Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zsoltijtd Creative Commons License 2018.07.16 0 0 123871

Sziasztok! Boldog tulajdonosa vagyok egy 307 cc-nek, 05 evi, 2.0, 16v. Segitseget szeretnek kerni. Miert terpeszt a hatso futomu? Koszonom.

peto.istvan Creative Commons License 2018.07.16 0 0 123870

Köszi! Hát ez a végállás dolog nekem nem igazán tiszta. Tehát vagy a legmelegebb vagy a leghidegebb állásban legyen? Erre gondolnak a leírásban? Honnan tudom, h biztosan abban van e a rendszer? Mert ugye lehet, hogy hideget fúj de lehetne meg hidegebb is.

 

Köszönöm

Előzmény: opel123 (123867)
naveed Creative Commons License 2018.07.15 0 0 123869

Köszönöm!

Előzmény: mantec (123861)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 123868

Szia,2001-es 307-1,6 benzin,gyári kulcsban az elem 1hét és lemerül,mi lehet a gond vele?Találkozott valaki hasonló hibával?

Köszi a választ előre is.

Előzmény: Smíró (123858)
opel123 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 123867

Szerintem nem végállásba raktad amikor az újat beszerelted.  

Itt a leírás:

http://www.peugeot307club.hu/index/vezerlo_fogaskerekek/0-106

 

Előzmény: peto.istvan (123866)
peto.istvan Creative Commons License 2018.07.14 0 0 123866

Sziasztok!

 

Peugeot 307sw 1.6 hdi 9hy motorkód 2005.12 havi.

 

Kicseréltem a klíma légterelő kis lamellákat mozgató mechanikát a gyári javító készlettel. Valamit elszúrhattam ugyanis a vezető oldalon érezhetően melegebb levegőt fúj a légkondi. Mire kell figyelnem mikor összerakom? Van valamilyen állás amiben szerelni lehet? Légyszíves segítsetek benne. Köszönöm

_Agyameldobom_ Creative Commons License 2018.07.13 0 0 123865

Két hónapja én is szenvedtem vele kipufogó csere után, a gyári sokkal jobb, teljesen más mint az utángyártott, ez pluszba szerintem teflonnal átvan itatva

(bár én leengedett ablak mellett meghallom ezzel is, de sokkal sokkal halkabb... ~5ezer volt közvetlenül Peu márkaboltból)

Előzmény: maytika (123864)
maytika Creative Commons License 2018.07.13 0 0 123864

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Asszonynak van egy 2002-es 1.4-es benzines 307-es autója. Kipufogó tűzkarika nyikorog, már kétszer bekenték ami kb két hétig volt jó de most megint nyikorog. A szerelő azt mondta hogy utángyártott volt benne kb 2 ezerért de ha az eredeti Peugeot tűzkarikát tesszük bele kb 8 ezerért akkor tuti nem fog nyikorogni. Mi a véleményetek esetleg volt már ilyen valakinek mert azt hallottam hogy ez típus hiba. Előre is köszönöm a válaszokat.

hayabusa123 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 123863

245/45 R18 nyári, mennyi? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: stevie-13 (123862)
stevie-13 Creative Commons License 2018.07.13 -1 0 123862

Szezonvégi Vredestein akció (ennél olcsóbb nem lesz!)

 

195/65R15 Vredestein Sportrac 5 91H 13.990
205/55R16 Vredestein Sportrac 5 91H 15.990
225/45R17 Vredestein Ultrac Satin XL 94V 20.990

 

Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.

 

Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.

mantec Creative Commons License 2018.07.13 0 0 123861

T naveed!

 

"... szakember ..."

 

PEUGEOT 407 első stabilizátor rúd csere

Előzmény: naveed (123860)
naveed Creative Commons License 2018.07.13 0 0 123860

Sziasztok!

Stabilizátor cseréhez kell szakember vagy azt házilag egy 13-as kulccsal könnyen el lehet végezni? Utána gondolom futómű állításra nincs szükség?

 

Rendeltem úgy nívópálcát, de különbözik a régitől és nem is megy be rendesen a helyére. Alvázszám alapján néztem ki a kódját a servicebox-ban (1174 E2), de nagyon más jött. Az enyém az rugós, az új pedig egy vékony lemez, mindenféle rugós rész nélkül. Ez azért van, mert 2003 óta ez az alkatrész megújult vagy egyszerűen több különböző nívópálca is fut ugyanazon a kódon?

 

Köszönöm előre is a válaszokat!
Üdv:
naveed

d.jocov Creative Commons License 2018.07.12 0 0 123859

Peugeot 307 rhr 2004-es 

fedélzeti számítógépet keresek, mert az enyém rendetlenkedik, a segítségeteket kérem.

Smíró Creative Commons License 2018.07.12 0 1 123858

Idézem Opel123 tagtárs Neked írt hsz-át:

 

"Elvileg, ha kiemeled a fejegységet és a kihúzott koax csatlakozó helyére dogsz egy szimpla drótot és ha ezzel veszi a transmittert vagy valamelyik erősebb adót akkor tényleg az antenna lesz".

 

Próbáltad, vagy egyből a cserének ugrottál neki?

Előzmény: Daweee0515 (123857)
Daweee0515 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 123857

Üdvözletem, nemrégiben írtam h sajna valamiért a 307-es peugeotomban meghalt a rádió.. pontosabban irdatlanul recseg, halgathatatlan.. kicseréltem az antennát talpazattal együtt.. a probléma még mindig fenn áll.. akár adón.. akár transzmitterrel probálom. Valakinek valami hasonló probléma volt e? Vagy további ötlet h mi lehet a baj? 

A válaszokat köszönöm. 

tisvol Creative Commons License 2018.07.10 0 0 123856

Teljesen egyetértek. Nálam hónapok óta világít a diag lámpa,és bimbammol rendületlenül...Első lambda-szonda vezetéke van valahol elszakadva, vagy kontakthibás, vagy mittomén'. Ezt írta ki a diag. El is hiszem neki, kicsit megugrott a fogyi és elég bödös benzinszag van körülötte, főleg hidegen. Szóval ez egy n+1-ik AP hiba. Igazad van: Le az AP hibaüzenettel :D

Előzmény: Smíró (123844)
Smíró Creative Commons License 2018.07.09 0 1 123855

Diag tudja csak megmondani. Keress lakhelyed szerint valakit, itt meg tudod kérdezni.

Előzmény: Ducsai Máté (123853)
Smíró Creative Commons License 2018.07.09 0 1 123854

Áramkör tronyos hibája.

Előzmény: Ducsai Máté (123853)
Ducsai Máté Creative Commons License 2018.07.09 0 0 123853

Beindult szinte azonnal. Ujraindítani nem lehet ha leállítom. Viszon menet közben kiírja a fedélzeti hogy circuit elec err. Mi lehet a baja? 

Köszönöm előre is a válaszokat. 

Előzmény: Trabee (123852)
Trabee Creative Commons License 2018.07.09 0 1 123852

Meg lehet próbálni, elég kicsit megtolni, ha nem indul be egyből, akkor máshol van a baj.

Előzmény: Ducsai Máté (123851)
Ducsai Máté Creative Commons License 2018.07.09 0 0 123851

Értem. 

Az aksiban van 12.45V. Most mértük meg. Viszont az economy mode bekapcsolt. Behúzni be lehet? Vagy nem ajánlatos? 

Előzmény: naveed (123850)
naveed Creative Commons License 2018.07.09 0 1 123850

Szia!

Meg kellene nézetni az önindítót.

Üdv:
naveed

Előzmény: Ducsai Máté (123849)
Ducsai Máté Creative Commons License 2018.07.09 0 0 123849

Sziasztok! 

 

Vásároltam nemrég egy Peugeot 1.4 break 88le kfu motorkódú autót. Olyan hiba jelentkezett hogy nem tudom beindítani. Az aksit 2 hete cseréltem ki. Minden előzmény nélkül leállítottam és 5 perc elteltével már nem indult be. Nem tudjuk bebikázni sem. Mi lehet a problémája. Gyújtás van de ha elfordítom a kulcyot csak relékattanást hallok a motortnem tekeri... Előre is köszönöm a segítséget. 

 

Máté

JociFi Creative Commons License 2018.07.09 0 0 123848

Sziasztok

 

Peugeot 307 SW 2.0 HDI, 100 KW, Diesel 2004, VF333HRHRH83451912

 

Valaki szerelt már be ehhez hasonló (https://www.ebay.co.uk/itm/232811408030?ul_noapp=true) autórádiót ebbe a fajta peugeotba?

Attól tartok, hogy a hátsó interfészek mások és csak felesleges pénzkidobás lenne.

 

üdv

József

Smíró Creative Commons License 2018.07.08 0 0 123847

:)))

Hát ja, azok sem volt túlelektronizálva:) De a sok városi menet egyértelműen egyiknek sem tesz jót, akkor itt a legvalószínűbb hibaok.

Előzmény: pl1000ma (123846)
pl1000ma Creative Commons License 2018.07.08 0 0 123846

Nagyon köszönöm a válaszodat,elmentem vele egy kicsit pályázni, dolgom volt vidéken, és megszűnt a hiba egy kicsikét meg kellet járatni jobban.Hát sajnos ez van ha az ember állandóan városban használja az autót !!! Ettől függetlenül elhiszem hogy más autónak is vannak nyűgjei, de nekem volt egy Opel G Astram 8 évig szolgált és fele ennyi gondom nem volt vele !!!! Szeretem ezt az autót szép kényelmes,de sajnos érzékeny a kicsike !!!!!

 

Előzmény: Smíró (123845)
Smíró Creative Commons License 2018.07.08 0 0 123845

Ezt a részt nem olvastam még. Kartergáz (lehet hülyeség) nem kavarhatott be? Pillangószelep volt valaha tisztítva, Mert ami trutyi azon tud lenni, el sem gondolná a user, amíg nem látja. És valóban igaz az is, hogy talán 3-6 indítás után magától törlődik a hibaüzenet.

Előzmény: pl1000ma (123843)
Smíró Creative Commons License 2018.07.08 0 0 123844

Azt a nyüves hibaüzenetet ki kellene örökre iktatni. A-Z-ig lehet probléma, ami csak közé fér. Ha például egy pillanatra kimarad a gyújtás - dobja és bármi másra. Okozó lehet alfától: "a" gyengébb oktánszámú üzemanyag és megfejthetetlen, mi még. Örök téma is homály a szakszervizekben is. De a sárga piktogram nem léte biztos, hogy jobban megszerettetné mással is a Peugeotot. Hiába írják majd le százan, hogy xard le, ha nincs más jel, használd és élvezd az utazást - nem fogod tudni a memóriádból törölni, hogy "vajon mi lehet..." Emiatt jó tanácsot sem lehet adni. Mint öreg 307 fórumos, de mint nem szaki javaslom első sorban az üzemanyag kút váltást, ha kiautóztad. Addig talán egy korty Spuri bele. Aztán ha a kút váltás - netán kút embléma váltás, mert sokaknál a kagylós kút nem jött be szemben például a Mollal - nem jön be, akkor persze lehet próbálkozni mással, gyertya, hidrotőke, szondák, érzékelők, kipufogó egyéb alkatrészei, mindenféle gumi vezetékek, stb. ellenőrzéssel, nyilván mindenek előtt a szakszerű kiolvasás. Itt a jó eszközt, meg hozzáértő szakit is értem, nem ELM-műfajt. De sajnos akinek hajlamos ilyen jellegű "immunrendszeri" betegségre az autója, jobb, ha megpróbál vele együtt élni, mert ha nem, csak örök bosszúsága lesz. Visszagondolva a '70-es évek retró slágereire - csak azt hallgatom, ami a retrót illeti:))) -, Zsiguli-Skoda-Dacia, de még NSU-BMW-Merci is állítom, hogy folyamatosan dobta volna a hibaüzenetek, ha ilyen átokkal lett volna szerelve. És ez nem egyedi, kollégák Ford-Skoda!-és néhány japó verdája is küzd ilyesmivel, mint olyan más elektronikai hibával is, amit egyik Peunál sem tapasztaltam 2014 óta. Ezt csak azért írtam, mert sokan úgy gondolják, a francia elektronikai hulladék. Megnyugtattalak:)))?

Előzmény: pl1000ma (123841)
pl1000ma Creative Commons License 2018.07.08 0 0 123843

Köszönöm a választ, nem vettem magamra,csak a kíváncsiság illetve a tapasztalat érdekel akinek volt ilyen problémája ! Igen tudom hogy rá kel dugni diagra és akkor valószínűleg meg lesz a hiba !!! Egyébként lassításnál kattant be a hiba, sípolás és a hibaüzenet,utána a jelzés !!!!

Előzmény: CsK2 (123842)
CsK2 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 123842

Bocs, ez nem neked szól, hanem azoknak, akik ilyen "hol keressem" kérdésekkel jönnek :D

Meg kellene már érteni, hogy ezeket az autókat számítógépek vezérlik! A hibát nem tapogatással keressük, hanem kiolvassuk. Ha valaki házilag szeretné az autóját javítani, annak nem csak megfelelő szerszámokat, hanem a típusnak megfelelő diagnosztikai eszközt is (nem  ELM327) érdemes beszerezni, de legalább keresni valakit, aki meg tudja nekünk oldani. Általában ott a konkrét válasz a hibalistában, főleg ha már valamilyen hibajelzés is volt. De sokszor akár egy drágább javítást is meg lehet előzni, ha időnként ránézünk az adatokra.

 

A te esetedben az is lehet, hogy egy hirtelen gázadás, vagy gyorsítás miatt kapott a rendszer olyan értékeket, ami miatt jelzett. Nem előzéskor, vagy pályán nagy sebességnél jött elő a hiba? Ez esetben előfordul, hogy magától ki fog aludni a jelzés, de egy hibalogot akkor is érdemes lenne nézni.

Előzmény: pl1000ma (123841)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!