Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Amit használtam kifejezetten levegőszűrő olajat az nagyon sűrű volt.Leginkább a Hykomol hajtóműolajhoz hasonlítanám.
Castrol levegőszűrő spray viszont sok helyen van,be sem koszolod magad,jó ragacsos lesz a szűrő és 100 évig elég saját használatra.Nem borul ki pl. :-)
Az a baj, hogy eddig bőszen vigyorogva a magas, és szintén agyonadóztatott benzináron támaszkodva jókat röhögtek, és lengették a kaszát. Most a benzinárral kihúzták alóluk a sámlit, de egyelőre nem nagyon zavartatják magukat. Ebben a helyzetben meg nyerőre áll a benyás. Mellesleg ha JÓ fűrészed van, és nem nitró higítóval használnád, akkor nincs "rángatás és anyázás". Persze lehet, hogy csak nálam, köszönhetően a platóra dobós technológiának. :-)))))))))))))))))
Mostanában a lítiumos "vanási ár" technológia mellett jönnek a hírek az új lehetséges csodákról, pl grafén. Ha kitalálják, hogy lehetne ezeket a képtelen akku árakat közelíteni az elfogadhatóhoz, biztosan az lesz a nyerő. Mondjuk a mindenkori kormányok lemondhatnának a "pofátlan sarc" kategóriáról akku ügyben.
Ismerős ácsként próbálta a hq új gépeit is meg a stili úgy csoda gépeit is. Dobálta is le a tetőről azt visszaállt a régi karbis gépre mert egy két vágásért perceket ketyeregtetni a gépet mert lefullad az nem tetőn a legjobb dolog.
Tehát van előnye is a gépnek meg hátránya is.
Tény haladni kell a korral de nekem is mint hobby felhasználó jobban tetszenek árban a karbis gépek. :)
Nem hiszem ,hogy jobb az M-tronic valami elromlik nem tudsz vele állitani viheted a szervizbe és láttam a szervibe egy újabb fajta fűkaszát aminek megvolt húzva a dugattyúnak a szoknyájánál .
Nincs állítási (de ezáltal elbaszási) lehetőség a felhasználó részéről. Ugyanaz a gép pl. ms 241, 261, 362, 441, 661 fűrészek mindegyike sokkal jobb teljesítményt nyújt mint a sima porlasztósok. Próbáltam ezek közül a 241, 362, 441, 661 m-tronic változatát. Kaszából 460 mellett próbáltam több napon át a 490 m-tronic-ot. Qva jó volt! Szerintem nem olyan bonyolult az mint gondolnánk és előbb megy tönkre sok más a gépen mint az m-tr......
Szia! Nekem mint írtam is nem volt és a helyi stihl üzletbe sem vittek még olyat aminek az m-tronic rendszerrel lett volna gondja. Egyébként ha jól tudom ha gond lenne akkor kivesz-betesz és 12.000 Ft-ba kerül.
Nekem az egyik fűrészem is m-tronic-os és azzal sem volt gond (441 c-m). Németországban profi fűrészekből a 461 és a 880 kivételével már csak m-tronicot kapsz.
Na ez így van. Talán egy észrevétel, hogy alapvetően a Stihl tetszik neki. Mindegy, hogy miért, de akkor azt kell megszerezni, különben hiányérzet fogja kínozni. Mindkét kasza bőven megfelel bármilyen szigorú elvárásnak, az apróságokat meg bőven ellentételezi a szimpátia. Akkor?
Szia! Nem gond, szívesen segítek ha tudok. Ha ki tudod próbálni az a legjobb ahhoz, hogy eldöntsed. Nem tudom, hogy szoktál kaszálni de ha teheted valami sűrű anyagba full gázon adj nekik 2,7-es vagy 3-as damillal. Figyeld a nyomatékot amikor esik a fordulat, irányíthatóságot, rezgéseket, mennyire kényelmes a fogantyú ha órákon át dolgozol, stb..... bocs, hogy ilyen kézenfekvő dolgokat írtam :))
Na majd írj, hogy döntöttél. Nagyon jó kasza ám az 545 de nekem a 460 jobban tetszik.
Szia Benchmade. Bocsi hogy annyit nyaggatlak de értékelem a hozzászolásaidat a fórumban. Gondban vagyok evel a csere berével. A héten, ha minden igaz lessz rá lehetöségem kipróbálni egy fs 460 ost aztán remélem sikerül eldöntsem hogy melyik a jobb. Köszi hogy probálsz segiteni
Végül is eddig nem nagyon volt bajom a narancssárgával, igaz egyenetlenségekre érzékeny volt, mert könnyen adagolta a damilt, de most lehet, hogy a T25C-t kipróbálom! Köszi a segítséget!
Szerintem ez jó lenne rá, ebből is a C változat szimpatikus nekem! Azt írta az egyik leírás, hogy: <30 ccm motor, 2-2,4 -es damil. Én is 2,4-el használom. Valószínű, hogy ez lesz a befutó! Köszi a segítséget!
Nekem ez a fej van a Fuxin, illetve ugyanez a fej van a Husi 133R-en is, ami ugyan kétütemű, de 30 cm3, 1.2 Le.
Nekem meg van a narancssárga damilfej, fel sem raktam rá:), megnéztem neked, 115 mm mindkettőnek a max. átmérője. A Fuxi fej ahol a damilt adagolja ki, az az átmérő 2-3 mm-el kisebb.
Szerintem inkább a damilvastagság dönti el, meg hogy milyen hosszú a damil.
Önhibámból adódóan összetörtem a 4T Fuxim narancssárga damilfejének házát, letört az egyik biztosító pöcök. A Fuxtec.hu-n 4 féle damilfejet kínál Fuxibácsi, szerintetek melyiket lenne érdemes megvenni? Van a narancson kívül egy erősített fekete színű normál feltöltős, két fajta gyorstöltős, az egyik talán erősített, de elég szűkszavú a leírás. Esetleg valami másfajta ami jó rá, 10X1,25 balos?