Köszi! Hát ez a végállás dolog nekem nem igazán tiszta. Tehát vagy a legmelegebb vagy a leghidegebb állásban legyen? Erre gondolnak a leírásban? Honnan tudom, h biztosan abban van e a rendszer? Mert ugye lehet, hogy hideget fúj de lehetne meg hidegebb is.
Kicseréltem a klíma légterelő kis lamellákat mozgató mechanikát a gyári javító készlettel. Valamit elszúrhattam ugyanis a vezető oldalon érezhetően melegebb levegőt fúj a légkondi. Mire kell figyelnem mikor összerakom? Van valamilyen állás amiben szerelni lehet? Légyszíves segítsetek benne. Köszönöm
Két hónapja én is szenvedtem vele kipufogó csere után, a gyári sokkal jobb, teljesen más mint az utángyártott, ez pluszba szerintem teflonnal átvan itatva
(bár én leengedett ablak mellett meghallom ezzel is, de sokkal sokkal halkabb... ~5ezer volt közvetlenül Peu márkaboltból)
Segítséget szeretnék kérni. Asszonynak van egy 2002-es 1.4-es benzines 307-es autója. Kipufogó tűzkarika nyikorog, már kétszer bekenték ami kb két hétig volt jó de most megint nyikorog. A szerelő azt mondta hogy utángyártott volt benne kb 2 ezerért de ha az eredeti Peugeot tűzkarikát tesszük bele kb 8 ezerért akkor tuti nem fog nyikorogni. Mi a véleményetek esetleg volt már ilyen valakinek mert azt hallottam hogy ez típus hiba. Előre is köszönöm a válaszokat.
Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.
Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.
Stabilizátor cseréhez kell szakember vagy azt házilag egy 13-as kulccsal könnyen el lehet végezni? Utána gondolom futómű állításra nincs szükség?
Rendeltem úgy nívópálcát, de különbözik a régitől és nem is megy be rendesen a helyére. Alvázszám alapján néztem ki a kódját a servicebox-ban (1174 E2), de nagyon más jött. Az enyém az rugós, az új pedig egy vékony lemez, mindenféle rugós rész nélkül. Ez azért van, mert 2003 óta ez az alkatrész megújult vagy egyszerűen több különböző nívópálca is fut ugyanazon a kódon?
"Elvileg, ha kiemeled a fejegységet és a kihúzott koax csatlakozó helyére dogsz egy szimpla drótot és ha ezzel veszi a transmittert vagy valamelyik erősebb adót akkor tényleg az antenna lesz".
Üdvözletem, nemrégiben írtam h sajna valamiért a 307-es peugeotomban meghalt a rádió.. pontosabban irdatlanul recseg, halgathatatlan.. kicseréltem az antennát talpazattal együtt.. a probléma még mindig fenn áll.. akár adón.. akár transzmitterrel probálom. Valakinek valami hasonló probléma volt e? Vagy további ötlet h mi lehet a baj?
Teljesen egyetértek. Nálam hónapok óta világít a diag lámpa,és bimbammol rendületlenül...Első lambda-szonda vezetéke van valahol elszakadva, vagy kontakthibás, vagy mittomén'. Ezt írta ki a diag. El is hiszem neki, kicsit megugrott a fogyi és elég bödös benzinszag van körülötte, főleg hidegen. Szóval ez egy n+1-ik AP hiba. Igazad van: Le az AP hibaüzenettel :D
Vásároltam nemrég egy Peugeot 1.4 break 88le kfu motorkódú autót. Olyan hiba jelentkezett hogy nem tudom beindítani. Az aksit 2 hete cseréltem ki. Minden előzmény nélkül leállítottam és 5 perc elteltével már nem indult be. Nem tudjuk bebikázni sem. Mi lehet a problémája. Gyújtás van de ha elfordítom a kulcyot csak relékattanást hallok a motortnem tekeri... Előre is köszönöm a segítséget.
Nagyon köszönöm a válaszodat,elmentem vele egy kicsit pályázni, dolgom volt vidéken, és megszűnt a hiba egy kicsikét meg kellet járatni jobban.Hát sajnos ez van ha az ember állandóan városban használja az autót !!! Ettől függetlenül elhiszem hogy más autónak is vannak nyűgjei, de nekem volt egy Opel G Astram 8 évig szolgált és fele ennyi gondom nem volt vele !!!! Szeretem ezt az autót szép kényelmes,de sajnos érzékeny a kicsike !!!!!
Ezt a részt nem olvastam még. Kartergáz (lehet hülyeség) nem kavarhatott be? Pillangószelep volt valaha tisztítva, Mert ami trutyi azon tud lenni, el sem gondolná a user, amíg nem látja. És valóban igaz az is, hogy talán 3-6 indítás után magától törlődik a hibaüzenet.
Azt a nyüves hibaüzenetet ki kellene örökre iktatni. A-Z-ig lehet probléma, ami csak közé fér. Ha például egy pillanatra kimarad a gyújtás - dobja és bármi másra. Okozó lehet alfától: "a" gyengébb oktánszámú üzemanyag és megfejthetetlen, mi még. Örök téma is homály a szakszervizekben is. De a sárga piktogram nem léte biztos, hogy jobban megszerettetné mással is a Peugeotot. Hiába írják majd le százan, hogy xard le, ha nincs más jel, használd és élvezd az utazást - nem fogod tudni a memóriádból törölni, hogy "vajon mi lehet..." Emiatt jó tanácsot sem lehet adni. Mint öreg 307 fórumos, de mint nem szaki javaslom első sorban az üzemanyag kút váltást, ha kiautóztad. Addig talán egy korty Spuri bele. Aztán ha a kút váltás - netán kút embléma váltás, mert sokaknál a kagylós kút nem jött be szemben például a Mollal - nem jön be, akkor persze lehet próbálkozni mással, gyertya, hidrotőke, szondák, érzékelők, kipufogó egyéb alkatrészei, mindenféle gumi vezetékek, stb. ellenőrzéssel, nyilván mindenek előtt a szakszerű kiolvasás. Itt a jó eszközt, meg hozzáértő szakit is értem, nem ELM-műfajt. De sajnos akinek hajlamos ilyen jellegű "immunrendszeri" betegségre az autója, jobb, ha megpróbál vele együtt élni, mert ha nem, csak örök bosszúsága lesz. Visszagondolva a '70-es évek retró slágereire - csak azt hallgatom, ami a retrót illeti:))) -, Zsiguli-Skoda-Dacia, de még NSU-BMW-Merci is állítom, hogy folyamatosan dobta volna a hibaüzenetek, ha ilyen átokkal lett volna szerelve. És ez nem egyedi, kollégák Ford-Skoda!-és néhány japó verdája is küzd ilyesmivel, mint olyan más elektronikai hibával is, amit egyik Peunál sem tapasztaltam 2014 óta. Ezt csak azért írtam, mert sokan úgy gondolják, a francia elektronikai hulladék. Megnyugtattalak:)))?
Köszönöm a választ, nem vettem magamra,csak a kíváncsiság illetve a tapasztalat érdekel akinek volt ilyen problémája ! Igen tudom hogy rá kel dugni diagra és akkor valószínűleg meg lesz a hiba !!! Egyébként lassításnál kattant be a hiba, sípolás és a hibaüzenet,utána a jelzés !!!!
Bocs, ez nem neked szól, hanem azoknak, akik ilyen "hol keressem" kérdésekkel jönnek :D
Meg kellene már érteni, hogy ezeket az autókat számítógépek vezérlik! A hibát nem tapogatással keressük, hanem kiolvassuk. Ha valaki házilag szeretné az autóját javítani, annak nem csak megfelelő szerszámokat, hanem a típusnak megfelelő diagnosztikai eszközt is (nem ELM327) érdemes beszerezni, de legalább keresni valakit, aki meg tudja nekünk oldani. Általában ott a konkrét válasz a hibalistában, főleg ha már valamilyen hibajelzés is volt. De sokszor akár egy drágább javítást is meg lehet előzni, ha időnként ránézünk az adatokra.
A te esetedben az is lehet, hogy egy hirtelen gázadás, vagy gyorsítás miatt kapott a rendszer olyan értékeket, ami miatt jelzett. Nem előzéskor, vagy pályán nagy sebességnél jött elő a hiba? Ez esetben előfordul, hogy magától ki fog aludni a jelzés, de egy hibalogot akkor is érdemes lenne nézni.