így a hűtőt is átmosom. Hatásos! Ahol nem hozzáférhető a hűtő csöve ott sajnos ez nem jön be.

Előzmény: jeepy (8411)
jeepy Creative Commons License 2011.05.30 0 0 8411

Teljes olajcserére ezt találtam:

Előzmény: activtct (8404)
activtct Creative Commons License 2011.05.29 0 0 8410

 Köszönöm  mindenkinek a segitséget megoldodott a probléma. Bár a dolog aggaszt mert egyik pillanatról a másikra ?! nem tudom mitöl ?! De megszünt a rángatás meg meg az iszonyu sleep, ugyhogy ahogy lehet azért tervezek egy diagot.  Mindenesetre köszönöm mindenkinek a korrekt hozzáállást

 

 

Előzmény: C20NE (8409)
C20NE Creative Commons License 2011.05.29 0 0 8409

Melyik Aisin van benne? Ha jól emlékszem a Fuchs Titan 4400 komondottan Aisin-Warner váltókhoz készült. Ilyen hibát egy fél liter olaj, ha a színt tényleg megkívánta nemigen tud csinálni.

 

http://www.fuchs-oil.hu/index.php/atf-olajok

Előzmény: activtct (8401)
norbi.sz_80 Creative Commons License 2011.05.28 0 0 8408

Lehetnek eltérések, hogy hogyan kell szintet ellenőrizni... Amiket én ismerek, azoknál általában üzemmeleg állapotban kell ellenőrizni. De mivel neked van rajta COLD felirat, gondolom hidegen kell annyinak lenni. Azért ennek járj utána, sajnos ezt nem tudom...

Előzmény: activtct (8407)
activtct Creative Commons License 2011.05.28 0 0 8407

Értem , Kösszi a választ.  Egyébként  ugye  jol tudom?!  A szintet járo motor kézifék, s fokozatba kapcsolva????

Előzmény: MM. (8406)
MM. Creative Commons License 2011.05.28 0 0 8406

3,5öt lehet lecserélni belőle, szerintem elég sok marad még benne..

de van megoldás, többször cseréled le, igy már nagyon elhígul a nem belevaló olaj..

addig ne nagyon menjetek vele egy métert se, talán nem történt még nagyobb baj

Előzmény: activtct (8404)
MM. Creative Commons License 2011.05.28 0 0 8405

Elég titokzatosak milyen olaj kell hozzá:

autodata szerint: opel 93160393

birnerék szerint: opel 1940771

Ezek is valamiféle ATF olajok, Te mifélét töltöttél bele?

 

 

Előzmény: activtct (8401)
activtct Creative Commons License 2011.05.28 0 0 8404

Köszönöm Uram a gyors választ!!  Még egy kérdés??? ugye olajcsere esetén az összes olajat nem tudod leerszteni, a bennmaradó olaj tud problémát okozni?????

 

Vagy van megoldás a teljes leüritésre???? 

 

                                             Köszönöm türelmed s segitséged

Előzmény: norbi.sz_80 (8403)
norbi.sz_80 Creative Commons License 2011.05.28 0 0 8403

Ha nem a bele való ATF volt, amit rátöltöttél, akkor mielőbb cseréltessétek le a teljes olajat a váltóban! Nem a gyári előírásoknak megfelelő olaj tud ilyet is produkálni...

Ha az előírásoknak megfelelő olajjal lett utántöltve, akkor más probléma (is) lehet...

Előzmény: activtct (8401)
vwopel Creative Commons License 2011.05.28 0 0 8402

,,gyári,, olajat ír hozzá , de ne kérdezd ezzel csináltál-e bajt

meg kell diagolni és kiderül mi a probléma

Előzmény: activtct (8401)
activtct Creative Commons License 2011.05.28 0 0 8401

Üdv az Uraknak!

 

Nagy bajom van ha tudna segiteni valaki??!!   A lányom vett egy 2004-es opel vectra C-t 2.2 16v aisin automatával  . Mivel a váltó rendesen olajos volt, megnéztem az olajszintet.(motor jár, kézifék behuzva, fokozatba kapcsolva) Az autó hideg volt a nivopálca kb félcentivel a cold alatt mutatott.  Voltz otthon nekem ATF ,s kb 0.5 liter betöltéssel megjött a szint.  A lányom kocsival el?! s, kicsivel utána hiv hogy az autó

fokozatba kapcsoláskor üt  nem kuszik alapjáraton, s menet közbe is nagy a sleep, erötlen a motor üvölt az autó alig akar menni.

 

Szerintetek nagy bajt csináltam ezzel a rátöltéssel?????   Vagy valakinek valami mentöötlete?????   elöre  is köszönöm a segitséget

vwopel Creative Commons License 2011.05.26 0 0 8400

,,amott,, válaszoltam,.......... és nem ide küldtelek;)

Előzmény: jeepy (8399)
jeepy Creative Commons License 2011.05.26 0 0 8399

köszi, az jó soknak tünik, amercimbe 2003as  50 ezrenként kell

Előzmény: MM. (8398)
MM. Creative Commons License 2011.05.25 0 0 8398

Ja és a csereintervallum 90.000km vagy 36 hónap.

Előzmény: MM. (8397)
MM. Creative Commons License 2011.05.25 0 0 8397

Autodata Dexron II-t ir, a Nissan Sunny 1.6-hoz, de ezt csak 95-ig gyártották motorkód: GA16D..

Előzmény: jeepy (8396)
jeepy Creative Commons License 2011.05.21 0 0 8396

Sziasztok!

96os Nissan Sentra / Sunny/ 1,6os mocival

Hány km után kell automataváltó olajat cserélni és milyet dextron II  vagy III kell bele?

A szervíz összevissza beszél. Van amelyik azt mondja 80ezer, a másik  30 000km vagy nem kell.

A neten 15000 mérföldet találtam

 

köszi

409 Creative Commons License 2011.05.14 0 0 8395

Ha már semmiképpen sem tudnék ellenállni a késztetésnek az olajcserét illetően, én maradnék a gyárinál.

Előzmény: P.Z.74 (8394)
P.Z.74 Creative Commons License 2011.05.13 0 0 8394

Üdvözlet mindenkinek!

Érdeklődni szeretnék, hogy valaki tudna ajánlani -gyári olajon kívül- váltóolajat 2004 évjáratú tiptronikos SKODA SUPREB 1.9 PDTDIhez? Az autóban 96.000 km van, olajcserét szeretnék megejteni.


Előre is Köszönöm.

vwopel Creative Commons License 2011.05.11 0 0 8393

Lőn világosság;)

Automata váltó biztijei rendben voltak,............. deeeee a többit nem néztem.

A 17. bizti volt elszállva (aminek sztem semmi köze a váltóhoz, deeeeee mégis)

Újra szól a ,,4lövetű,, :-))

Előzmény: vwopel (8391)
bossery Creative Commons License 2011.05.10 0 0 8392

Sziasztok!

 

Találtam egy ZF4HP20-as váltót, sérült autóból való, valtónak nincs baja, 2.0-ás peugeot 406-ban volt. 

Ill. van egy ismerősnek XM-ből is egy ugyanilyen váltója, abban ugyanaz a motor is van mint az én 406-ban, XFZ motorkód.

 

Erősen gondolkodom, hogy  tartalékba megveszem valamelyik váltót, feltéve ha kompatibilis az én ZF4HP20-as-ommal.....

XM-es működik, láttam, olaj gyönyörű benne, kisebb motoros pug-ról csak gyári számom van..de ez elég olcsó...

 

Kérdés, van e bármi különbség a 3 váltó között, van gyakorlatilag ugyanaz mindegyik? Gondolom az xm-es verzió lenne megfelelő, mert annak a vezérlője is ahhoz a motorhoz passzol, mint ami az enyémben is van. Akár motorral együtt is megvehető...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!