Bár nem egészen értem, hogy melyik ponton akadtál el, de azért hátha tudok segíteni.
A lökhárító hat ponton van rögzítve:
- Kettő van a sárvédők alsó szélénél, ezek a kerékjárat felől érhetők el (oldalanként egy)
- A homlokfalhoz alul rögzíti két csavar, ezek a ködlámpa üregében érhetők el (ezek anyás csavarok amiknek a másik fele egy ovális alátéttel van egybeépítzve és hátulról a homlokfal hátsó oldalán egy (nem tudom jobben leírni) egy négyszögletes távtartóval kapaszkodik (ez kb az alváznyúlvány alatt van)
- Illetve a fényszórók alatti bajuszléc alatt van kettő (oladlanként egy) anya, amiknek a csavarja a homlokfalra be vannak hegesztve.
A homlokfal heggesztve van, a szélein lévő egy-egy csavar a sárvédőt tartja.
Amúgy miért akarod leszedni a sárvédőt (legalábbis így értelmeztem)?
Akadt egy gondom beépítésre szántam egy led-es nappali haladó fényt! De a gond akkor kezdődött amikor lebontottam az elejét. Milyen az összerási sorrend tudja valaki mert a lökhárító alatt van két csavar ami a homlok lemezt fogja a homloklemezt meg hozzá van csavarozva a sárvédőhöz amit a lökhárító eltávolítása nélkül nem lehet kicsavarni! Remélem érthető voltam nekem nagyon idióta ez az összerakási sorrend. Ha valaki tudna esetles segíteni valami trükköt kérem segítsen.Nem akarom a visszarakásnál is feszegetni a lemezeket.
Az egyenetlen járást okozhatja a "megnyúlt" vez mű lánc, a nehéz indítást a túl kicsi szelephézag, (ezek mind saját tapasztalatok), tisztán az elektronika nem valószínű, hogy ilyen tünetet okozna, mert nincs benne mozgó alkatrész. (ezért is nincs hibakód)
A mechanikus részeknél a folytószelep és a levegő környékén is lehet gond.
sziasztok! lenne pár kérdésem... felszeretném újítani a felicia mototorját (1.3 benzines) szükség lenne pár tippre hogy mik a legfontosabbak alábbiakan kivül: hütő, olaj,olajszürő, gyertyák! ezek már meg vannak, eddig 190ezer van benne úgy hogy gondoltam frissitek rajta dolgokat! várom a válaszokat! Köszönöm előre is sziasztok!....
Vélhetően spiáter törést szenvedett a Feli. Típushiba. Régen ez zárcserével járt, de szerencsére már lehet kapni csak a spiátert is. Olvass visszább, keress a spiáter kifejezésre, ott lesz az üzlet címe.
Hi.Van egy felicia1.3 Mpi- ami csak akkor gyujt be amikor kedve van,foleg hidegben.Minden cserelve lett amit mar gondoltam,,es amit az enyimerol megtanultam,de sajnos kifogytam az 5-letekbol!! sorolom: benzinpumpa uj,hogomba uj,valtot tetejen levo szenzor cserelve,gyertyakon levo sortrafo cserelve,gyertyak cserelve,biztositekok atnezve.benzin van,csak szinkra nincs.A szentartalynal levo csatlakozokat ha szethuzzuk jo lopas ellenni vedelem,mert nemgyujt be ,csakteker..de ezeket is atneztem,ujra osszeszurtam,wd-vel atpucolva minden csatlakozo.Mi okozhat meg ilyet? oszt ha sokat van vele veszodve ,begyujt,es 3-4 perc mulva csak ugy ledoglik.Wag -com program nem jelez hibat....!Szivocsonk hatuljan levo szenzor is kipucolva....!! Lamba ilyet nemcsinal ,tapasztalatbol mar kiprobaltam tobb felin is,es enis jartam mar 5-6 honapot lehuzott dugoval... Akkor mi a fene ez?? varom surgosen 5 leteket !
A Feliciánk bal első ajtajában tönkrement az ajtózár szerkezete. A "henger" vagy "cilinder" vagy nem tudom mi a pontos neve, az amibe a kulcsot kell dugni... Csak az egyik funkció működött, letörött az egyik kis nyelv az öntvényről... (vagy nyitott vagy zárt, már nem emlékszem, de esetünkben ez nem fontos dolog :) ).
Hogy a bal oldalról lehessen kényelmesen nyitni-zárni az ajtót, lebontottam a kárpitot és kiszereltem az egész "hengert" és felcseréltem a jobb oldali, még jól működő "hengerrel".
Szóval a kérdés:
- mi a hivatalos eljárás ilyen esetben, hogy a hibás hengert-cilindert pótolni tudjuk a Skodától?!
- mi kell hozzá?! (a zár kódja azon a kis bilétán az megvan...)
Ezek az elektromos problémák nálunk is megvannak , tegnap reggel akartunk a pékségbe menni reggeliért, de az önindító nem forgatott csak nagyon lassan, meg meg állt, és a lámpák is a m.falon elhalványodtak, be kellet tolni, de az az érdekes, hogy az nap előtti este jöttünk pestről, egész nap járt a kocsi mentünk vagy 300km-t és reggelre nemtudtuk elképzelni mi a baj, mivel a rádió előlapja is le volt véve, semmi fogasztót nem hagytunk úgy és mégis ... nálunk a műszerfalon a fordulatszámmértő helyén még óra van, az az egy fogyasztó ami mehet semmi más ... és ötletünk sincs mi okozta. utána betoltuk mentünk 2 km-t a pékségig és utána már semmi baj nem volt semmivel. ez is lehet a tél számlájára írni ?
Az akksi most lesz majd 2 éves, de már újonnan is megvolt ez a probléma és a régivel is. Valószínűleg akkor az lesz amit mondasz, hogy a generátor nem tud annyit visszatölteni,mert valóban csak rövid távon van használva és ekkor is szinte az összes fogyasztóval együtt. De akkor kipróbálom hosszú távon is, és átnézetem hátha van valami rejtett fogyasztó.
Mennyi idős az akksid, 5-6 év után benne van a pakliban, hogy a telet rosszul viseli. Kidobás előtt vidd el egy akkumulátoroshoz, és nézesd meg. Tudni fogja, hogy mit kell nézni rajta. Ha azt mondja, hogy az akksi jó, na akkor kezdd csak átdrótozni a kocsit.
Az enyém tavaly télen kezdet nehezebben forgolódni, de azért még átvészelte a telet, de idén már nem fogja bírni,m már az eddigi hideg hajnalok is megmutatták, hogy az igazi telet már nem fogja bírni.
Továbbá az sem mindegy, hjogy mennyit mész a kocsival. Igazi akksi töltéshez idő kel, ha csak rövideket mész, mondjukl 20-30 percet, ráadásul hidegben, reggel, este lámpával, netán hátsó ablak fűtéssel, szellőző (fűtő) ventilátorral, akkor ne csodálkozz, ha a generátor nem tölti fel rendesen az akksit, csak éppen a fogyazstókat működteti. Ezt egy hosszabb minimum egy órás autózással kipróbálhatod, ha másnap is szarul indul akkor érdemes foglalkozni a az akksi vs átdrótozás kérdéskörrel.
Én így jártam vele: tegnap egy hosszabb autózás is volt a programban, így ma reggel rendesen pörgetett, de a reggeli utam csak 25 perc volt, ráadásul sok fogyasztó ment egyszerre, így a holnapi indulás már kétségesebb.