Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Szigorúan SZERINTEM ott lehet az ellenérzés, hogy TEHETETLEN vagy, ha egy ilyen izé megáll. A jó öreg kőbaltáson meg segít az ÉRTŐ ráolvasás, szigszalag, meg a megdrótozás. ;-) Ott, az árok szélén.
A stihl m-tronicos gépei (mint írtam próbáltam már párat és nem csak egy kis marketing vágás erejéig, napokig teszteltem őket, ms 241,362,661, fs 490 és van is kettő belőle, ms 441, fs 460) nem fulladoznak hidegen, nem kell perceket melegítgetni, azonnal veszik a fordulatot. Vannak gépek amik ilyenek de azok a kicsik 171-181-stb.
Hidd el ha fulladoznának akkor én nem tartanék ilyen gépet :) elég maximalista vagyok ezen a téren!
Szia. El kell menni egy motoros üzlelbe ott szokott lenni direkt levegöszürö spray, vagy folyékony formában is. Pl a Castrolnak vagy a Putoline márkáknak van ilyen spray, én is ilyet használok a Yamaha motoromba
Amit használtam kifejezetten levegőszűrő olajat az nagyon sűrű volt.Leginkább a Hykomol hajtóműolajhoz hasonlítanám.
Castrol levegőszűrő spray viszont sok helyen van,be sem koszolod magad,jó ragacsos lesz a szűrő és 100 évig elég saját használatra.Nem borul ki pl. :-)
Az a baj, hogy eddig bőszen vigyorogva a magas, és szintén agyonadóztatott benzináron támaszkodva jókat röhögtek, és lengették a kaszát. Most a benzinárral kihúzták alóluk a sámlit, de egyelőre nem nagyon zavartatják magukat. Ebben a helyzetben meg nyerőre áll a benyás. Mellesleg ha JÓ fűrészed van, és nem nitró higítóval használnád, akkor nincs "rángatás és anyázás". Persze lehet, hogy csak nálam, köszönhetően a platóra dobós technológiának. :-)))))))))))))))))
Mostanában a lítiumos "vanási ár" technológia mellett jönnek a hírek az új lehetséges csodákról, pl grafén. Ha kitalálják, hogy lehetne ezeket a képtelen akku árakat közelíteni az elfogadhatóhoz, biztosan az lesz a nyerő. Mondjuk a mindenkori kormányok lemondhatnának a "pofátlan sarc" kategóriáról akku ügyben.
Ismerős ácsként próbálta a hq új gépeit is meg a stili úgy csoda gépeit is. Dobálta is le a tetőről azt visszaállt a régi karbis gépre mert egy két vágásért perceket ketyeregtetni a gépet mert lefullad az nem tetőn a legjobb dolog.
Tehát van előnye is a gépnek meg hátránya is.
Tény haladni kell a korral de nekem is mint hobby felhasználó jobban tetszenek árban a karbis gépek. :)
Nem hiszem ,hogy jobb az M-tronic valami elromlik nem tudsz vele állitani viheted a szervizbe és láttam a szervibe egy újabb fajta fűkaszát aminek megvolt húzva a dugattyúnak a szoknyájánál .
Nincs állítási (de ezáltal elbaszási) lehetőség a felhasználó részéről. Ugyanaz a gép pl. ms 241, 261, 362, 441, 661 fűrészek mindegyike sokkal jobb teljesítményt nyújt mint a sima porlasztósok. Próbáltam ezek közül a 241, 362, 441, 661 m-tronic változatát. Kaszából 460 mellett próbáltam több napon át a 490 m-tronic-ot. Qva jó volt! Szerintem nem olyan bonyolult az mint gondolnánk és előbb megy tönkre sok más a gépen mint az m-tr......
Szia! Nekem mint írtam is nem volt és a helyi stihl üzletbe sem vittek még olyat aminek az m-tronic rendszerrel lett volna gondja. Egyébként ha jól tudom ha gond lenne akkor kivesz-betesz és 12.000 Ft-ba kerül.
Nekem az egyik fűrészem is m-tronic-os és azzal sem volt gond (441 c-m). Németországban profi fűrészekből a 461 és a 880 kivételével már csak m-tronicot kapsz.
Na ez így van. Talán egy észrevétel, hogy alapvetően a Stihl tetszik neki. Mindegy, hogy miért, de akkor azt kell megszerezni, különben hiányérzet fogja kínozni. Mindkét kasza bőven megfelel bármilyen szigorú elvárásnak, az apróságokat meg bőven ellentételezi a szimpátia. Akkor?
Szia! Nem gond, szívesen segítek ha tudok. Ha ki tudod próbálni az a legjobb ahhoz, hogy eldöntsed. Nem tudom, hogy szoktál kaszálni de ha teheted valami sűrű anyagba full gázon adj nekik 2,7-es vagy 3-as damillal. Figyeld a nyomatékot amikor esik a fordulat, irányíthatóságot, rezgéseket, mennyire kényelmes a fogantyú ha órákon át dolgozol, stb..... bocs, hogy ilyen kézenfekvő dolgokat írtam :))
Na majd írj, hogy döntöttél. Nagyon jó kasza ám az 545 de nekem a 460 jobban tetszik.
Szia Benchmade. Bocsi hogy annyit nyaggatlak de értékelem a hozzászolásaidat a fórumban. Gondban vagyok evel a csere berével. A héten, ha minden igaz lessz rá lehetöségem kipróbálni egy fs 460 ost aztán remélem sikerül eldöntsem hogy melyik a jobb. Köszi hogy probálsz segiteni
Végül is eddig nem nagyon volt bajom a narancssárgával, igaz egyenetlenségekre érzékeny volt, mert könnyen adagolta a damilt, de most lehet, hogy a T25C-t kipróbálom! Köszi a segítséget!