Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Liviati Creative Commons License 2012.06.10 0 0 1443

Íme az én hátsó segédrugóval erősített laprgóm:

Előzmény: Digis Panda (1431)
apacs78 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 1442

köszi de lehet én vagy ok láma

erre azt irja hogy nincs :(

 

Section 2, Engine:

http://www.sendspace.com/file/0prfpn

Előzmény: mindaricsi (1440)
mindaricsi Creative Commons License 2012.06.07 0 0 1441

Nézz vissza a 1027, 1028-as hozzászólásokra.

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Tóth1233 (1439)
mindaricsi Creative Commons License 2012.06.07 0 0 1440

Tekints vissza a 1027, 1028-as hozzászólásokra.

Üdv: mindaricsi

Előzmény: apacs78 (1435)
Tóth1233 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 1439

2009-es dailyhoz segítene-e valaki nekem klíma kapcsolási rajzot megosztani? Előre köszönet.

Tóth1233 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 1438

Üdv!

 

Nekem van eladó daily 6,5t-ás progesszív laprugóm, szilentek és bakok. Újak, olcsón. Ha netán érdekel írjon mailt. tothbutormix kukac gmail.com

Előzmény: Digis Panda (1431)
apacs78 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 1437

ja az lemaradt:  1999 es   :)

mindaricsi Creative Commons License 2012.06.06 0 0 1436

Szia! Évjárat esetleg?

üdv:mindaricsi

Előzmény: apacs78 (1435)
apacs78 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 1435

Sziasztok

 

49-12 eshez valakinek nincs a motorrol robbantott rajza, mert ahol belemegy a nívópálca ott elég rendesen engedi az olajat.

Köszönöm :)

Liviati Creative Commons License 2012.06.04 0 0 1434

Minél könnyebb felépítménybe gondolkodj. A laposvas az alváz erősítéshez van nekem is beszerelve, de nem alulról, hanem az alváz alsó részére ] profil alsó vízszintes részének nem az aljára, hanem tetejére csavarozva. Ha kell valami Iveco alkatrész abba is segíthetek.

Előzmény: Digis Panda (1433)
Digis Panda Creative Commons License 2012.06.04 0 0 1433

Szia

 

Az jó lesz. Úgy jobb elképzelni a dolgot. Más erősebb teherautó rúgója nem jó alá? Gondolok itt az IFA rúgóra.

Olvastam itt a fórumon, hogy a gumibak felé laposvasat becsavarozni erősítésnek. Mit szólsz hozzá? Jelenleg a plató lemezelésén gondolkodom, vagy komplett cserén. Feltéve, ha találok valahol a közelbe. A mostani platónak rétegelt lemez az alja az szeretném kicserélni. A jelenlegi állás szerint csak falcolt 2cm vastag deszka lesz rajta, de még gondolkodom.

 

Üdv

Előzmény: Liviati (1432)
Liviati Creative Commons License 2012.06.02 0 0 1432

Majd csinálok az enyémről képeket, ha nem felejtem el. Két segédrugóköteg kell hozzá, hosszabb cuppánt, két vastömb, és valami vastagabb lemezből egy kicsi. Az MTZ-ből készített targoncát annó tornyostól, úgy hogy a két villa le volt véve. Manapság meg súlyba járok már.

Előzmény: Digis Panda (1431)
Digis Panda Creative Commons License 2012.06.02 0 0 1431

Sziasztok.

 

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 35-10 Ivecóm. Meg kéne erősíteni a rúgózását, esetleg az alvázat is. Kb úgy 22-25 mázsát bírjon. Saját célra lenne csak használva, méhek szállítására.

Milyen rúgót vagy átalakítást tudtok javasolni. Most szedném le a platót mert szeretném lecsiszolni az alvázat és lefesteni.  Ha úgy adódna egy erősítés is megesne.

 

Előre is köszi

 

Digis Panda

Sbamar Creative Commons License 2012.05.22 0 0 1430

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki véletlenül, hogy az új Daily-nek miért van 2 izzószál a féklámpájában? Esetleg a fékezés erősségétől függően erősebben vagy gyengébben világít?

 

Köszi!

Amar

istván822 Creative Commons License 2012.05.18 0 0 1429

Sziasztok!

 

  Terveink szerint Németországból hoznánk egy 35 c15 tipusú iveco-t. A kérdésem az lenne mi az amire érdemes figyelni vásárlásnál? 2007-2008-as évjáratban gondolkozunk. Platós duplakerekes kellene. Mi az a kilóméter amit lehet számolni komolyabb ráfordítás nélkül? Mik a tipushibák illetve milyenek az alkatrész árak? ha valaki ebben tudna segíteni, esetleg hasonló autója van és leírná a tapasztalatait nagyon hálásak lennénk. Bármilyen tanácsot szivesen fogadnánk. Segítségeteket előre is köszönjük.

zozimo2 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 1428

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni?

 Ivecó Daily, 35-12,   2000,  szervokormányos,  kerék-összetartási értéke kellene.

 

mindaricsi Creative Commons License 2012.05.12 0 0 1427

Szia! Kérdésad első felére a választ a 1027, 1028-as hozzászólásokban leled!

Üdv: mindaricsi

 

Előzmény: LVHLVH (1426)
LVHLVH Creative Commons License 2012.05.08 0 0 1426

Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni, hogy 2002-es 2.8as 35s15v-hez van-e valakinek szervizmanuálja. Segitségeteket köszönöm

 

JA és mégegy.... A 2002 es 2.8as 35s13 illetve 35s15 kinyomocsapágya megegyezik? Nekem 35s15 van ( 6sebesseges) és ha valaki tud kinyomocsapágyat hozza az légyszives privátba üzit. Köszönöm

Liviati Creative Commons License 2012.05.01 0 0 1425

Köszi.

Előzmény: mindaricsi (1424)
mindaricsi Creative Commons License 2012.05.01 0 0 1424

A váltókar alján található egy müanyag biztosítógyűrű. Azt kipatintva felfelé lehúzható a váltókar.

  (Lada utánérzés)

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Liviati (1423)
Liviati Creative Commons License 2012.04.30 0 0 1423

1989-2000 közötti Daily, hogy jön le a váltókar?

Roadtrain Creative Commons License 2012.04.26 0 0 1422

Az én véleményem :
Vennék egy IVECO Dailyt 2004-től a 3.0-ás motorral (vagy 2.8 köbcentis) a 2.3 köbcentis motorost egyáltalán nem ajánlanám!!!Dupla kerék szerintem felesleges hiszen avval csak az öntömege lesz picivel több.Tehát szimpla kerekes S széria.Legalább 120 lovas legyen,mert avval fogsz tudni normális tempót menni.A furgonból is kettő lehetséges a 15 vagy 17 köbméteres,ebbe elég kényelmesen be lehet rendezni. Azok a 92-99-es évjáratúak szerintem kicsit felejtősek hiszen azokra még többet kéne költened,hogy normális állapotba kerüljön.Amelyik meg véletlenül megkímélt az drága.

Előzmény: szgyuri1968 (1414)
szgyuri1968 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 1421

Gyári lakót két okból nem akarok: 1. Kívülről látszik, h lakóautó, és ez a tolvajokra csábítólag hat, másrészt a különféle tarifák (autópályadíj, kompok, hidak, alagutak) egyes országokban magasabbak a lakóautókra, mint a furgonokra. 2. Csak azt, és úgy szeretném beépíteni, ahogy az nekem feltétlen fontos és kell! Így jóval olcsóbban lehet kijönni, mint egy gyárival.

szgyuri1968 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 1420

Köszönöm Urak a véleményeket, hozzászólásokat! Mivel nem hajt a tatár, ráérek gondolkozni, hogy hogyan is legyen...  A peugeot sem rossz ötlet!

John38 neked milyen Dailyd van?

john38 Creative Commons License 2012.04.17 0 0 1419

Szia!Nekem van olyan Daily-m amiből lehetne csinálni lakóautót.170e km van benne.üdv.

Előzmény: szgyuri1968 (1414)
té.bé Creative Commons License 2012.04.17 0 0 1418
Előzmény: szgyuri1968 (1414)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.12 0 0 1417
Előzmény: szgyuri1968 (1414)
Liviati Creative Commons License 2012.04.11 0 0 1416

Én a helyedbe gyári lakóautót vennék. Inkább egy olyat pofoznék ki, mint teljesen újat építeni egy kisteherből. A gyári lakókban áltlában kevesebb a km is mint egy haszonjárműben. Ha Ivecohoz ragaszkodsz akkor vegyél Iveco alapút. Bár az önsúlyuk általában magasabb. Azzal tisztába vagy, hogy regadót kell fizetned, hacsak nem szgk-t veszel.

Előzmény: szgyuri1968 (1414)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.11 0 0 1415

Szerintem egy 2,2-es Maxi Boxert vegyél.Kis fogyasztás,4-4,5 tonnás kialakítás,3,5 tonna hivatalos össztömeg.A raktér kockásabb,jobban kialakítható.Az IVECO-kat felejtsd el,szinte csak lassúhídas leharcolt példányokat kapni.

Előzmény: szgyuri1968 (1414)
szgyuri1968 Creative Commons License 2012.04.11 0 0 1414

Tisztelt Fórumozók!

Kb. másfél-két évem van az alábbi projekt megvalósítására, most még a tervezgetés, informálódás fázisában vagyok. Ezért is fordulok hozzátok. Az eddigi bejegyzéseket nagyjából áttanulmányoztam, látom, hogy hozzáértők vagytok. Én is remélem, hogy kapok majd hasznos tippeket.

A projekt: ki kell alakítanom egy zárt furgonból egy olyan megbízható lakóautót, melyet részint kirándulásokra, részint pedig akár 2-3 hónapos életvitelszerű külföldi tartózkodásra fog használni 2 fő. A járműre kb. max. 2,5-3 misim van. (a belső tér kialakítása az egy külön téma)

Amit a járműnek tudni kell: 6-7 méter körüli hossz, 3500 kg. max. tömeg, hátul dupla kerék,  kb. 8-9 m2 raktér, B-s jogsival vezethetőség, megbízhatóság, autópályán 90-110 km/ó tartós haladás. Az eddigi infóim alapján úgy néz ki, hogy egy Ivecoval járnék a legjobban. A kérdéseim a következők:

--Van-e értelme egy 92-99 évjáratú 35-10-es régebbi gépet venni 5-800 ezerért, annak a motorját felújítani, illetve a kasznit is kicsit kipofozni? Kb. mennyibe jönne ki egy motorfelújítás ezen a tipuson? Mennyire megbízható a 2499 cm3 –es motor? Milyen tipusú motor ez? Régi szívódízel, vagy már az újabb? EURO hányas szabványnak felel meg? Mennyire van tele elektronikával? Mennyire strapabíró az alváz, futómű?

--Vagy felejtsem el a régit, és a felújítást, jobban járok egy újabb 35c12-es Dailyvel? Az ugyan drágább, de jobb-e? Ha kifizetek rá 2-3 misit, lenne-e olyan mint egy felújított, ”0 kilóméteres” régi?

Előre is Köszönöm a segítséget!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!