Megnéztem a vizipókot, 1 hibát találtam: Az irányváltó kar fordítva van, ha lefelé nyomjuk akkor kell előre állásban lennie, ha felfelé, akkor hátra irányban. Egyébként jó lett.
A Gödöllői Hévet Levisboy (levisboy.extra.hu) már közel két éve építi, habár még nem adott belőle ki semmit, mert más valós és fiktív pályákat is épít mellette párhuzamosan, köztük a metro4-et is, így még csak elég kicsiny részét készítette el, legalábbis a saját fórumán leírtak szerint. Addig is hadd ajánljam figyelmedbe a kb félkész állapotú Csömöri Hévet, amit én fejlesztek tavaly ősz óta, ezt az én honlapomról (gothpaladinus.atw.hu) töltheted le, aminek viszont már a Csömör-Kistarcsa közti része is járható, és ez már a Gödöllői Hévre vezet vissza, amit később még meg fogok hosszabbítani egészen Gödöllőig!
Hali Gondolom ti mind ilyen nagy pályakészítő bácsik vagytok, és ezért szeretnék egy kérdést feltenni.:Valamikor megcsináljátok a Gödöllői HÉV vonalát? :) A választ kösszönöm.
Javaslom a MÁV 120a vonalának a Keleti és Mende közötti szakaszát. Le tudod tölteni a http://bvefan17.uw.hu oldalról. Szintúgy javaslom a 29-es vonalat tibi-traintől, bár ez még nincs teljesen kész (http://tibitrain.cjb.hu).
Helló! Nagyon sajnálatos módon tétlenség bűnébe estem, s ezzel megszegtem a tárhelyszolgáltató szabályzatát: túl régóta nem frissült a honlap, ezért törölték. Ami letöltésre méltó volt, az a bveklub oldalán is fent van, és mivel jelenlegi egyéb elfoglaltságom miatt nem valószínű, hogy sok újdonsággal tudok kirukkolni, nem láttam értelmét, hogy levelezésbe kezdjek az ügyfélszolgálattal a honlap újraélesítéséért.
Letölthető a 100-as BDt. Egyenlőre -a valóságtól eltérően- meghagytam halkan a motorhangokat. A jármű BVE4-gyel működik. BVE2.6 és openBVE-vel nem lett kipróbálva. Nem is garantált a működése.
Ismét bátorkodnék zavarni egy kérdéssel,. Számos BVE-oldalt átböngésztem, de nem találtam valódi vasútvonalakat. Tudna ajánlani valaki 1-2 oldalt, ahol nem fiktív, hanem valsó pályák (vagyis inkább pályaszakaszok) találhatók?
ja, a 7. és 8. ponthoz annyi eltérés, hogy ha villamoshoz akarod, akkor lehet gyári felsővezeték is, ehhez "Y"-t kell írni, azaz igény szerint. De külön is lehet felsővezetéket készíteni, csak az hosszabb.
A Switch programot megtalálod a http://www.ruedes-bve-seite.de/ oldal Downloads - Programs menüjében "Switch 1.5" néven. Ez a váltókészítő program. Elején kiválasztod az angol nyelvet ("e") 1. 1-es pont Switch, azaz kitérőt akarsz készíteni 2. Milyen hosszú a kitérő, beírod hogy "25" 3. Enter x-offset of the right branch - A kitérő jobb oldali ágának a 25. méternél lévő távolsága az egyeneshez képest - beírod hogy "2" (25 méternél 2 méterrel megy arrébb) 4. left branch "0" a bal oldali ág egyenes marad. 5. direction of travel - a kitérő melyik irányba tereljen "r", azaz jobbra (ez nem jelenti azt hogy ezen az objektumon mindig jobbra fog menni a jármű, a pályát is úgy kell megírni a curve és egyéb parancsokkal hogy tényleg jobbra menjen) 6. guard rails - terelősínek - "y" 7. right overhead line - jobb oldali ágon felsővezeték nem kell - "n" 8. ugyanez bal oldalon szintén nem "n" 9. fájlnév és kész
A lentebbi leírásban a curve parancsokhoz egyébként 150 helyett 156.58-at kell beírni, úgy pontos a váltó, és a másik váltó 180 fokos forgatása is pontos lesz.
50, .Stop -1, .railstart 1;4;0;0 ;csak ezt a sotr kell hamarabbra tenni. Nem ürest tesz le hanem csak 100 nál vagyis a váltó előtt volt elinditva. 100,
Az a száma, amit megadsz. Ezt írtam, hogy olyan objektumot kell készíteni a 15-ös objektumként (mert arra írtam a példát). Ha 128-as számot írsz be a Structure szakaszba az elkészített jobbos kitérő objektumnak, akkor a freeobj parancsban a 128-as sámot kell használnod. A "V52sinJOBBIKIT.b3d" objektumban mi van? mert mintha ez csak egy sima ív lenne.
A kitérő a rossz. Mármint a b3d. A szvicsbe x offszetnek 4 métert írtál be de csak 2 métert kellett volna. tehát a két sin közé kell kikanyrodni a sinnek mert onnan már a tútsó sin viszi át 4 méterre. Csinálj uj b3d-t és ezt töröld azt pedig tedd be a helyére.
Én nem szoktam ilyet írni, de most írok. Gothpaladinus, már nagyon elegünk van belőled! Azzal, hogy szétoffolod a topikot, ami alapvetően a BVE-ről szól, ahogy a címe is mutatja, egy egész társaságot haragítasz magadra. A legelső hozzászólásaid még elnézhetőek voltak, azok alapvetően a BVE-ről szóltak. De azóta nem nagyon láttam még értelmes hozzászólást, jött az, hogy krisz szar objektumot csinált, (ez nem igaz), aztán kiderült, hogy Te voltál a szerencsétlen. Napokon keresztül ment a szarok a digitális fényképezők, vegyél telefont, a Nokia a legjobb..., Most meg ez, hogy kopitomi-t semmibeveszed. Álljon már meg a menet! Én 2006-ban kezdtem olvasni a fórumot, körülbelül akkor, amikor phontanka. Az összes hozzászólást visszaolvastam egytől-egyig, több hozzád hasonló felhasználó írt a fórumba, akik hülyeséget írtak, vagy éppen trágárul beszéltek (tudom, Te nem beszélsz így). Voltak ígérgetések, amikor valaki bejelentett egy épülő pályát, másnap híre-hamva nem volt, de voltak normális felhasználók, akik legtöbben a mai napig itt vannak. Megismertem a topik történetét, és a felhasználókat. Megtudtam, ki mikor lépett be ide, és meddig volt itt, ki mennyire aktív... 2007-ben határoztam el, hogy regisztrálok, mert a társaság, ami itt volt, nagyon megtetszett. A mai napig kedves felhasználók lakják a topikot, akikkel igen jól el lehet beszélgetni, és segítséget is bármikor lehet kapni. Viszont amióta Te megjelentél, rendszeresek a viták, a veszekedések, az OFF hozzászólások. Tudom, az én első hozzászólásaim sem keltették a legjobb benyomásokat, mert még nem voltam tisztában a fórumozás fogalmával, sok dolgot nem ismertem, a hejesírásom (:)) sem volt a legjobb. De ha már Nálad tartunk: amelett, hogy rettenetes nagy ökörségeket írsz, még a fórumozókat is hitegeted különféle kiadásokkal. Tudom, én is ígérgetek, de megvannak az okai, hogy mi-miért nem készül el időben. Vegyük a 40-es vonalat: 1 hét alatt meglett a vonal Déli pályaudvar-Kelenföld között, folyamatosan tartottuk a kapcsolatot ferenc7-tel, fényképezni jártunk, satöbbi. Nem mondanék sokat, csak annyit, hogy jelenleg Ferenc nincs olyan állapotban, hogy bármit is építsen. A Sárbogárd-Pusztaszabolcs (igen, Pusztaszabolcs) vonal pedig azért nem készül, mert nincs időm rá, vannak sokkal jobb dolgaim, mint az építés. Csakhogy párat mondjak: A felvételi előtt vagyok 2 héttel, nem fogom egy szimulátor miatt elrontani az életemet (ha nem haragszol), fontosabb nekem, hogy egy erős iskolába kerüljek, ahonnan majd tovább fogom az utamat folytatni a nagyvilágba. Hétfő-kedd napokon fél 4-ig, szerdán fél 3-ig tart az előkészítő. Talán 2 órát van időm gépezni, de azt nem építéssel töltöm. Vannak ismerőseim, akikkel tartom e-mailban a kapcsolatot. (napi 20 e-mailt elolvasni, és válaszolni). Aztán ott van még a 7 éves kutyám, akivel igencsak törődni kell. Hogy miért nem építik a szünetben? A válasz egyszerű: legtöbbször a nagymamámat látogatom meg, szüksége van a segítségre. (De remélem, nem hiszed, hogy a BVE fontosabb, mint a család...), ha marad időm, utazok, utazok, és utazok. Szeretném megismerni az országot, ahol élek. (Ugye nem bűn?) A honlapomat pedig levettem, meg fog újulni, de több idő lesz, mint gondoltam. (Van 200 járműtextúrám, húzzam rá a modellekre, csináljak képet róluk, írjam meg a html-t). Az is elgondolkodtató, hogy a ˝BVE Fórum˝-nak nevezett fórumodon nincs BVE-ző személy.
Részemről ennyi, ebben a témában nem nyitok vitát.
Kicsit körülményesen van ez megoldva. Én így szoktam (a jobbos kitérőre): 100 .railstart 1;4;0;0 125 .railtype 0;1 .rail 1;4;0;0 .railstart 2;0;0;1 .freeobj 2;15;0;0;0 .curve 150;0 150 .curve -150;0 .rail 1; 2;0;1 .rail 2;-2;0;0 175 .curve 0;0 .railtype 0;0 .rail 1; 0;0;1 .railend 1 .rail 2;-4;0;0 .freeobj 2;15;4;0;180.200
(az 1-es indexszámú sínobjektumnak egy olyannak kell lennie, amiben semmilyen felület nincsen; a 15-ös számú freeobjectnek pedig egy jobbos kitérőnek kell lennie; a 175-nél lévő 180.200 fokos forgatás az egyszerűbb megoldás, kerek 180-nál illesztési hiba lenne. Kerek 180 fokos forgatás esetén a váltóobjektum egyedi átírásával is javítható)
EGy apróbb hibajavítást eszközöltem a vízipókon. Tényleg csak apró, mert csak egy pontosvesszőt töröltem ki. Viszont így a fülkevilágítás a pult alját is megvilágítja :)
Sehogy se sikerül a BDt-t openbve-ssé tenni. Átítom az első sort 2000000-re de akkor a DELAY sorba (ezek az értékek: 1, 1, 0.5, 0, 0, 0,) és a DEVICE sorba (ezek az értékek: 0, 0, 1, 0, 0,) van hiba. Miért nem jók ezek neki? Ha csak 1220000 az első sor akkor ezek jók. De akkor nem megy openbve-n. Mondjuk ez nekem nem baj, de ha openbve alatt is menne akkor többen is használhatnák.
Ja, már tudom, miről van szó, persze, csak nálam Peti817172M magyar nyelvstringje van már kezdettől fogva BVE 2-n, ezért nem láttam ilyet sose angolul, csak magyarul!