Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2010.01.08 0 0 17571
Nekem a telepítős programok is gond nélkül futnak a D-ről, ha oda telepítem. Csak figyelni kell, mert a telepítők a C-t szokták ajánlani.
Előzmény: tibitrain (17568)
petiteto Creative Commons License 2010.01.08 0 0 17570
Nem csak most éppen, hanem soha az életben nem járt arra HÉV. Am miért is szedték volna fel a "HÉV" síneket az M0 miatt? Az a pálya nem használaton kívüli pálya, de még csak nem is a hévnek van, még felső vezeték sincs rajta. Azt a szakaszt Éjszakai Teherszállítási vágánynak hívják, és bármilyen meglepő, ott tehervonatok szoktak közlekedni.

Másrészt, nekem úgy tűnik, hogy Te ezt a pályát az általad felvett videó alapján készíted és nem nagyon ismered a vonalat.
Értem Én, hogy még nem végleges verzió, de rengeteg olyan hiba van benne, aminek nagyon nem szabadna.
1. Már Cinkotán nem stimmelnek a dolgok, mert nem egy váltó hiányzik, meg nem tudom mikor láttál Cinkotán, sőt az egész vonal mellett, belvárosi 5 emeletes házakat.
2. Az állomás távolságok még mindig nem stimmelnek. A legfeltűnőbb Cinkota-Cinkota alsó és Cinkota alsó-Árpádföld
3. Csömör állomás és az előtte lévő ív a legborzasztóbb! Nem tudom mióta van a bejövő ívben felüljáró és az állomás mióta van völgyben, két töltés között? Az állomás bal oldalán éppen egy szép kis lejtő van, nem hogy "hegy"!!
4. A kisebb probléma a nagyban az, hogy nem elég, hogy a házak stílusa, mérete nem egyezik de még a helyük se! Még azt se sikerült kikombinálnod melyik oldalon milyen házak, és utak vannak. Mint ha csak véletlenszerűen lennének "ledobálva".

Ezek után Én ezt nem adnám ki a kezeim közül, úgy, mint valós pálya. Max. fiktív, mert a megállók nevein és az ívek irányán kívül túl sok nem stimmel a pályán!
Előzmény: Gothpaladinus (17567)
petiteto Creative Commons License 2010.01.08 0 0 17569
Futtathatod nyugodtan D-ről, semmi problémája nem lesz vele. (Mondjuk Bill bácsi szoftvereinél ezt már nem lehet tudni :D )
Előzmény: tibitrain (17568)
tibitrain Creative Commons License 2010.01.08 0 0 17568

off

Egy kérdés: a merevlemezem két particióra van osztva. C és D. Az op rendszer a C meghajtón van. A BVE-t telepíthetem és futtathatom-e a D részéről. Vagy csak oda lehet ahol az op rendszer is van?

 

(Sajnos megint gond volt billi bácsi szoftverével, és ujra kellett telepiteni. Leformatáltam a C meghajtót, de a D megmaradt. Ezért kérdezem mert akkor oda tenném a bve-t, ha esetleg megint lenne valami gond. Szégen szemre megint le kell töltenem a saját pályámat.)

on

Gothpaladinus Creative Commons License 2010.01.08 0 0 17567
Az igaz, hogy _most éppen_ nem jár azon a részen Hév, de hogyha az M0 Csömör és 3-as főút közti részének átadása előtt felszedték volna a most nem használt Hév síneket, és nem lenne még mindig ott a Csömört Kistarcsával összekötő vágány, szerinted én elkészítettem volna azt is?
Előzmény: petiteto (17566)
petiteto Creative Commons License 2010.01.08 0 0 17566
És azt megmondanád nekem, hogy Csömör és Kistarcsa között mióta közlekedik HÉV?!
Előzmény: Gothpaladinus (17564)
bvemetro Creative Commons License 2010.01.08 0 0 17565
Megnéztem a vizipókot, 1 hibát találtam:
Az irányváltó kar fordítva van, ha lefelé nyomjuk akkor kell előre állásban lennie, ha felfelé, akkor hátra irányban. Egyébként jó lett.
Előzmény: Peti817172M (17404)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.01.07 0 0 17564
Helló Lackó, üdv köztünk!

A Gödöllői Hévet Levisboy (levisboy.extra.hu) már közel két éve építi, habár még nem adott belőle ki semmit, mert más valós és fiktív pályákat is épít mellette párhuzamosan, köztük a metro4-et is, így még csak elég kicsiny részét készítette el, legalábbis a saját fórumán leírtak szerint. Addig is hadd ajánljam figyelmedbe a kb félkész állapotú Csömöri Hévet, amit én fejlesztek tavaly ősz óta, ezt az én honlapomról (gothpaladinus.atw.hu) töltheted le, aminek viszont már a Csömör-Kistarcsa közti része is járható, és ez már a Gödöllői Hévre vezet vissza, amit később még meg fogok hosszabbítani egészen Gödöllőig!
Előzmény: Lacko1995 (17563)
Lacko1995 Creative Commons License 2010.01.07 0 0 17563
Hali
Gondolom ti mind ilyen nagy pályakészítő bácsik vagytok, és ezért szeretnék egy kérdést feltenni.:Valamikor megcsináljátok a Gödöllői HÉV vonalát? :)
A választ kösszönöm.
Fáradt Vándor Creative Commons License 2010.01.07 0 0 17562
Köszi a tippeket (mindenkinek), megnézem őket.
Előzmény: phontanka (17561)
phontanka Creative Commons License 2010.01.07 0 0 17561
Javaslom a MÁV 120a vonalának a Keleti és Mende közötti szakaszát. Le tudod tölteni a http://bvefan17.uw.hu oldalról. Szintúgy javaslom a 29-es vonalat tibi-traintől, bár ez még nincs teljesen kész (http://tibitrain.cjb.hu).
Előzmény: Fáradt Vándor (17554)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.07 0 0 17560

Értem sajnálom, de fogsz Te még egyszer nagyot alkotni! :)

Igazad van Tibi, ott vannak az Objektum tárba. :)

 

Köszönöm szépen!

Előzmény: pre-zli (17559)
pre-zli Creative Commons License 2010.01.07 0 0 17559
Helló! Nagyon sajnálatos módon tétlenség bűnébe estem, s ezzel megszegtem a tárhelyszolgáltató szabályzatát: túl régóta nem frissült a honlap, ezért törölték. Ami letöltésre méltó volt, az a bveklub oldalán is fent van, és mivel jelenlegi egyéb elfoglaltságom miatt nem valószínű, hogy sok újdonsággal tudok kirukkolni, nem láttam értelmét, hogy levelezésbe kezdjek az ügyfélszolgálattal a honlap újraélesítéséért.
Előzmény: Törölt nick (17557)
tibitrain Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17558
A pályái: www.bveklub.hu letöltések menü.
Az objektumai: www.bveklub.hu magyar objektumtár menü.
Előzmény: Törölt nick (17557)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17557

Sziasztok!

 

Pre-zli, a honlapodon lévő cuccokkal mi lett? Nem lehet valahonnan letölteni pl. az objektumokat, és/vagy a pályádat?

tibitrain Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17556
magyar vagy külföldi kell? nézd meg a
http://wiki.bve-routes.com/index.php/Category:Routes
oldalt.
Előzmény: Fáradt Vándor (17554)
tibitrain Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17555
Letölthető a 100-as BDt. Egyenlőre -a valóságtól eltérően- meghagytam halkan a motorhangokat. A jármű BVE4-gyel működik. BVE2.6 és openBVE-vel nem lett kipróbálva. Nem is garantált a működése.
Fáradt Vándor Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17554
Sziasztok!

Ismét bátorkodnék zavarni egy kérdéssel,. Számos BVE-oldalt átböngésztem, de nem találtam valódi vasútvonalakat. Tudna ajánlani valaki 1-2 oldalt, ahol nem fiktív, hanem valsó pályák (vagyis inkább pályaszakaszok) találhatók?

Köszönöm a segítséget előre is...
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17553

Üdv!

 

Mindkettőtöknek nagyon szépen köszönöm, sikerült mindkét problémát orvosolni.

Még biztos jelentkezek majd különböző kérdésekkel. :-)

Egyébként villamos pálya lesz, (majd egyszer valamikor, ha lesz).

 

Mégegyszer köszönöm!

 

 

BPI-785

 

bvemetro Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17552
ja, a 7. és 8. ponthoz annyi eltérés, hogy ha villamoshoz akarod, akkor lehet gyári felsővezeték is, ehhez "Y"-t kell írni, azaz igény szerint. De külön is lehet felsővezetéket készíteni, csak az hosszabb.
Előzmény: bvemetro (17551)
bvemetro Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17551
A Switch programot megtalálod a http://www.ruedes-bve-seite.de/ oldal
Downloads - Programs menüjében "Switch 1.5" néven.
Ez a váltókészítő program.
Elején kiválasztod az angol nyelvet ("e")
1. 1-es pont Switch, azaz kitérőt akarsz készíteni
2. Milyen hosszú a kitérő, beírod hogy "25"
3. Enter x-offset of the right branch - A kitérő jobb oldali ágának a 25. méternél lévő távolsága az egyeneshez képest - beírod hogy "2" (25 méternél 2 méterrel megy arrébb)
4. left branch "0" a bal oldali ág egyenes marad.
5. direction of travel - a kitérő melyik irányba tereljen "r", azaz jobbra (ez nem jelenti azt hogy ezen az objektumon mindig jobbra fog menni a jármű, a pályát is úgy kell megírni a curve és egyéb parancsokkal hogy tényleg jobbra menjen)
6. guard rails - terelősínek - "y"
7. right overhead line - jobb oldali ágon felsővezeték nem kell - "n"
8. ugyanez bal oldalon szintén nem "n"
9. fájlnév és kész

A lentebbi leírásban a curve parancsokhoz egyébként 150 helyett 156.58-at kell beírni, úgy pontos a váltó, és a másik váltó 180 fokos forgatása is pontos lesz.
Előzmény: Törölt nick (17547)
tibitrain Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17550
50,
.Stop -1,
.railstart 1;4;0;0 ;csak ezt a sotr kell hamarabbra tenni. Nem ürest tesz le hanem csak 100 nál vagyis a váltó előtt volt elinditva.
100,

125,
.railtype 0;1
.rail 1;4;0;0
.railstart 2;0;0;1
.freeobj 2;15;0;0;0
.curve 150;0
150,
.curve -150;0
.rail 1; 2;0;1
.rail 2;-2;0;0
175,
.curve 0;0
.railtype 0;0
.rail 1; 0;0;1
.railend 1
.rail 2;-4;0;0
.freeobj 2;15;4;0;180.200
Előzmény: Törölt nick (17547)
bvemetro Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17549
Az a száma, amit megadsz. Ezt írtam, hogy olyan objektumot kell készíteni a 15-ös objektumként (mert arra írtam a példát). Ha 128-as számot írsz be a Structure szakaszba az elkészített jobbos kitérő objektumnak, akkor a freeobj parancsban a 128-as sámot kell használnod.
A "V52sinJOBBIKIT.b3d" objektumban mi van? mert mintha ez csak egy sima ív lenne.
Előzmény: Törölt nick (17547)
tibitrain Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17548
A kitérő a rossz. Mármint a b3d. A szvicsbe x offszetnek 4 métert írtál be de csak 2 métert kellett volna. tehát a két sin közé kell kikanyrodni a sinnek mert onnan már a tútsó sin viszi át 4 méterre. Csinálj uj b3d-t és ezt töröld azt pedig tedd be a helyére.
Előzmény: Törölt nick (17547)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17547

Na szóval, azt még eltudnád mondani, hogy mely tipusú síneket írjam be (a With Structure .Rail, és freeobject résznél ), és azoknak mi a száma

Mert jelenleg ez van:

 

 

 

Annyi vele a gond, hogy az ívek nem találkoznak, plusz az elején az üres sínt rakja be egy sima egyenes helyett ha jól gondolom.

 

És itt a file bizonyos része:

 

With Structure
.rail(0) V52sinegyenes.b3d
.rail(1) V52sinures.b3d

.freeobj(15) V52sinJOBBIKIT.b3d
.freeobj(16) V52sinegyenes.b3d

.Ground(0) Sellye-Pecsgroundgrass.b3d

Texture.background(0) V52sinBack_Mt.bmp
With Track

0,
.Accuracy 2,
.Adhesion 150,
.Height 0.5,
.Ground 0,

.Back 0,
.Sta Kálvin tér; 8.2945; 8.3000; ; -1; 0; ; ; 10; 180; ,

50,
.Stop -1,

100,
.railstart 1;4;0;0
125,
.railtype 0;1
.rail 1;4;0;0
.railstart 2;0;0;1
.freeobj 2;15;0;0;0
.curve 150;0
150,
.curve -150;0
.rail 1; 2;0;1
.rail 2;-2;0;0
175,
.curve 0;0
.railtype 0;0
.rail 1; 0;0;1
.railend 1
.rail 2;-4;0;0
.freeobj 2;15;4;0;180.200

 

Köszönöm szépen!

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17546
Köszönöm szépen, kipróbálom és írok.
Előzmény: bvemetro (17544)
vasutasadam Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17545
Én nem szoktam ilyet írni, de most írok. Gothpaladinus, már nagyon elegünk van belőled! Azzal, hogy szétoffolod a topikot, ami alapvetően a BVE-ről szól, ahogy a címe is mutatja, egy egész társaságot haragítasz magadra. A legelső hozzászólásaid még elnézhetőek voltak, azok alapvetően a BVE-ről szóltak. De azóta nem nagyon láttam még értelmes hozzászólást, jött az, hogy krisz szar objektumot csinált, (ez nem igaz), aztán kiderült, hogy Te voltál a szerencsétlen. Napokon keresztül ment a szarok a digitális fényképezők, vegyél telefont, a Nokia a legjobb..., Most meg ez, hogy kopitomi-t semmibeveszed. Álljon már meg a menet! Én 2006-ban kezdtem olvasni a fórumot, körülbelül akkor, amikor phontanka. Az összes hozzászólást visszaolvastam egytől-egyig, több hozzád hasonló felhasználó írt a fórumba, akik hülyeséget írtak, vagy éppen trágárul beszéltek (tudom, Te nem beszélsz így). Voltak ígérgetések, amikor valaki bejelentett egy épülő pályát, másnap híre-hamva nem volt, de voltak normális felhasználók, akik legtöbben a mai napig itt vannak. Megismertem a topik történetét, és a felhasználókat. Megtudtam, ki mikor lépett be ide, és meddig volt itt, ki mennyire aktív... 2007-ben határoztam el, hogy regisztrálok, mert a társaság, ami itt volt, nagyon megtetszett. A mai napig kedves felhasználók lakják a topikot, akikkel igen jól el lehet beszélgetni, és segítséget is bármikor lehet kapni. Viszont amióta Te megjelentél, rendszeresek a viták, a veszekedések, az OFF hozzászólások. Tudom, az én első hozzászólásaim sem keltették a legjobb benyomásokat, mert még nem voltam tisztában a fórumozás fogalmával, sok dolgot nem ismertem, a hejesírásom (:)) sem volt a legjobb. De ha már Nálad tartunk: amelett, hogy rettenetes nagy ökörségeket írsz, még a fórumozókat is hitegeted különféle kiadásokkal. Tudom, én is ígérgetek, de megvannak az okai, hogy mi-miért nem készül el időben. Vegyük a 40-es vonalat: 1 hét alatt meglett a vonal Déli pályaudvar-Kelenföld között, folyamatosan tartottuk a kapcsolatot ferenc7-tel, fényképezni jártunk, satöbbi. Nem mondanék sokat, csak annyit, hogy jelenleg Ferenc nincs olyan állapotban, hogy bármit is építsen. A Sárbogárd-Pusztaszabolcs (igen, Pusztaszabolcs) vonal pedig azért nem készül, mert nincs időm rá, vannak sokkal jobb dolgaim, mint az építés. Csakhogy párat mondjak: A felvételi előtt vagyok 2 héttel, nem fogom egy szimulátor miatt elrontani az életemet (ha nem haragszol), fontosabb nekem, hogy egy erős iskolába kerüljek, ahonnan majd tovább fogom az utamat folytatni a nagyvilágba. Hétfő-kedd napokon fél 4-ig, szerdán fél 3-ig tart az előkészítő. Talán 2 órát van időm gépezni, de azt nem építéssel töltöm. Vannak ismerőseim, akikkel tartom e-mailban a kapcsolatot. (napi 20 e-mailt elolvasni, és válaszolni). Aztán ott van még a 7 éves kutyám, akivel igencsak törődni kell. Hogy miért nem építik a szünetben? A válasz egyszerű: legtöbbször a nagymamámat látogatom meg, szüksége van a segítségre. (De remélem, nem hiszed, hogy a BVE fontosabb, mint a család...), ha marad időm, utazok, utazok, és utazok. Szeretném megismerni az országot, ahol élek. (Ugye nem bűn?) A honlapomat pedig levettem, meg fog újulni, de több idő lesz, mint gondoltam. (Van 200 járműtextúrám, húzzam rá a modellekre, csináljak képet róluk, írjam meg a html-t). Az is elgondolkodtató, hogy a ˝BVE Fórum˝-nak nevezett fórumodon nincs BVE-ző személy.

Részemről ennyi, ebben a témában nem nyitok vitát.
bvemetro Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17544
Kicsit körülményesen van ez megoldva. Én így szoktam (a jobbos kitérőre):
100
.railstart 1;4;0;0
125
.railtype 0;1
.rail 1;4;0;0
.railstart 2;0;0;1
.freeobj 2;15;0;0;0
.curve 150;0
150
.curve -150;0
.rail 1; 2;0;1
.rail 2;-2;0;0
175
.curve 0;0
.railtype 0;0
.rail 1; 0;0;1
.railend 1
.rail 2;-4;0;0
.freeobj 2;15;4;0;180.200

(az 1-es indexszámú sínobjektumnak egy olyannak kell lennie, amiben semmilyen felület nincsen; a 15-ös számú freeobjectnek pedig egy jobbos kitérőnek kell lennie;
a 175-nél lévő 180.200 fokos forgatás az egyszerűbb megoldás, kerek 180-nál illesztési hiba lenne. Kerek 180 fokos forgatás esetén a váltóobjektum egyedi átírásával is javítható)
Előzmény: Törölt nick (17538)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.06 0 0 17543
EGy apróbb hibajavítást eszközöltem a vízipókon. Tényleg csak apró, mert csak egy pontosvesszőt töröltem ki. Viszont így a fülkevilágítás a pult alját is megvilágítja :)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.05 0 0 17541
Ha a legújabb verziót letöltöd, akkor ott már a hang hosszától függ az ajtó sebessége.
Előzmény: BPO-551-BPO-422 (17537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!