De, gondolom, mert a 296-ot nemrég lőttem a Clark Ádám téren.*
*Azaz lőttem volna, ha egy sárga sz@r Renault Kangoo nem idétlenkedik a körforgalomból kiállással...mintha egyenesen az autodel factoryből küldték volna.
Most kerestem és találtam rá erre a topikra. Megtekintettem egy 553-03-ast, lakókocsinak átalakítva. 5 éve áll. Tudtok-e mondani valamit, érdemes lenne-e egyáltalán hozzá fogni és ha igen, mennyiért? Megbízhatóság, javíthatóság, hiba, típusbajok, stb. Eredeti Avia motorja van még.
Kicsit lassabban ment mostanság a 266-osom mert a műszerfal megtervezése az alakja miatt nem túl egyszerű, büszke lehet rá, aki tervezte az Ikarus-nál. De a lényeg, hogy a helyére került és ez vo,t a 4. próbaépítés belőle. Következhet a kassza és az Almex jegykiadó.
A kasszák hogy vannak felrögzítve a műszerfalra? KB mekkora a kassza mérete?
Tegyél be képet a karos lengéscsillapítóról. Mi 1 év áztatás és melegítés után szét tudtuk szedni. Nem is egyet javítottunk meg, pedig vízben állt 60 évig.