Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ms1964 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20388
Előzmény: Po_Sza (20380)
ms1964 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20387

Vélhetően spiáter törést szenvedett a Feli. Típushiba. Régen ez zárcserével járt, de szerencsére már lehet kapni csak a spiátert is. Olvass visszább, keress a spiáter kifejezésre, ott lesz az üzlet címe.

Előzmény: Po_Sza (20380)
gdzsozy Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20386

felicia hiba. nekem is először kicserélték a jobboldalit a baloldalival.

ettől többet nem is igazán tudsz tenni. max

azt a kis vackot kireszeled egy vastömbből oszt kész.

 

vagy egyszerűen rakol bele egy távírányítós központizárat ami gombnyomásra nyit zár. nekem igy üzemel 5 éve.

Előzmény: Po_Sza (20380)
gdzsozy Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20385

nézd meg a főkábeleket az akkunál (vagy az akku után) hogy nincsennek e elszakadva.

 

Előzmény: potyi20 (20382)
Po_Sza Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20384

Nagyon úgy néz ki!

Köszönöm! :)

PoSza

Előzmény: Dreamer (20381)
Epeter01 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20383

Ha sikerül beindítani, akkor egyneletes a járása, vagy akadozik, "dadog" kihagy?

Előzmény: potyi20 (20382)
potyi20 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20382

Hi.Van egy felicia1.3 Mpi- ami csak akkor gyujt be amikor kedve van,foleg hidegben.Minden cserelve lett amit mar gondoltam,,es amit az enyimerol megtanultam,de sajnos kifogytam az 5-letekbol!! sorolom: benzinpumpa uj,hogomba uj,valtot tetejen levo szenzor cserelve,gyertyakon levo sortrafo cserelve,gyertyak cserelve,biztositekok atnezve.benzin van,csak szinkra nincs.A szentartalynal levo csatlakozokat ha szethuzzuk jo lopas ellenni vedelem,mert nemgyujt be ,csakteker..de ezeket is atneztem,ujra osszeszurtam,wd-vel atpucolva minden csatlakozo.Mi okozhat meg ilyet? oszt ha sokat van vele veszodve ,begyujt,es 3-4 perc mulva csak ugy ledoglik.Wag -com program nem jelez hibat....!Szivocsonk hatuljan levo szenzor is kipucolva....!! Lamba ilyet nemcsinal ,tapasztalatbol mar kiprobaltam tobb felin is,es enis jartam mar 5-6 honapot lehuzott dugoval... Akkor mi a fene ez?? varom surgosen 5 leteket !

Dreamer Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20381

Nézd már meg itt! Hátha hasonló mint a Fabia-e!

 

Dreamer

Előzmény: Po_Sza (20380)
Po_Sza Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20380

Üdv Mindenkinek!

Az alábbi dologban kérném a segítségeteket.

A Feliciánk bal első ajtajában tönkrement az ajtózár szerkezete. A "henger" vagy "cilinder" vagy nem tudom mi a pontos neve, az amibe a kulcsot kell dugni... Csak az egyik funkció működött, letörött az egyik kis nyelv az öntvényről... (vagy nyitott vagy zárt, már nem emlékszem, de esetünkben ez nem fontos dolog :) ).

Hogy a bal oldalról lehessen kényelmesen nyitni-zárni az ajtót, lebontottam a kárpitot és kiszereltem az egész "hengert" és felcseréltem a jobb oldali, még jól működő "hengerrel".

 

Szóval a kérdés:

mi a hivatalos eljárás ilyen esetben, hogy a hibás hengert-cilindert pótolni tudjuk a Skodától?!

- mi kell hozzá?! (a zár kódja azon a kis bilétán az megvan...)

Köszönöm előre is!

Üdv,

PoSza

pitta63 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20379

Ezek az elektromos problémák nálunk is megvannak , tegnap reggel akartunk a pékségbe menni reggeliért, de az önindító nem forgatott csak nagyon lassan, meg meg állt, és a lámpák is a m.falon elhalványodtak, be kellet tolni, de az az érdekes, hogy az nap előtti este jöttünk pestről, egész nap járt a kocsi mentünk vagy 300km-t és reggelre nemtudtuk elképzelni mi a baj, mivel a rádió előlapja is le volt véve, semmi fogasztót nem hagytunk úgy és mégis ... nálunk a műszerfalon a fordulatszámmértő helyén még óra van, az az egy fogyasztó ami mehet semmi más ... és ötletünk sincs mi okozta. utána betoltuk mentünk 2 km-t a pékségig és utána már semmi baj nem volt semmivel. ez is lehet a tél számlájára írni ?

Swisspass Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20378

Az akksi most lesz majd 2 éves, de már újonnan is megvolt ez a probléma és a régivel is. Valószínűleg akkor az lesz amit mondasz, hogy a generátor nem tud annyit visszatölteni,mert valóban csak rövid távon van használva és ekkor is szinte az összes fogyasztóval együtt. De akkor kipróbálom hosszú távon is, és átnézetem hátha van valami rejtett fogyasztó.

Előzmény: Epeter01 (20376)
Epeter01 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20377

Ez a probléma megvolt nekem is. meg mertem volna esküdni, hogy szelep hangja van, és lélekben már készültem a szelepállításra :)

Mikor meghallgattam, már kb tudtam is melyik szelep a hibás, de közben rátámaszkodtam az olajbeöntőre, és rögtön elmúlt a "szelephang" :)

A tömítő gumikarikát is lehet cserélni külön. Én itt vettem: www.skodabolt.hu

Előzmény: faterkicsi (20375)
Epeter01 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20376

Szia!

Mennyi idős az akksid, 5-6 év után benne van a pakliban, hogy a telet rosszul viseli. Kidobás előtt vidd el egy akkumulátoroshoz, és nézesd meg. Tudni fogja, hogy mit kell nézni rajta. Ha azt mondja, hogy az akksi jó, na akkor kezdd csak átdrótozni a kocsit.

Az enyém tavaly télen kezdet nehezebben forgolódni, de azért még átvészelte a telet, de idén már nem fogja bírni,m már az eddigi hideg hajnalok is megmutatták, hogy az igazi telet már nem fogja bírni.

Továbbá az sem mindegy, hjogy mennyit mész a kocsival. Igazi akksi töltéshez idő kel, ha csak rövideket mész, mondjukl 20-30 percet, ráadásul hidegben, reggel, este lámpával, netán hátsó ablak fűtéssel, szellőző (fűtő) ventilátorral, akkor ne csodálkozz, ha a generátor nem tölti fel rendesen az akksit, csak éppen a fogyazstókat működteti. Ezt egy hosszabb minimum egy órás autózással kipróbálhatod, ha másnap is szarul indul akkor érdemes foglalkozni a az akksi vs átdrótozás kérdéskörrel.

Én így jártam vele: tegnap egy hosszabb autózás is volt a programban, így ma reggel rendesen pörgetett, de a reggeli utam csak 25 perc volt, ráadásul sok fogyasztó ment egyszerre, így a holnapi indulás már kétségesebb.

 

Előzmény: Swisspass (20374)
faterkicsi Creative Commons License 2011.10.17 0 0 20375

Sziasztok.

A reggeli fagyos tapasztalatom az volt a beindítás után, hogy borzalmasan rossz hangja volt valaminek szivatónál, mire rájöttem hogy az olajbentő sapka csinálja. Azt hittem dízel lett :) de csak az zörgött. 

Mit lehet ennek csinálni? Van hozzá valami tömítőgyűrű, vagy vegyek másikat?

 

Swisspass Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20374

Akkor valószínűleg át kellene nézetni az egész kábelezést, mert egy komolyabb autóhifi van benne és a riasztó is állandó használatban van. De igazából próbáltuk riasztó nélkül is és ugyanez volt a helyzet. Csomagtérvilágítás sajnos nincs, de tervben van, csak még nem tudom melyik lenne a legegyszerűbb módja a kivitelezésének. Az akkusaruknak viszont lehet jót tenne egy tisztítás. Köszönöm a segítséged.

Előzmény: tothpeti72 (20370)
stemplis Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20373

Én be vagyok zöldülve,  mint a természet (nyáron) :)

 

Előzmény: nagydajab (20372)
nagydajab Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20372

Igen! Én is kékkel járok a zöldbe, de azért találkoztam ott egy piros tesóval is.

 

 

 

Helyszin az Érdi Dunapart.

Előzmény: stemplis (20371)
stemplis Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20371

A kékkel, a zöldbe...!? ;)

Előzmény: pappferi (20369)
tothpeti72 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20370

A rejtett fogyasztóval kapcsolatban helyes lehet az elképzelésed. És teljesen normális, hogy ez hűvös időben okoz gondot. Hidegben az akksi kevesebb teljesítményt ad le, a hideg motort nehezebb megforgatni, a hideg üzemanyag is nehezebben gyullad. 

Rejtett fogyasztó lehet a rádió, a riasztó. Én például a csomagtérvilágítással szívtam.

Viszont amit mindenképp megnéznék: Az akkusaruk és az önindítóhoz vezető vastag kábel érintezése. a felületek legyenek fémtiszták. van egy kimondottan a csatlakozókra kenendő trutyi, az is segít rajta. És a csavarok legyenek normálisan meghúzva. 

Előzmény: Swisspass (20365)
pappferi Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20369

Sziasztok!

 

 

Délután kimentünk egy kicsit a zöldbe.....

peti931 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20368

Üdv mindenkinek. Írtam pénteken a problémámról. Ma megoldódott, kicseréltük a generátort és most már visszatölti az akksit. 

arthur877 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20367

Ami ott átszivárog, az teljesen elhanyagolható mennyiség, nem az csinálja ha melegszok, hanem hamar nyit!

Van olyan termosztát, ahol gyárilag van egy kis lyuk és szabadon áramlik rajta a víz, mégis működik rendeltetésszerüen.

Előzmény: dlaci82 (20366)
dlaci82 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20366

Köszi! Erre gondotam én is, ezért tettem vízbe és melegítettem (a régi és az új betétet is), hogy lássam mikor nyitnak. Mindkettő akkor kezdett nyitni, amikor már majd "pezsgett" a víz, nem sokra rá már forrt (ekkor már nem voltak benne a vízben). Amit nemrég vettem, valamint a ház eredetijével is ez volt már új korában is (folyamatosan melegszik, a műszer se azt mutatja, hogy eléri a 88 °C körüli hőmérsékletet, majd nyit. Ezért gondolok arra, hogy a termosztát betét, ahol felfekszik a műanyag házban a peremre, ott nincs meg a teljes tömítettség, és folyamatosan tud áramlani ki a víz a hűtő felé. Veszek egyet házastól és majd kiderül...

Előzmény: arthur877 (20364)
Swisspass Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20365

Üdv!

 

Újabb problémával fordulnék felétek. A Feliciánk az ilyen hűvösebb időkben már nehezen indul, viszont kis járatás után és esetleg álva hagyva 1-2 óra után is pöccre indul. Viszont ha nem hajtjuk 5-6 napig ennél zordabb időben akkor az akksi teljesen lemerül. És ezt a problémát csak hűvős időben produkálja máskor tökéletesen indul. Ennek mi lehet az oka? Gondoltam esetleg valami rejtett fogyasztóra,de az akkor melegebb időben is szívná az akksit, legalábbis szerintem.

Előre is köszönöm a segítségeteket.

arthur877 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20364

Igen. csak a zéger tartja, nincs tömítés vagy egyéb benne.

A felső cső a termosztát közelében melegedhet a közvetlen hőátvitel miatt, de ahogy tapizod a hütő felé irányban egyre hidegebbnek kell lennie, a hütőnek meg teljesen.

Ha beindítás után(hideg motornál) azonnal melegszik a hütő is. akkor az a termosztát nyitva van, illetve igen korán nyit.

Előzmény: dlaci82 (20363)
dlaci82 Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20363

Sziasztok!

 

Tegnap kivettem házastól a termosztátot, hubo44 azt tanácsolta, próbáljam meg egy wahler, favorit termosztát betéttel. Történetesen volt egy olyan itthon. Annak a tányér átmérője nagyobb, mint ami a házba befér, így meg lett "műtve", de sajnos betenni nem tudtam, nem gondoltam, hogy mással is baj lesz, mielőtt megnyírbáltam. A tányér feletti rész átmérője minimálisan nagyobb, mint ami a házban van, így kénytelen voltam vissztenni a ház eredeti betétjét, mivel azzal kicsit hamarabb melegedett be a motor, mint amit nem rég vásároltam. Előtte betettem egy fazék vízbe, és kezdtem melegíteni. Forrás előtt nyitott, addig teljesen zárva volt. Kivettem a vízből, és még egy kis idő kellett, mire kezdett visszazárni. Beszereltem, feltöltöttem a leengedett fagyállóval, beindítottam a motort. A víz, ahogy eddig is, melegszik a hűtőbe menő csőben és a hűtő felső részén is. A műszerfalon a visszajelző még meg sem mozdult. Folyamatosan megy felefele a mutató a műszerfalon, míg el nem éri az üzemi hűmérsékletet. Másra már tényleg nem tudok gondolni, hogy a ház és a betét között kijut melegvíz a hűtő felé. Egyébként a betét csak simán bent van gyárilag a műanyag házban, semmi tömítés, csak a zégergyűrű tartja?

Valami okosságot mondjon már valaki, mert én nagyon azon vagyok, hogy venni kell egy másikat, házastól.

 

Amúgy komletten, házzal együtt van 2800 Ft + postáért a vaterán.

stemplis Creative Commons License 2011.10.16 0 0 20362

Rossz a termosztátod, ki kell cserélni.

Lengyel zégergyűrűst vegyél bele... de ha már olyan van benne, akkor lehet venni külön betétet is, az csak 1400 Ft.  Kompletten házzal együtt  viszont kb. 4000 Ft .

Előzmény: pitta63 (20361)
pitta63 Creative Commons License 2011.10.15 0 0 20361

Sziasztok, már régóta nézegetem a hűtővíz visszajelzőt, és akárhová menjek a 0et is nagyon ritkán éri el, városban 70ig felmegy és utána megáll az élet, kicsit megbőgettük állóhelyzetben, és egyből 90 lett... mi lehet az oka hogy nem megy fel ideális vagy tökéletes hőfokra? 85-95 fokig?

 

válaszotokat előre is köszönöm. egyszer hálás leszek még.

mazsolmaany Creative Commons License 2011.10.15 0 0 20360

Köszi!

Előzmény: potyi20 (20355)
gdzsozy Creative Commons License 2011.10.15 0 0 20359

Múltkoriban valamelyik márka társ előhozakodott a legkissebb vagy legújabb skodákkal.

 

én azt mondom hogy eléggé elb.... egy fantázia rajza van az új feliciának de ha már említetted a Lee tábornokot akkor elgondolkodtató lenne mondjuk valami ford grand torinós

változat egy új skodának.

 

ha az új oktávia orrát rávarnák ehhez az autóhoz:

 

 

de ha így hagynák és csak skoda emblémát kapna nekem akkor is bejönne.

Előzmény: tothpeti72 (20351)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!