Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

bessera aug. 18. Creative Commons License 219688

Hopsz, megelőztél. :)

 

 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (219685)
bessera aug. 18. Creative Commons License 219687

Köszi. :)

 

 

Sejtettem, hogy alsó rakparton megy majd a verseny, de a bámészkodók miatt könnyen lehet, hogy a felső rakparton sem lesz egyszerű átjutni bicajjal.

 

Nem létkérdés :))), van bőven más útvonalam is, csak hétvégén szeretek errefelé kerekezni, Margit sziget, stb.

 

 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (219683)
Exattome aug. 18. Creative Commons License 219686

Segítséget kérnék.

 

Olyan boltot keresek, ahol SPD cipőkből nagy kínálat van. Nagy is a lábam, széles is, próba nélkül vásárolni nem merek.

Sánta Kutya (SK) aug. 18. Creative Commons License 219685

Csak ugye nem biztos, hogy nem lepik el a szurkolók.

Előzmény: Frajti (219684)
Frajti aug. 18. Creative Commons License 219684

Ahol az autó ki van tiltva, ott marad a bringaút v.a járda. Utóbbin amúgyse bringázhatnál, előbbire meg úgyse visznek fel versenyt. A versenyre elkerített részre biztos nem lehet majd bemenni.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (219683)
Sánta Kutya (SK) aug. 18. Creative Commons License 219683

Ez a hivatalos közlemény, ebben csak autók vannak: http://peterkropko.com/ironman/636

De megpróbálom privátban megkérdezni a főrendezőt.

Előzmény: bessera (219682)
bessera aug. 18. Creative Commons License 219682

Szerintetek szombaton a kerékpárúti forgalmat is korlátozni fogják az ironman verseny miatt? A futás és a bicajozás is jellemzően a dunaparti utakon megy:

 

http://www.ironman.com/hu-hu/triathlon/events/emea/ironman-70-3/budapest/versenyz%C5%91knek/p%C3%A1lya.aspx#axzz3AiiJL1xC

 

 

Sánta Kutya (SK) aug. 18. Creative Commons License 219681

HELP! Ahogy fújom fel a kereket, rögtön kezdi ledobni a külsőt a szelep körül. A belső külön hibátlanul felfújódott, és a szelep felől kezdtem visszatenni, szépen elegyengetve. Kukás a külső? Egyébként meg szőrösödik is.

h.fan aug. 17. Creative Commons License 219680

 vagy ezt

Előzmény: Giordano (219679)
Giordano aug. 17. Creative Commons License 219679
Előzmény: h.fan (219678)
h.fan aug. 17. Creative Commons License 219678

Kool Stop- ot.

Előzmény: Giordano (219677)
Giordano aug. 17. Creative Commons License 219677

Azt nem akarom csiszolgatni.

 

Milyen fekpofat érdemes venni?

 

JG

Előzmény: Butragueno (219670)
Giordano aug. 17. Creative Commons License 219676

100kg-al felnivel, küllőkkel soha nem volt gondom. Mai olcsóbb agyakkal annál inkább. Deore alatt kinyirtam az agyat. Deore agyat nem sikerül kinyirni, pedig többet és kevésbé kímélve mentem vele.

Üdv JG

 

Előzmény: bossery (219675)
bossery aug. 17. Creative Commons License 219675

Kazettás, mostani agyak M475-ös shimano Alivio.

 

Előzmény: Friczy (219674)
Friczy aug. 17. Creative Commons License 219674

Kazettás vagy menetes a racsnid? Ekkora súlynál már sokat számít. A tengely és a csapágyak szempontjából nem mindegy. És hiába van erős kereked, az nem akadályozza meg a tengely elgörbülését.

Előzmény: bossery (219671)
bossery aug. 17. Creative Commons License 219673

36 küllős felni szerintem elég kell, hogy legyen, ezért nézegetem ezeket. A két Novatec agy 10mm-es gyorszárú, majdnem az átütős tengely merevséget adja ez az elv. Viszont a Sun MTX felnikkel majd 2400gr a két kerék...nehéz, DH-ra van tervezve, de nem DH-zom, csak nehéz vagyok...:)  
Equalizer felnikkel ( 26-os) viszont csak 1930gr kb, ez már szimpibb, árban 60e körül áll meg. A DT swiss kerék is ennyi súlyban, viszonyt az sima gyorsszáras.  Bikepro.hu-ban fűzetném...

Előzmény: H_G (219672)
H_G aug. 17. Creative Commons License 219672

Léteznek 40 küllős felnik is, hivatalosan tandemhez, olyanban nem gondolkodsz? (Az behatárolja, gondolom, a választható agyat is.)

 

Én magam sosem voltam ilyen nehéz, de azért a 90-et már túlléptem párszor, és úgy tapasztaltam, hogy a kellő szilárdsághoz persze kell a jó dupla felni meg agy is, de a kulcs komponens a küllő, az legyen jó erős (a DT-ben nagyon megbízom) és ne akárki, kimondottan ügyes szerelő fűzze. 

 

Előzmény: bossery (219671)
bossery aug. 17. Creative Commons License 219671

Sziasztok, kerék vásárlás előtt állok, tanácsot kérnék.

Szóval nehéz súlyú vagyok, 120kg és az Alex kerekeim Alivio agyakkal elfogytak, 5000km-ert mentem velük, évente kellett cserélni a tengelyeket, golyókat, kónuszokat és persze centíroztatni. Most a legutóbbi felújítás után 3 hónappal már ismét görbe a tengelyük, rágnak a csapágyak és a kazetta test is már elég viseltes, szóval nem akarok többet erre költeni.

Amiket eddig kinéztem 26-os és 28-as méretben ( 622-es kerék is befér a vázamba max 32mm széles külsőkkel, 90%-ban városban, országúton gyűröm a km-ket,)

  • Rodi CC40 felnik, Alivio agyakkal fűzve, új mindkét méretben van, kb 28e (ez minőségileg nagyjából ugyanaz mint ami most van, évente 10-15e ft ráköltéssel bírna max 3 évet)
  • DT Swiss X1900 26-os gyári kerékszett, 50e, új
  • Sun MTX33-as 26 collos felnik, Novatec D362 és 362SB agyakkal, 2mm-es Sapim küllőkkel fűzetve cirka 70e, elvileg baromi erős agyak, felnik, bár nem lenne könnyű.
  • Ugyanezek a Novatec agyak, csak Sun Equalizer 29-es 28 collos kerekekkel fűzetve 60e, plusz két új 622-32-es külső, ami +10e kb
  • Valami haszált, de ettől kissé tartok, mert hiába nézem át, lutri is lehet, de nem böngésztem még át a kínálatot.

Kinek van tapasztalata bármelyik komponenssel kapcsolatban, illetve melyiket, mit javasoltok, érdemes e 28-ban  gondolkodnom, vagy maradjak a 26 méretben, mit nyerek, veszítek a méret váltással?

 

Butragueno aug. 17. Creative Commons License 219670

finomszemcsés smirgli nem hozza le?

Előzmény: Giordano (219669)
Giordano aug. 17. Creative Commons License 219669

be kell valljam, hogy én eddig nem MTB bringán sznobságnak néztem a tárcsaféket. Nekem mindig kitűnően teljesítettek a V fékek. Persze vizes/sárosan rosszabb a fékhatás, meg ami valódi nagy előny, hogy egy hosszú erdei lefelén a V fékeket fogva elgémberednek az ujjaim, a tárcsaféket meg szinte csak simogatni kell.

 

Most a vékonykerekűn mentem sok kilométert gond nélkül, fék kifogástalan volt. Eddig. Sikerült sáros lejtőt ezzel is kifogni és szinte nulla lett a fékhatás. Annyi nem volt, hogy a tükörsima gumi elcsússzon a sáron. Ráadásul azóta égtelenül nyekeg ha fékezek. Kiába mostam át jól, a felnit is nagynyomású mosóval, akkor is. A fékpofákból is kipucoltam ami nem oda való.

 

Kér kérdésem lenne :

Régen piros ritchey fékpofékat használtam. Létezik az még és jó? Vagy van jobb? Melyik?

 

A felniken van elszineződés. Mivel a fékbetéteket lepucoltam, gondolom amiatt nyekeg. Mivel lehet az lepucolni. Féktisztítóval óvatosan, hogy a gumi ne kapjon?

 

Kösz,

 

JG

Sánta Kutya (SK) aug. 16. Creative Commons License 219668

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (219660)
Primary92 aug. 15. Creative Commons License 219667

Egyik irányba kipróbálom.

Előzmény: koller andor (219666)
koller andor aug. 15. Creative Commons License 219666

Elsőrangú. Két km betonlap kivételével.

Előzmény: Primary92 (219665)
Primary92 aug. 14. Creative Commons License 219665

A gáton milyen a bringaút? Outival mennél rajta?

 

koller andor aug. 14. Creative Commons License 219664

Cegléd-Törtel-Köröstetétlen-Jászkarajenő-Tiszakécske-Tiszaug-Tiszasas-Csépa-Csongrád- Tisza gáton a bringaúton a mindszenti révig- Mindszent-Mártély - Hmezővásárhely. Ezen az útvonalon 1 km-t kell a 44-en tekerni.

 

Ha Szolnok felől jössz, akkor Martfű felé van bringaút. Az elején szar, de Szandaszőllőstől jó. Martfű után: Kunszentmárton-Szentes- Hódmezővásárhely. A főút forgalma nem túl nagy.

Előzmény: Primary92 (219658)
vizus aug. 14. Creative Commons License 219663

Az se rossz, valamivel talán szebb is. Az Abony-Tószeg közötti út egy részén kicsit hupnis, Tószegen bicikliút, amire még soha nem mentem le. Óbögön is van bicikliút, de az is inkább járda. Lakitelek-Tőserdőn lehet fürdeni egyet. A Lakitelek utáni útra már nem emlékszem. A Csongrád előtti szakasz korrekt főút.

Előzmény: Primary92 (219662)
Primary92 aug. 14. Creative Commons License 219662

Köszönöm a segítséget!

Valahogy így?

Link

Nekem ez volt az első ötletem: Link 

Ez viszonylag főútmentes, de tavaly megszívtam a google maps-el. Mutatott egy utat Nagykőrösről. Csongrádi út. Mondom milyen király lesz, street viewet meg is néztem pár helyen. Tök jó aszfalt. Aztán ahol nem volt street view, az homok. Bokáig.

Előzmény: vizus (219659)
halaloszto aug. 13. Creative Commons License 219661

Gratula!

 

Tarolashoz az sem gond ha nincs rajta kulso vagy fekpofa. Viszont gondolom neha hasznalni is akarod :-)

 

Vajk

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (219660)
Sánta Kutya (SK) aug. 13. Creative Commons License 219660

Nohát az országúti már lóg a plafonról. Kapott egy szép piros kampót. Így nemcsak helyet spórolok, de az se gond, ha lapos a kerék. Nem volt szórakoztató a plafont lukasztani. :-) Mögötte szépen meglapul két másik piroson az új munkapad. A montin még gondolkozom, hogy marad a földön, vagy a falra akasztódik. Az nem mehet a plafonra, csak fregolival, különben megroppanna a derekam.

Előzmény: halaloszto (219375)
vizus aug. 13. Creative Commons License 219659

A Bikemap Szolnokon át vinne Kunszentmárton-Szentes felé. Ahogy Abony felől jössz, ő a négyesen vinne tovább, de ott bicaj tilos, be kell jönni a városba, a második hídról lejövet jobbra ki a városból, a négyes előtt el balra a bicikliúton, aztán átevickélés Szandaszőlősre, ott én inkább elmegyek jobbra ahogy feljön az alsó út, mert tovább járdás bicikliút van. Ugyanilyen járdás bicikliutak vannak Rákóczifalván és Rákócziújfalun, inkább kint szoktam menni. ( Falva elején van egy nyomós kút!) Újfalu után viszont van egy jó bicikliút Martfűig. Onnan síma ügy Kunszentmárton. Kunszentmárton Szentes is sima ügy, csak kicsit keskeny, nagy a forgalom, szoktak csattanni az autók. Néhol bicajút megy, ott le szoktam menni. Mintha Vásárhely előtt lenne olyan bicikliút szakasz, ami rázós. Ha itthon vagyok, amikor tekersz, szívesen elvezetlek egy darabon!

Előzmény: Primary92 (219658)